فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اگر یانگوم به تهران بیاید چه می شود؟



 

 اگر یانگوم به تهران بیاید چه می شود؟

 

«یانگوم درقهوه تلخ»؛ این خبری بود كه چندی قبل، دهان به دهان چرخید. خبر اگرچه غیرعادی بود ولی با توجه به فروش چندده میلیاردی سی قسمت اول قهوه تلخ و سابقه آمدن بازیگر کره ای محبوب دیگر، یعنی سانگ ایلگوك (جومونگ)، دور از ذهن نشان نمی داد.

مجله «همشهری جوان» در تازه ترین شماره منتشره خود و با انگیزه بررسی بحث حضور بازیگران خارجی در ایران، ماجرای آمدن یا نیامدن لیونگ آئه (یانگوم)، این بازیگرکره ای را بررسی و صحت و سقم آن را از سازندگان قهوه تلخ پیگیری کرده است.

در این بخش از همشهری جوان این هفته، حسن فتحی، كارگردان سریال «مدار صفر درجه» که ناتالی متی فرانسوی(ساراآستروک) در سریالش چهره شد و عباس رافعی کارگردان «تولدی دیگر»که دارین حمزه لبنانی، بازیگر فیلم «کتاب قانون» را به سینمای ایران معرفی کرد؛ به عنوان دو کارگردان سینمای ما که استفاده مناسبی از بازیگران خارجی داشته اند؛ این سؤال پاسخ داده اند که آیا حضور بازیگران غیرایرانی به سینما و تلویزیون ایران كمك می كند؟

بررسی وضعیت تیم ملی در آستانه بازی های جام ملت های آسیا از دیگر بخش های خواندنی همشهری جوان ۲۹۳ است.

دویست و نود و سومین شماره همشهری جوان با موضوع یانگوم در ایران و عکس های دیدنی از این بازیگر کره ای با چهره های مشهور ایران، از صبح امروز روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفته و به علاقه مندان عرضه شده است... / جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
ظهور هخای جدید،8میلیون نفر به خیابانهای تهران بیاید کار تمام است!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف: فعلا اظهارنظری درموردانتخابات نمی‌كنم/با یك باران نباید در تهران سیل بیاید



قالیباف: فعلا اظهارنظری درموردانتخابات نمی‌كنم/با یك باران نباید در تهران سیل بیاید

شهردار تهران با بیان اینكه فعلا در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهارنظری نمی‌كند، در واكنش به اخبار منتشر شده در خصوص نامزد شدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، گفت: این موضوع را باید از همان‌هایی كه چنین خبری را مطرح كردند بپرسید، البته در این رابطه روابط عمومی شهرداری پاسخ لازم را داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمدباقر قالیباف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، همچنین در مورد آخرین اخبار در خصوص پرونده سیلاب متروی تهران در استانداری تهران، گفت: هیچ اطلاعی در این رابطه ندارم.

وی تصریح كرد: هیچ كسی بنده را صدا نكرده تا از من چیزی در مورد این موضوع بپرسد. البته انشاءالله هر سیلی كه هر كجایی می‌رود افرادی پیدا شوند تا در مورد آن پیگیری كنند؛ چه برسد به موضوع این بارندگی و سیلاب مترو كه هیچ فردی در آن جان خود را از دست نداده است.

شهردار تهران اضافه كرد: به گفته بسیاری از صاحب‌نظران، شهرداری در حوزه مدیریت بحران یكی از بهترین مدیریت‌ها را در مورد سیلاب متروی تهران داشته است. با این وجود اعتقاد ما بر این است كه با یك باران نباید در تهران سیل بیاید و تمامی این مشكلات به دلیل وجود اشكال در قوانین و عدم رعایت موضوع آبخیزداری است.

قالیباف با بیان اینكه ‌پیگیری وضعیت مسیل‌های شهری به عهده وزارت نیرو است، گفت: چطور در شرایط عادی برای صدور پروانه، وزارت نیرو اعلام می‌كند كه كسی بدون اجازه‌اش حق انجام كاری را ندارد، اما در زمان بروز حادثه‌ای همچون سیل این وزارتخانه پاسخگو نیست.

شهردار تهران در خاتمه با بیان اینكه طبق قانون وزارتخانه‌های جهاد كشاورزی و نیرو مسئولیت وضعیت مسیل‌ها را به عهده دارد، تصریح كرد: حال شما بگویید كه شهرداری در چنین شرایطی باید چه كار انجام دهد؟/ایسنا