فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین پوستر یک فیلم فانتزی



فیلم کمدی فانتزی «زندگی مخفی والتر میتی» به کارگردانی و با بازی بن استیلر 25 دسامبر (4 دی) اکران می‌شود.

«زندگی مخفی والتر میتی» (The Secret Life of Walter Mitty) بازسازی فیلمی به همین نام تولید سال 1947 با بازی دنی کی، ویرجینیا مایو و بوریس کارلوف است که خود آن از روی داستانی کوتاه نوشته جیمز تربر در 1939 ساخته شد.

 

بازیگران سینمای جهان , سینمای جهان

 

بن استیلر در فیلم جدید نقش والتر میتی مسئول بخش عکس یک نشریه را بازی می‌کند که مردی ترسو و خجالتی است. وقتی یک نگاتیو گم می‌شود و موقعیت کاری والتر و همکارش (کریستن ویگ) به خطر می‌افتد، او از طریق خیال‌پردازی وارد دنیایی فانتزی مملو از قهرمان‌پروری، رمانس و اکشن می‌شود.

 

شان پن، آدام اسکات، پاتن آزوالت و شرلی مک‌لین دیگر بازیگران «زندگی مخفی والتر میتی» هستند که اولین پوستر آن روز پنجشنبه منتشر شد.
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
اولین پوستر فیلم FAN

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار اولین پوستر فیلم پرمساله کاهانی+عکس



نخستین پوستر تازه ترین فیلم عبدالرضا کاهانی با عنوان «بیخود و بی جهت» به تازگی منتشر شد.

به گزارش شبکه ایران نخستین پوستر تازه ترین فیلم عبدالرضا کاهانی با عنوان «بیخود و بی جهت» به تازگی منتشر شد. در این پوستر که برای اولین بار از طریق «سینمای ما» رونمایی شده چهار بازیگر اصلی کار یعنی رضا عطاران، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و نگار جواهریان را در یک نما می بینیم. گویا فیلم جدید کاهانی با حذف برخی دیالوگها توانسته مجوز اکران بگیرد. کاهانی از ابتدای امسال به دنبال آن بود که بتواند مجوز نمایش این فیلم را بگیرد و در نهایت هم در ماه ششم از سال این اتفاق رخ داد.

پوستر, فیلم عبدالرضا کاهانی , سینمای ما

منبع:شبکه ایران