فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز+ تصاویر



اخبار فرهنگی - اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز+ تصاویر

بخشی از درآمد حاصل از این کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت.او با جایزه ی نماد خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ یکشنبه حضور یافت.

اولین كتاب زندگی نامه ی جنیفر لوپز در اكتبر 2014  !
جنیفر لوپز بازیگر و خواننده و طراح مد و لباس و در حال حاضر، نویسنده معروف هالیوودی می باشد . او داور برنامه ی تلویزیونی امریکن آیدل که درباره ی انتخاب بهترین های موسیقی می باشد ، این بار به عنوان یک نویسنده قصد فعالیت دارد. با توجه به گزارش هالیوود این اولین کتابی است که  درباره ی زندگی نامه ی جنیفر لوپز می باشد و قرار است در ماه اکتبر 2014 منتشر شود .

 اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

 True Loveبه معنای (عشق واقعی) نام این کتاب می باشد که توسط لوپز نوشته شده است .این کتاب به بخشی از زندگی لوپز كه از نظرش مهمترین بخش زندگی اش می باشد پرداخته است. جنیفر لوپز معتقد است که در سفر 2 ساله ای که با مادرش به ایالات متحده داشته است با چالش های بسیاری مواجه شده است که همگی این چالش ها مرتبط با ورود او به عرصه ی خوانندگی بوده است که در واقع مهمترین بخش زندگی اوست که به گفته خودش، در زندگی وی را استوارتر و قوی تر ساخته است كه همگی در این كتاب منتشر شده است.

   اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

  سلبرا از انتشارات مطرح در زمینه چاپ زندگی چهره های معروف که زیر مجموعه انتشارات پنگوئن شعبه آمریکا است ، نشر این کتاب را بر عهده گرفته است.
                 
جنیفر لوپز با جایزه ی موسیقی بیلبورد 2014 بر روی فرش قرمز رفت .
این کتاب در تاریخ سه شنبه, 28 اکتبر 2014 منتشر خواهد شد و همراه با عکسهای دیده نشده از جنیفر لوپز خواهد بود .

لوپز در بیانیه ای گفت:کتاب عشق واقعی درباره ی تجربه عمیق شخصی او در ترکیب با آسیب پذیری هاست که منجر به عشق و شجاعت در قبال فرزندان می شود و نشان می دهد چطور یک مادر می تواند با بزرگترین چالش ها و ترس های زندگی خود روبرو شود.

   اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

 بخشی از درآمد حاصل از این کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت.او با جایزه ی نماد خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ یکشنبه حضور یافت .

اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراز و نشیب ها در زندگی جنیفر لوپز! +تصاویر



اخبار گوناگون - فراز و نشیب ها در زندگی جنیفر لوپز! +تصاویر


به نقل از هالیوود نیوز : " جنیفر لوپز " 44 ساله این روزها سعی دارد بیشتر در کنار خانواده اش باشد. او علاوه بر فعالیت های گوناگونش در دنیای هنر یک تاجر موفق نیز به حساب می آید. حدود 3 سال از جدایی او و همسرش و آشنایی اش با " کاسپر اسمارت " میگذرد. رابطه عاطفی این ستاره محبوب هالیوودی و معشوق جنجالی اش در این مدت فراز و نشیب های فراوانی داشته است و شایعات زیادی پیرامون ازدواج و یا جدایی آنها شنیده شده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفر لوپز


کاسپر 26 ساله سعی میکند رابطه خوبی با دوقلوهای 6 ساله " جنیفر لوپز " داشته باشد و به نظر میرسد زندگی خصوصی آنها آرامش قابل احترامی دارد. چند روز پیش " جنیفر لوپز " جشن تولد 27 سالگی " کاسپر اسمارت " را در حضور دوستان نزدیکشان برگزار کرد و به او یک کیک با تصویر خودش هدیه کرد. او و خانواده اش بعد از برگزاری این مراسم در حالی که در خیابانهای آرام " بورلی هیلز " لوس آنجلس قدم میزدند سوژه عکاسان خبری شدند. چندی قبل نیز " کاسپر اسمارت" و  " مارک آنتونی " همسر سابق  " جنیفر لوپز " اعلام کردند علیرغم شایعات ، آنها رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند.

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفر لوپز


اخبار گوناگون - پرداد