فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

با حضور پوران درخشنده، رادیو فرهنگ سینمای كودك را آسیب شناسی می كند



 

  با حضور پوران درخشنده، رادیو فرهنگ سینمای كودك را آسیب شناسی می كند

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه فرهنگ، برنامه زنده «هفت اقلیم» کاری از گروه فرهنگ و هنر است که دوشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به بهانه بیست و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان همدان میزبان پوران درخشنده خواهد بود.

رضا درستکار کارشناس برنامه «هفت اقلیم» در گفتگویی زنده با پوران درخشنده وضعیت سینمای کودک و نوجوان را آسیب شناسی خواهند کرد.

پوران درخشنده که سالهاست در حوزه کودک و نوجوان فیلم سازی می کند، امسال نیز با فیلم «خواب های دنباله دار» در جشنواره کودک و نوجوان همدان شرکت کرده است.

گفتنی است ارتباط زنده با همدان و بیست و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان از دیگر بخش های این برنامه است.

«هفت اقلیم» با همکاری مهدی آزادی، حسن آزادی، تهیه کنندگی فیروز سراب تهیه و اجرا می شود.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
جیوگی "سکوت و سخن" با حضور پوران درخشنده.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای علامه دهخدا از رادیو فرهنگ



 

راد یو تهران

 

صدای زنده‌یاد علامه دهخدا همزمان با سالگرد درگذشتش از شبكه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.صدای علامه دهخدا جمعه ۷ اسفند در سالروز درگذشت وی برای اولین بار از طریق شبكه رادیویی فرهنگ و برنامه در «قلمرو تاریخ» پخش می‌شود. صدای علامه علی اكبر دهخدا به مدت ۸ دقیقه پس از سال‌ها در آرشیو شخصی دكتر حسن رهاورد نخستین دستیار رسمی علامه دهخدا در نگارش لغتنامه بزرگ یافت شده و ایشان به مركز اسناد مجلس شورای اسلامی هدیه كردند. این برنامه روز جمعه ۷ اسفند از ساعت۱۳ تا ۱۴روی موج اف.ام ردیف ۷ / ۱۰۶ پخش می‌شود.