فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین كنسرت مستقل امید حاجیلیب با...



 


اولین كنسرت مستقل امید حاجیلیب با استقبال روبرو شد

 

امید حاجیلی؛ اولین كنسرت مستقل خود را در میان استقبال دوستدارانش برگزار كرد. در کنسرت امیر حاجیلی که در روزهای ۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه در سالن اریکه ایرانیان و در سه سانس برگزار شد، امید حاجیلی با جمعی از نوازندگان روی صحنه رفت. نوازندگانی ازجمله رضا تاجبخش(پیانو)، همایون نصیری(پركاشن)، آرش مقدم(درامز)، امیر میلاد نیكزاد(کیبورد)، آرش سعیدی)گیتار بیس)، نیما رمضان(گیتار الكتریك)، مجید ترکاشوند (ساکسیفون)، آرش صمیمی(فلوت عربی و نی)، حسین شریفی(ترومبون) و... به همراه گروه کر ۶ نفره ای روی صحنه رفت. سارا نائینی ازجمله اعضای این گروه کر بود که در بعضی موارد با همخوانی هایش تحسین همگان را بر انگیخت.

حاجیلی كه دارای مدرك فوق لیسانس موسیقی و استاد دانشكده هنر دانشگاه آزاد و دانشكده صدا و سیماست، سابقه ۱۰ سال نوازندگی ترومپت در اركستر سمفونیك تهران و رهبری اركستر خوانندگانی چون رضا صادقی را در كارنامه خود دارد و همین امر موجب اجرای بدون استرس او شده بود. وی كه از اعضای اصلی گروه داركوب است، سالها در اركستر خواننده هایی مثل ناصر عبداللهی، علیرضا عصار، سیروان و... ترومپت و پركاشن زده است.


او در این کنسرت تمام قطعات آلبوم «آلگرو» از جمله عشق منی، بی اختیار، برو برو، عقلتو از دست دادی و ... به همراه تیتراژ برنامه «گزینه جوان» شبكه ۳ و نیز قطعه جدیدی به نام بوم بوم را اجرا کرد. تک نوازی های ترومپت او در میان آهنگها هم بارها تشویق مردم را به دنبال داشت..


امید حاجیلی پیش از این قول چند سورپرایز را به هوادارانش داده بود که در کنسرت از آنها رونمایی کرد. بلیط های کنسرت به دلیل طرح و اجرای فانتزی و جالب که ادامه طرح های نامتعارف پوسترهای تبلیغاتی اش بود، اولین موردی بود که توجه را به خود جلب می کرد. استیج متفاوت برنامه از دیگر سورپرایزهای این کنسرت بود که به نوعی یادآور فضای سواحل آمریكای لاتین و موسیقی لاتین او بود و در آن انواع و اقسام وسایلی از جمله قایق، تور و دو درخت بزرگ نخل خودنمایی می کرد. و مشعلهایی که جلوی سن چیده شده بودند در بعضی مواقع برای هیجان بیشتر شعله ور می شدند. چراغ های شبرنگی که بیرون از سالن به مردم می دادند هم توانست جایگزین مناسبی برای نور موبایل ها یی باشد که در کنسرتهای پیشین برای روشن کردن سالن استفاده می شد.


اجرای متفاوت یکی از ترانه های معروف ترکی به نام «گجه لر» با تنظیمی لاتین از دیگر جذابیت های این اجرا بود. همچنین «مسعود حمیدی» خواننده افغانی که در آلبوم آلگرو با هم خوانده بودند در این کنسرت حاضر شد و در قطعه «التماس» حاجیلی را همراهی کرد.


علیرضا عصار، فواد حجازی، سیروان و زانیار خسروی، حمید طالب زاده، فرهاد جواهر کلام، علی لهراسبی، جواد یحیوی، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، ترانه مکرم، از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.


اگرچه معرفی طولانی مهمانهای برنامه موجب از ریتم افتادن آن و نارضایتی هواداران شده بود و بعضا ناهماهنگی هایی (مثل فراموش كردن شعر و...)به چشم می خورد، اما امید حاجیلی توانست در اولین اجرای خود نمره قبولی بگیرد و نام خودش را در میان طرفداران موسیقی پاپ جا بیندازد. خبرگزارى ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
اولین پرنسس لاتین غیر مستقل دیزنی-برای سال2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید نظری(بازیكن ایرانی-فیلیپینی) پس از اولین حضور در تیم ملی فوتبال:راضی هستم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امید نظری: از نخستین عملكردم در تیم ملی راضی هستم/ ابتدای بازی عصبانی بودم و دستپاچه

امید نظری که چهارشنبه شب برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی ایران برابر تونس به میدان رفت، از بازی در تیم کشورش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، این بازیكن ایرانی-فیلیپینی پس از تساوی ایران و تونس در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود و در حال حاضر بسیار خوشحالم که توانستم برای اولین بار در تیم ایران بازی کنم.

نظری درباره روند بازی و نتیجه بدست آمده گفت: ما خوب بازی کردیم. دوندگی‌مان زیاد و پاسهایمان خوب و سالم بود و چند موقعیت هم داشتیم اما فوتبال همین است، زمانی هست که خوب بازی می‌کنی اما تیم مقابل از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می کند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فقط دو گل زدیم.

وی افزود: به نظر خودم خوب بازی کردم و سعی داشتم وظایفی را که سرمربی به من محول کرده بود به نحو احسن انجام دهم. البته در ابتدای بازی کمی عصبی و دستپاچه بودم اما به مرور بهتر و بهتر شدم و در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم./ایسنا