فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

براد پیت در گفتگویی درباره حاصل و روش زندگی‌اش: «دارم پیر می‌شوم» /«چرا در تبلیغ یک عطر زنانه شرکت کردم؟»



عکس براد پیت, اخبار فرهنگی  و هنری

براد پیت به زودی پنجاه ساله می شود... باورش سخت است اما بازیگر جوان و خوش اندامی که بیست و یک سال پیش با بازی در نقشی کوچک در «تلما و لوئیز» نظرها را به سوی خود جلب کرده بود، در آستانه پنجاه سالگی ست و همانطور که خود نیز اذعان دارد قطعا نیمی از راه را رفته است.

پیت که دسامبر آینده پنجاه ساله خواهد شد در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس که برای تبلیغ آخرین فیلم خود، «Killing Them Softly»، انجام داده درباره ورود به کهن سالی، ایفای نقش های غیرمعمول در فیلم های سینمایی و آن تبلیغ پر سر و صدای چندی پیش برای کمپانی چنل نیز صحبت کرده است.

زمانی که از او درباره ورود به کهن سالی و این مرحله کلیدی در زندگی آینده اش سوال شد، پیت پاسخ داد: «فکر می کنم که مرحله بعدی درباره پدر بودن است. شما تنها می خواهید که حضور داشته باشید تا سامان گرفتن فرزندان خود را ببینید. اگر روزهای زیادی برایم مانده باشد، چگونه آن روزها را پر خواهم کرد؟ این سوالی است که ذره ای هم نگران آن نیستم، همانطور که قبل از این هم هیچگاه نگرانش نبوده ام.»

این بازیگر مشهور سینما که شش فرزند تنی و ناتنی از همسرش آنجلینا جولی دارد همچنین عنوان کرد که چرا طی این سالها از ایفای نقشهای مردان خوش چهره که به راحتی می توانسته آن ها را بازی کند شانه خالی کرده و به جای آن بر روی فیلمهای شخصیت محوری چون «مورد عجیب بنجامین باتن» (در نقش بنجامین باتن) و «حرامزاده های بی آبرو» ( در نقش ستوان آلدو رِینِ قاتل نازی ها) و غیره تمرکز کرده است:

« در اواخر دهه نود میلادی برایم آشکار شد که نقشهای اصلی بسیاری بودند که می توانستند مرا درگیر خود کنند و برای همیشه در آنها کلیشه شوم. اما سرمایه هایی چون زمان و اندیشه وجود دارند و من می خواستم داستانهایی را پیدا کنم که بیشتر برایم شخصی باشند و آنها را باور داشته باشم تا بتوانم چیزی منحصر به فرد به آن ها اضافه کنم.»

عکس براد پیت, اخبار فرهنگی  و هنری

براد پیت چندی پیش در تبلیغی برای یک عطر زنانه کمپانی چنل ظاهر شد که با حاشیه و انتقاد و تمسخر فراوانی همراه بود، و او در آن عبارت هایی انتخابی چون «جهان می چرخد و ما همراه آن می چرخیم. برنامه ها ناپدید می شوند. رویاها کنترل را در دست می گیرند. اما هر جا که بروم، شما هم آنجا خواهید بود.» ایراد می کرد. پیت در همین ارتباط گفت که آن تبلیغ صرفا یکی از فرصت هایی بوده که ممکن است در آینده نصیبش نشود: «دارم پیر می شوم و این شاید آخرین باری بود که توانستم چنین کاری را انجام دهم.»

منبع:caffecinema.com


ویدیو مرتبط :
تبلیغ برد پیت برای عطر زنانه Chanel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

براد پیت در تبلیغات عطر زنانه چنل! +عکس


براد پیت اولین مردی است که در تبلیغات مشهورترین عطر زنانه چنل شرکت می کند!

آفتاب: براد پیت اولین مردی است که در تبلیغات مشهورترین عطر زنانه چنل شرکت می کند!

براد پیت در جدیدترین کمپین تبلیغاتی چنل شرکت می کند و اولین مردی است که این کار را انجام می دهد .

در یک ویدئوی کوتاه تبلیغاتی که توسط جو رایت کارگردانی شده است ، این بازیگر هالیوودی ۴۸ ساله متفکرانه در مقابل یک زمینه خاکستری رنگ ایستاده و صحبت می کند.



براد در این ویدئو می گوید:" این یک سفر نیست . همه سفرها تمام می شوند اما ما همچنان ادامه می دهیم.دنیا تغییر می کند و ماهم با دنیا تغییر می کنیم.

 نقشه ها و طرح ها ناپدید می شوند . رویاها تمام می شوند اما هرجا که من می روم شما شانس من ، سرنوشت من و ثروت من هستید . چنل شماره ۵ غیر قابل اجتناب است.


این ستاره مشهور که با آنجلینا جولی نامزد کرده است ، اولین مردی است که در آگهی تبلیغاتی مشهورترین عطر زنانه این کمپانی بزرگ حاضر می شود.

در این کمپین تبلیغاتی جدید چند ویدئوی کوتاه دیگر از براد پیت هم نمایش داده می شود که براد پیت در آنها می گوید ، " جایی می روید ؟ کجا؟ احساس می کنید خوش شانس هستید ؟ چرا؟"