فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اعتراض مسیحیان و مسلمانان فیلیپین به حضور لیدی گاگا در این کشور +عکس



 

لیدی گاگا اکنون در یک برنامه سفر به دور دنیا حضور دارد و به اجرای زنده ترانه هایش در کشورهای مختلف خواهد پرداخت که این اجراها از کشورهای آسیایی شروع شده است.

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

بعد از حضور وی در ژاپن و کره این بار نوبت فیلیپین است که به حضور این خواننده موسیقی پاپ در کشورشان اعتراض کنند. مسیحیان فیلیپینی با حضور گسترده در خیابانها به اجرای برنامه توسط این خواننده در کشورشان اعتراض کردند و از دولتمردان این کشور خواستند اجرای کنسرت های این خواننده را به خاطر ترانه های ضد دینی کنسل کنند. آنها با پوشیدن لباسهایی که روی عکس این خواننده خط قرمز کشیده شده بود و با شعارهایی در مورد تنفر ملت از این خواننده خواستند وی هرچه زودتر این کشور را ترک کند.

مسلمانان اندونزی هم از هم اکنون به حضور وی در این کشور اعتراض دارند. آنها از مسئولان میخواهند به عقاید و ایمان مردم احترام گذاشته شود.

 

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

 

لیدی گاگا , اجرای زنده ترانه

منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی گاگا ملکه شبکه جهانی توییتر شد +عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیدی گاگا ملکه شبکه جهانی توییتر شد +عکس

به گزارش پرداد به نق از ام اس ان: لیدی گاگا در حال حاضر ملکه شبکه جهانی توییتر نامیده میشود او بیش از 9 میلیون پیرو دارد که این مقدار در نوع خود یک رکورد بینظیر است.

این ستاره موسیقی پاپ این روزها اقدام به ساخت شبکه ای برای هوادارانش کرده است که به آنها امکان میدهد با یکدیگر گفتگو کنند و یا عکس و فیلم به اشتراک بگذارند و خلق کنند . همچنین این شبکه قسمت اخبار مرتبط با این خواننده و جزئیات اجراهایش هم دارد . گفته شده است کاربری در این سایت برای همگان آزاد و رایگان است.

لیدی گاگا این روزها به اجرای یک کنسرت دور دنیا پرداخته است که از کشورهای آسیایی شروع شد و حضور او در این کشورها با مخالفت و اعتراض مردم این مناطق همراه بود همه به ترانه های ضد مذهبی او اعتراض دارند با این حال طرفداران زیادی هم در سراسر ددنیا دارد که همیشه از او حمایت میکنند.

او این روزها به همین دلیل بسیار حاشیه ساز بوده است ./پرداد