فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این ستارگان از همكاری سینمایی با هم متنفرند + تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی

اخبار فرهنگی - این ستارگان از همكاری سینمایی با هم متنفرند + تصاویر

در این جا با بازیگرانی آشنا شوید كه به دنبال اختلاف در صحنه فیلمبرداری از همكاری خودداری كرده و پس از آن به هیچ عنوان در كنار هم ظاهر نشده اند.

بازیگران بسته به نوع نقشی كه ایفا می كنند ، زمانهای مختلفی را با بازیگران نقش دوم و یا عوامل پشت صحنه سپری می كنند كه در این مدت زمان می تواند حتی اختلافات ایده ای و یا فراتر از آن نیز رخ دهد.

به عنوان مثال بازیگرانی كه روزانه 12 ساعت با هم كار می كنند ممكن است با اختلافات متعددی هم مواجه شوند. برخی از این اختلافات تا حدی پیش می رود كه بازیگران از ادامه كار خودداری كرده و یا هیچ وقت با بازیگر یا كارگردان مورد اختلاف همكاری نمی كنند.

در این جا با بازیگرانی آشنا شوید كه به دنبال اختلاف در صحنه فیلمبرداری به هیچ عنوان در كنار هم ظاهر نشده اند.


«نیك نولت» و جولیا رابرتس»
اختلاف آنها از سال 1994 و بازی در كمدی رمانتیك من مشكل را دوست دارم آغاز شد. اختلاف آنها از فراموش كردن بخشهایی از دیالوگ در مقابل دوربین آغاز شد و تا حدی پیش رفت كه بقیه سكانسهای دو نفره آنها به طور تك تك گرفته شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی


«بیل مورای» و «لوسی لیو»
همیشه جای تعجب بود كه چرا «بیل مورای» در فصل آخر «فرشتگان چارلی» بازی نكرد. كه در نهایت علت آن اختلاف با «لوسی لیو» عنوان شد. مورای پس از انتقاد از بازی بازیگران زن این مجموعه در پشت صحنه با مشت «لیو» مواجه شد و همین موجب جدا شدن او از مجموعه «فرشتگان چارلی» شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی


«جیمز فرانكو» و «تریس گیبسون»
اختلاف آنها از سال 2006 و حین فیلمبرداری «آنا پولیس» ایجاد شد. «گیبسون» كه از ناتوانی بازی فرانكو معترض بود، اظهار داشت كه دیگر تمایلی به بازی در مقابل او ندارد و واكنش جالب فرانكو فحاشی و گارد بوكس بود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی


«رابرت داونی جی آر» و «ترنس هاوارد»
«هاوارد» مدعی شده كه «داونی» برای یك نقش از او پول گرفته و نه تنها پول او را پس نداده بلكه هیچ نقشی هم برایش ایجاد نكرده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی


«سیلوستر استالونه» و «ریچاردگر»
اختلاف این دو ستاره سینما از فیلم (Lord of Flatbush) آغاز شد. استالونه ادعا كرده «گر» در حركتی عمدی غذا چرب به سمت او پرتاب كرده است و حتی از این بابت عذرخواهی هم نكرده و زبان به فحاشی گشوده است.

اخبار , اخبار فرهنگی,تنفر همکاری ستارگان ,ستارگان سینمایی

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
بهترین قسمت فیلم سینمایی Interstellar (درمیان ستارگان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستارگان سینمایی که تکثیر شدند/تصاویر



اخبار فرهنگی - ستارگان سینمایی که تکثیر شدند/تصاویر

انسان‌ها در هر جغرافیا و کشوری که باشند شباهت‌هایی به لحاظ رفتار، فیزیک و چهره با اعضای نزدیک خانواده خود دارند.

برخی شباهت‌ها شگفت‌انگیز هستند و برخی زیاد مشهود نیست. در بین ستارگان سینمای جهان تنها تعدادی از بازیگران مطرح دنیا هستند که در چهره شباهت‌های شگفت انگیزی با فرزند خود دارند.

