فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین پوستر دومین فیلم سه‌گانه «هابیت»



شرکت برادران وارنر اولین پوستر فیلم «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ را در توئیتر منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین آنونس دومین فیلم سه‌گانه «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون نیز روز سه‌شنبه منتشر می‌شود.

«هابیت: ویرانی اسموگ»‌ تولید شرکت‌های نیولاین و برادران وارنر 13 دسامبر (22 آذر) روی پرده سینماها خواهد رفت.

اولین فیلم «هابیت» با عنوان «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» دسامبر پیش اکران شد و در دنیا 1.017 میلیارد دلار فروخت.

فیلم سوم «هابیت: رفت و برگشت» نام دارد و 17 دسامبر 2014 اکران می‌شود.

 فیلم هابیت,فیلم سه گانه هابیت

 پوستر فیلم هابیت: ویرانی اسموگ

مجموعه فیلم‌های «هابیت» پیش‌درآمدی بر «ارباب حلقه‌ها»، فانتری حماسی جی آر. آر. تالکین است که جکسون حدود یک دهه پیش از روی آن‌ها سه فیلم برنده اسکار ساخت.

داستان «هابیت» 60 سال پیش از وقایع «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهد و درباره بیلبو باگینز یک هابیت جوان و گوشه‌گیر است که با همراهی گروهی از دورف‌ها برای پس گرفتن کوه آبا و اجدادی خود خود از اژدهایی به نام اسموگ راهی یک سفر غیرمنتظره می‌شوند.

مارتین فریمن نقش بیلبو را بازی می‌کند و اورلاندو بلوم، اندی سرکیس، الایجا وود، هوگو ویوینگ، سر ایان مکلن، کریستوفر لی و کیت بلانشت نقش‌های خود را در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» تکرار کرده‌اند.

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
اولین تریلراز قسمت دوم سه گانه هابیت ساخته پیتر جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین فیلم سه بُعدی آنگ لی جشنواره نیویورک را افتتاح می کند+عکس



اولین اثر سه بُعدی «آنگ لی» کارگردان تایوانی تبار آغازگر جشنواره نیویورک امسال خواهد بود.

اولین فیلم سه بُعدی آنگ لی

شبکه ایران/حـــامد مظفــــری: اولین اثر سه بُعدی «آنگ لی» کارگردان تایوانی تبار آغازگر جشنواره نیویورک امسال خواهد بود. «زندگی پی» عنوان این اثر آنگ لی است که بناست در افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک که از 28 سپتامبر تا 14 اکتبر در نیویورک برگزار می شود به نمایش در آید. این در حالی است که سال قبل هم اولین اثر سه بعدی اسکورسیزی با عنوان «هوگو» آغازگر این جشنواره بود.

بنا به گزارش indiewire.com آنگ لی دوازده سال قبل با فیلم به یاد ماندنی «ببر خیزان اژدهای پنهان» آغازگر جشنواره کن بود و در سال 1997 هم با «طوفان یخی» همین جشنواره را افتتاح کرد. با این اوضاع آنگ لی را هم باید در کنار کارگردانانی مانند «رابرت آلتمن»، «پدرو آلمادوار»، «فرانس تروفو» قرار داد که همواره آثارشان به عنوان افتتاحیه جشنواره های معتبر به کار می رفته.

جالب اینجاست که آنگ لی درباره فیلمبرداری «زندگی پی» به صورت سه بعدی از مشورتهای اسکورسیزی استفاده کرده است. داستان فیلم جدید آنگ لی درباره یک پسر هندی به نام «پی» است که بعد از درگیری یک کشتی با طوفان با همراه یک ببر، گورخر، کفتار و اورانگوتان در آبهای اقیانوس آرام سرگردان می ماند.

بسیاری از آنها که «زندگی پی» را دیده اند آن را ترکیبی از محتوای انسانی و پیشرفت تکنولوژیکی صنعت سینما می دانند؛ فیلمی پویا که مخاطب از دیدن آن حیرت زده می شود./شبکه ایران