فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برگزیدگان جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری ها معرفی شدند



 

برگزیدگان جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری ها معرفی شدند

 

 مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مطبوعاتی و برگزیدگان و شركت كنندگان در این جشنواره برگزار شد و برگزیدگان هفدهمین جشنواره معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

نفرات برتر در گرایش های مختلف این جشنواره شامل مطبوعات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی، مطبوعات محلی، بخش ویژه و رسانه های خارجی معرفی شدند.

 

گرایش خبرگزاری ها

در گرایش خبرگزاری ها و در بخش مصاحبه محمدجواد محمود به آبادی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش تفسیر و تحلیل خبرگزاری ها رتبه اول از آن محمدسعید ذاكری شد.

در بخش گزارش خبرگزاری ها محدثه حیدری گرجی رتبه اول را كسب كرد و در بخش عكس نیز مجید عسگرپور حائز رتبه اول شد.

 

در گرایش مطبوعات سراسری

در بخش سرمقاله حسام الدین برومند رتبه اول را از آن خود كرد در بخش خبری احمد فیاض رتبه اول و حسین خزائی در بخش مقاله سیاسی رتبه اول را كسب كردند.

در بخش گزارش خبری سیدمحمد حسینی حائز رتبه اول شد و مهران ابراهیمیان نیز در بخش مقاله اقتصادی نیز توانست رتبه اول را از آن خود كند.

میترا شكری در بخش گزارش غیر خبری توانست رتبه اول را احراز كند و وحید جلیلی نیز در بخش مقاله اجتماعی حائز رتبه اول شد.

رضا مهرعطا در بخش مقاله فرهنگی حائز رتبه اول و در بخش مصاحبه سراسری فریدون حاجی پور رتبه اول را كسب كردند.

علی كاوه در بخش عكس خبری و معصومه ملكی در بخش خبر سراسری رتبه های اول را از آن خود كردند.

در بخش تیتر سراسری محسن جندقی و در بخش فرهنگ اسلامی غلامرضا بهروزلك توانستند رتبه های اول این دو بخش را از آن خود كنند.

در بخش طنز تصویری محمدعلی رجبی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش ورزش همگانی و قهرمانی سیدشروین طاهری حائز رتبه اول شد.

امید مهدی نژاد در طنز مكتوب و فاطمه مرسلی در بخش مقالات جنبی حائز رتبه های اول شدند. روح الله گیتی نژاد در بخش طراحی و صفحه آرایی رتبه اول را از آن خود كرد.

 

گرایش پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی

در گرایش پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی رتبه اول بخش مقاله تحلیلی توسط فرشاد شیرزادی احراز شد و حسن صدرایی عارف توانست رتبه اول بخش مصاحبه پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی را كسب كند.

محمدمهدی اسلامی گیلانی رتبه اول گزارش را در این گرایش از آن خود كرد و در بخش عكس پایگاهها رتبه اول از آن نعیم احمدی شد.

 

گرایش مطبوعات محلی

در بخش سرمقاله محلی سیدیحیی حسینی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش مقاله محلی رتبه اول از آن ابراهیم رضایی شد. فاطمه شعبانی در بخش خبر محلی توانست رتبه اول را كسب كند.

همچنین رتبه اول بخش مصاحبه محلی توسط طیبه ثابت احراز شد و ابراهیم فلاح نیز رتبه اول عكس محلی را از آن خود كرد.

حمید سلطان آبادیان رتبه اول بخش گزارش محلی را به دست آورد و حسین دلیر نیز توانست در بخش صفحه آرایی محلی رتبه اول را از آن خود كند.

 

گرایش ویژه

در بخش همت مضاعف، كار مضاعف رتبه اول توسط سیدابوالفضل جعفری نژاد كسب شد و در بخش قانون هدفمندی یارانه ها رتبه اول توسط سیدمحمدعلی امامی احراز شد.

طاهره چك در بخش نقش نظام رتبه دوم را از آن خود كرد. (در این بخش فردی حائز رتبه اول نشد.) علی معصومی در بخش مسجد رتبه اول را به دست آورد و در بخش جنگ نرم پیام فضلی نژاد رتبه اول را از آن خود كرد.