دونالد ساترلند بازیگر 79 ساله کانادایی که حدود نیم قرن است که در آثار سینمای حرفه‌ای جهان به ایفای نقش می‌پردازد و به تازگی نقش آفرینی در فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده، پدر کیفر ساترلند بازیگر نقش جک باور در سریال پرطرفدار «24» است. وقتی نیمه چهره دونالد ساترلند را در کنار نیمه چهره کیفر ساترلند قرار دهیم، با وجود تفاوت سنی که وجود دارد، نیمه چهره این پدر و پسر بسیار شبیه به هم هستند و حالات یکسانی دارند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی

 
ویل اسمیت خواننده هیپ پاپ آمریکایی که بعد از ورود به عرصه بازیگری و ایفای نقش در فیلم‌هایی چون «هنکاک»، «علی»، «من افسانه هستم»، «مردان سیاه‌پوش» و «افسانه زمین»، نظر بسیاری از منتقدان سینمایی را به خود جلب کرد، با پسر خود جیدن اسمیت که در فیلم‌هایی چون «در جستجوی خوشبختی»، «روزی که زمین ایستاد» و «پسر کاراته‌باز» به ایفای نقش پرداخته، شباهت‌های زیادی دارند. با قراردادن نیمه چهره این پدر و پسر بازیگر سینمای هالیوود، تنها تفاوتی که می‌توان به آن اشاره کرد، تفاوت موی ویل اسمیت و جیدن اسمیت است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی

 
گلدی هاون بازیگر و تهیه کننده سینمای آمریکا که از جمله بازیگران فیلم‌های «داستان‌های عامه‌پسند» بوده، مادر کیت هاتسون بازیگر سینمای آمریکا و فیلم‌هایی نظیر «ناین» و «تقریبا مشهور» است. با وجود تفاوت سنی گلدی هاون و کیت هاتسون، خطوط و حالات چهره آن‌ها به هم شبیه هست و بیشترین شباهت در شکل بینی و دهان این مادر و دختر بازیگر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی

 
جان ویت بازیگر سینمای آمریکا و فیلم‌هایی چون «گاوچران نیمه‌شب»، «قطار فرار»، «مخمصه» و «مأموریت غیر ممکن»، پدر آنجلینا جولی بازیگر معروف سینمای هالیوود و فیلم‌هایی چون «آقا و خانم اسمیت»، «نمک» و «شریر» است. با وجود تفاوت رنگ و فرم چشم‌ها، چهره آنجلینا جولی شباهت‌های زیادی به چهره پدرش دارد. این شباهت‌ها بخصوص در شکل بینی و دهان این پدر و دختر بیشتر است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی


مریل استریپ ستاره بازیگری سینمای جهان و هنرمندی که بیشترین نامزدی اسکار را در کارنامه کاری خود دارد و نقش‌های به یادماندنی و تأثیرگذاری را ایفا کرده، مادر میمی گانر است که او هم مانند مادرش در عرصه بازیگری سینما حضور دارد. مشخص است که صورت میمی گانر هم مانند صورت مریل استریپ دارای وقار و متانت است و مو، چشم، بینی و دهان این مادر و دختر واقعا شبیه به هم است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی


سوزان ساراندون بازیگر با سابقه سینمای جهان و فیلم‌هایی چون «در دره الاه» و «استخوان‌های دوست داشتنی» نیز از جمله هنرمندانی است که به لحاظ چهره شباهت‌های زیادی با دختر خود اوا آموری مارتینو دارد. با مقایسه نیمه چهره این 2 بازیگر زن سینمای جهان، از صورت کشیده و شکل بینی آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که سوزان ساراندون و اوا آموری ماریتنو، مادر و دختر هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی

 
تام هنکس 58 ساله و بازیگر مطرح سینمای جهان که نقش آفرینی‌های او در فیلم‌هایی چون «نجات سرباز رایان»، «فارست گامپ»، «آپولو 13»، «ترمینال»، «اگه می‌تونی منو بگیر»، «کاپیتان فیلیپس» و «مسیر سبز» در تاریخ سینما ماندگار شده‌اند نیز از جمله ستارگانی است که چهره‌اش شباهت‌های زیادی با چهره کالین هنکس، بزرگترین پسرش دارد. تنها تفاوت چهره تام هنکس با کالین هنکس که در فیلم «کینگ کنگ» ایفای نقش داشته، ریش پسر 35 ساله هنکس است. رنگ پوست و چهره این پدر و پسر هنرمند خیلی به هم شبیه هستند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان سینمایی

 اخبار فرهنگی - بهار نیوز