فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اصلا شبیه «عرشیا»ی «شمعدونی» نیستم



اخبار,اخبارفرهنگی,بازیگر خردسال سریال شمعدانی

عرفان برزین - بازیگر خردسال مجموعه طنز «شمعدونی» - که نقش کودکی حاضرجواب را در این سریال بازی می‌کند، گفت: به هیچ عنوان شبیه شخصیتی نیستم که در مجموعه «شمعدونی» دارم..

این بازیگر خردسال با بیان اینکه رابطه صمیمی و خوبی با سروش صحت در مجموعه «شمعدونی» داشته است، گفت: دوست دارم مثل آقای صحت بازیگر و کارگردان خوبی شوم.

این بازیگر خردسال که از چهار سالگی وارد دنیای بازیگری شده است، اکنون هفت ساله است و کلاس اول دوره ابتدایی را می‌گذراند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این به کلاس بازیگری رفته است؟ گفت: تاکنون هیچ کلاس بازیگری نرفتم چون هنوز سنم کم است. پیش از این با آقای داریوش ارجمند در کاری بودم و ایشان می‌گفتند هنوز نیازی به کلاس بازیگری نداری چون به راحتی می‌توانم دیالوگ‌هایم را بگویم تا اینکه بزرگ‌تر شوم.

بازیگر نقش عرشیا در «شمعدونی» درباره نوع دیالوگ‌هایی که در این سریال می‌گوید و اینکه چگونه آنها را حفظ می‌کند؟ گفت: ابتدا 10 قسمت فیلمنامه را داشتم و آن را با کمک مادرم حفظ می‌کردم اما در ادامه آقای صحت و ایمان صفایی کار را همان‌جا می‌نوشتند و مادرم همزمان برای من دورخوانی می‌کرد و بعد به تمرین می‌رفتم و بعد هم کار را ضبط می‌کردیم.


او گفت: بیشتر در صحنه دیالوگ‌هایم را کار می‌کردم.

عرفان برزین در پاسخ به این پرسش که آیا ایفای این نقش برایش سخت نبوده است؟ گفت: ایفای نقش عرشیا برایم سخت نبود چون که عاشق بازیگری هستم.

او سپس اظهار کرد که عاشق گروه «شمعدونی» و آقای صحت است و گفت: زمانی که صبح زود سرکار می‌رفتم تا سر صحنه می‌خوابیدم اما وقتی سر ضبط، صدای آقای صحت را می‌شنیدم از خوشحالی بیدار می‌شدم و انرژی می‌گرفتم.

برزین همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر شبیه به شخصیت عرشیا در مجموعه «شمعدونی» است؟ گفت: من اصلا شباهتی با نقشم ندارم. یک روزی می‌خواستیم به صداوسیما برویم و من همراه مادرم بودم. خانم حراست به مادرم گفت خانم خدا به شما صبر بدهد با این بچه و مادرم هم گفت این طور نگویید عرفان اصلا قابل مقایسه با عرشیای «شمعدونی» نیست.

او سپس گفت: تشخیص نویسنده و کارگردان بوده است که نقش عرشیا را بازی کنم.

بازیگر نقش عرشیا در شمعدونی همچنین در پاسخ به اینکه آیا دیالوگ‌هایی را از خودش هم در این مجموعه بداهه گفته است‌ یا اینکه از کارگردان کمک گرفته است‌، گفت: بیشتر دیالوگ‌هایم به درخواست آقای صحت بوده است اما بیشتر حرکات صورت و بدنم را خودم ایفا می‌کردم.

این بازیگر خردسال در پاسخ به این پرسش که آیا برای ایفای نقش عرشیا در این مجموعه استرس داشته است؟ گفت: استرس نداشتم اما صبح‌ها زود که سرکار می‌روم برایم مشکل است و در بعضی قسمت‌ها حتی معلوم است که چهره‌ام خواب‌آلود است.

او همچنین گفت: قرار بود نقشم در این مجموعه حذف شود چون می‌خواستم به مدرسه بروم اما آقای چگینی (تهیه‌کننده سریال) گفت برایم معلم می‌گیرد که پدر و مادرم نپذیرفتند و من به مدرسه رفتم و شرایط کارم این طور بود که صبح‌ها به مدرسه می‌رفتم و بعدازظهرها سرصحنه.

او در پاسخ به اینکه کدام یک از صحنه‌های سریال «شمعدونی» را از همه بیشتر دوست دارد؟ گفت: سکانس‌های باغ وحش را که هنوز پخش نشده و قسمت عروسی زیبا را خیلی دوست دارم.

عرفان برزین تاکنون در 17 کار تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم «چ» و سریال‌های «خوب بد زشت» و «زمانی برای عاشقی» اشاره کرد.

این بازیگر خردسال قرار است از 15 خرداد ماه با گروه عموپورنگ و امیرمحمد یک سریال 90 قسمتی را به کارگردانی درویش علی‌پور آغاز کند.

اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
عرفان برزین بازیگر نقش عرشیا در شمعدونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابطحی: روحانی! اصلا مچکر نیستم



 

ابطحی: روحانی! اصلا مچکر نیستم

محمدعلی ابطحی در صفحه فیس بوک از فیلترینگ وی چت ابراز نارضایتی کرد.

 

اخبار,اخبارجدید,فیلترینگ وی چت

اخبار اجتماعی - تابناک