 

گرایش رسانه های خارجی

در گرایش رسانه های خارجی رتبه اول از آن مختار پرتو سگوندی شد.... / خبرگزارى ایسنا 



ویدیو مرتبط :
معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم عمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره تجسمی هنر جوان



 

 

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره تجسمی هنر جوان

 

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان برترین های این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش مهر، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان كه عصر دیروز ۳۰ دی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، گفت: ارسال بیش از ۴ هزار اثر از بیش از هزار شركت كننده نشان دهنده حضور جدی این قشر در عرصه هنر است. جوانان آمده اند كه به جای وقت تلف كردن زمان جدی ای را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی افزود: باهمه اینها باید به چند نكته دقت كنیم.اصولاً هنرمندان تجسمی خود را از مطالعه بی نیاز می بینند. ما روح جستجوگر را از خودمان گرفته ایم و فضای بصری جامعه برای پاسخگویی به مطالبات هنرمندان كافی نیست. از یافتن قالب های نوین و توجه به كار گروهی غفلت كرده ایم. نه تنها در شرق بلكه در غرب هم آنجا كه هنرمندان بدون غرض كنار هم آمده اند آثار خوبی تولید كردند.

گودرزی دیباج ابراز كرد: با این حجم فراوانی كه از فارغ التحصیلان هنر داریم اگر به این مسائل توجه نكنیم آنها دچار مشكل اقتصادی می شوند چون در نهایت كارهایی شبیه به یكدیگر بدون ارزش هنری تولید می شود كه مردم رغبتی برای خرید آنها ندارند. برای همین باید برای حوزه اقتصاد هنر بازاری ایجاد كنیم تا خود مردم اثر هنری را مطالبه كنند.

وی همچنین از برگزاری كارگاه های مستمر بعد از پایان این جشنواره تا آغاز جشنواره بعدی خبر داد.

مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر جشنواره نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن ارائه آماری از میزان شركت كنندگان اظهار كرد: متاسفانه با وجود جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد جوانان ما كمتر حمایت شدند. امیدواریم با شناسایی خلاقیت آنها زمینه برای حمایت از این قشر فراهم شود. حوزه هنری در تلاش است با تاسیس دبیرخانه دایم قدم در این راه نهد.

در ادامه برنامه با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، گودرزی دیباج، شجاعی، مسعود ناصری مدیر موسسه صبا، ایرج اسكندری، غلامعلی طاهری، طاهر شیخ الاسلامی، محمدحسین نیرومند، نادر قشقایی و احمد آقاقلی زاده برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند.

در بخش آزاد رشته طراحی رسول حاجی باقران، محمدعلی تقی زاده و مرتضی خسروی به عنوان نفرات برتر و در بخش هویت لیندا آهنی، نوید محمدپور و سولماز فیاضی گل به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته نقاشی در بخش آزاد فاطمه دوكوهكی، حمید حمایتیان، زهرا ملااحمدی و در بخش هویت رسول اكبرپور، مرتضی خسروی و حدیثه میرزایی جوایز اول تاسوم را از آن خود كردند.

در رشته پوستر محمدعلی عدنانی، علی آقاحسین پور و رضا باباخانی نفرات برتر شناخته شدند.

در بخش آزاد رشته تصویرسازی مریم وكیلی، ملیكا سعیدار، محمد شریفی و در بخش هویت سعید محمدزاده نودهی و نجوا عرفانی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در رشته كاریكاتور ناصر مقدم كوهی، مهدی عزیزی، علی عسگری در بخش آزاد و هیبت احمدی، مجتبی حیدرپناه و جابر اسدی در بخش هویت به عنوان نفرات اول تا سوم جایزه گرفتند.

در رشته خوشنویسی هادی سیدخانی، صفر گالشی پور، سلیمان میری در بخش نستعلیق، میثم سلطانی، راضیه فولادی سپهر، بهادر پگاه در بخش شكسته نستعلیق موفق به دریافت جایزه شده و در رشته حجم صفا حسینی، مریم احمدی و نازنین صادقی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.... / گزارش : جام جم آنلاین