فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین عکس رسمی سومین فیلم «هابیت»




سازندگان سه‌گانه بلندپروازانه پیتر جکسون در حالی اولین عکس رسمی فیلم سوم این مجموعه را منتشر کردند که فیلم اول هنوز اکران نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه «هابیت» که پیش‌درآمدی بر سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» است، ابتدا قرار بود در قالب دو فیلم به پرده سینماها راه پیدا کند، اما سازندگان فیلم تصمیم گرفتند این مجموعه قسمت سوم هم داشته باشد.

استودیوهای نیولاین و برادران وارنر در نهایت عنوان فیلم دوم این سه‌گانه را از «هابیت: رفت و برگشت» به «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ تغییر دادند و عنوان «هابیت: رفت و برگشت» را روی فیلم سوم گذاشتند.

«هابیت: یک سفر غیرمنتظره» اولین فیلم «هابیت» 14 دسامبر (24 آذر) در قالب دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده می‌رود. فیلم دوم با عنوان «هابیت: ویرانی اسموگ»‌ 13 دسامبر 2013 اکران می‌شود و «هابیت: رفت و برگشت» 18 ژوئیه 2014 به نمایش درمی‌آید.

سینمای جهان, اخبار فرهنگی و هنری

اورلاندو بلوم در نقش لگولاس و لوک ایوانز به نقش بارد در «هابیت: رفت و برگشت»

داستان سه‌گانه جدید جکسون در «سرزمین میانی» 60 سال پیش از ارباب حلقه‌ها روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند.

فیلمنامه سه‌گانه «هابیت» را جکسون، فران والش، فیلیپا بوینز و گی‌یرمو دل تورو را بر مبنای رمان‌ جی آر. آر. تالکین نوشته‌اند.

جکسون سال 2004 برای فیلم «بازگشت پادشاه» آخرین بخش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» برنده سه جایزه اسکار شد. این فیلم درمجموع 11 جایزه اسکار دریافت کرد. مجموع فروش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» شامل «یاران حلقه»، «دو برج» و «بازگشت پادشاه» حدود سه میلیارد دلار بود.
 منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
اولین تریلر فیلم هابیت 3 [The Hobbit 3 [2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس رسمی از فیلم آقای خوش تیپ


تریلر اکشن «مردان آثار ماندگار» به کارگردانی و با بازی جرج کلونی در مرحله پس از تولید است.

خبرآنلاین: تریلر اکشن «مردان آثار ماندگار» به کارگردانی و با بازی جرج کلونی در مرحله پس از تولید است.

این فیلم بر مبنای داستانی واقعی ساخته شده و در آن مت دیمن، بیل موری، کیت بلانشت، ژان دوژاردن، باب بالابان و جان گودمن در کنار جرج کلونی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان «مردان آثار ماندگار» (The Monuments Men) در دوران جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و درباره یک گروه نامعمول است که از سوی دولت روزولت ماموریت پیدا می‌کنند به آلمان بروند تا چند شاهکار هنری را از چنگ دزدان نازی‌ نجات بدهند و به صاحبان واقعی‌اش بازگردانند.



مردان آثار ماندگار به کارگردانی و با بازی جرج کلونی

این یک ماموریت ناممکن است: در حالی که آثار هنری پشت خطوط دشمن قرار دارند و ارتش آلمان دستور دارد همزمان با سقوط رایش همه چیز را نابود کند، چه امیدی به موفقیت این آدم‌هاست؟ آن‌ها هفت رئیس موزه، متصدی موزه و مورخ هنری هستند که همگی میکل آنژ را از تفنگ ام 1 بیشتر می‌شناسند.

فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه کارگردانی و بازیگری جرج کلونی فوریه پیش در برلین آغاز شد. «مردان آثار ماندگار» 18 دسامبر (27 آذر) روی پرده سینماها خواهد رفت.

کلونی اواخر سال گذشته در مقام یکی از تهیه‌کنندگان «آرگو» برنده اسکار بهترین فیلم شد. او سال 2006 برای فیلم «سیریانا»‌ اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد و همان سال برای فیلم «شب بخیر و موفق باشید» نامزد اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه غیراقتباسی بود. کلونی برای فیلم‌های «مایکل کلیتن»، «روی هوا» و «فرزندان» هم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بوده است.