فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

از كنسرت همایون شجریان تا كنسرت سیمین غانم



 

از كنسرت همایون شجریان تا كنسرت سیمین غانم

 

  پایتخت در هفته پیش رو تا اواخر آبان ماه میزبان كنسرت ها و گروه های مختلف موسیقی است، از تمدید كنسرت گروه «همنوازان حصار» با خوانندگی همایون شجریان تا كنسرت سیمین غانم و گروه های چون علی لهراسبی، فرشید اعرابی، ژیوار، فاصله، محسن یگانه، بنیامین، فرزاد فرزین و محمدرضا گلزار.

کنسرت موسیقی «سیمین غانم» ویژه بانوان برای یك روز و در تاریخ ۱۷ آبان ماه تمدید شده است.

سیمین غانم خواننده قطعه به یادماندنی «گل گلدون من» در روزهای ۵، ۶ و ۷ آبان در تالار وحدت برنامه اجرا كرده بود و مسئولان بنیاد خیریه «فیروزنیا» تصمیم گرفتند كه با اخذ مجوز، یك روز دیگر این كنسرت را تمدید كنند.

كنسرت روز ۱۷ آبان ماه جاری نیز مانند سه كنسرت گذشته آبان ماه، در ساعت ۱۵ آغاز می شود و بهای بلیت آن ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان است.

و اما کنسرت همایون شجریان و گروه «همنوازان حصار» برای تاریخ های ۱۸ و ۱۹ آبان ماه تمدید شد.همایون در شب های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آبان هم در تالار وحدت به روی صحنه رفته بود.

در این كنسرت ، علی قمصری ـ آهنگساز و سرپرست گروه ـ ،سهراب پورناظری با كمانچه و تنبور، علی اصغر عربشاهی با تار وسه تار، سامان صمیمی با كمانچه، نگارخاركن با كمانچه، مصباح قمصری با كمانچه باس و سازهای كوبه ای، نوشین پاسدار با عود، حسین رضایی نیا با دف و دایره، همایون نصیری با دمام و سازهای ضربی و آیین مشكاتیان با تمبك، همایون شجریان را همراهی می كنند.

و کنسرت محمدرضا گلزار باگروه «ریزار» در مرکز همایش های برج میلاد در دو روز ۱۷ و ۱۸ آبان ماه برگزار خواهد شد. مازیار فلاحی و روزبه نعمت اللهی در این برنامه آواز می خوانند.

بهای بلیت این كنسرت ۳۰، ۳۵، ۴۵، ۵۰و ۶۰ هزار تومان است. محمدرضا گلزار سرپرست گروه «ریزار» است و در آن نوازندگی هم می كند.

اما فرشید اعرابی نیز در تالار اریكه ایرانیان در روز ۲۰ آبان در دو سانس كنسرت «راك» برپا می كند.او كه در این كنسرت خواننده و نوازنده گیتار است، در ساعت های ۱۹ و ۲۱:۳۰ این كنسرت را اجرا می كند.بهای بلیت این كنسرت ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ هزار تومان است.

کنسرت سیروان خسروی نیز در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار می شود،این كنسرت برای روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه است و در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می شود.

بهای بلیت این كنسرت ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۴۵و ۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، كنسرت كوبه ای گروه «رادها» نیز در مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می شود و موسیقی آنها در سه روز ۱۹، ۲۰ و ۲۱ آبان ماه به روی صحنه می رود.

این كنسرت در ساعت ۱۹ آغاز می شود و بهای بلیت آن ۱۵ و ۲۰ هزار تومان است.

این اجرا روایتی از مرتضی یگانه راد و مجید یگانه راد است و راوی آن استاد غلامعلی پورعطایی خواهد بود.

کنسرت گروه «ژیوار» (ویژه بانوان) در تالار وحدت طبق روال دیگر كنسرت های بانوان در ساعت ۱۵ به روی صحنه می رود. گروه ژیوار یك گروه سنتی ایرانی و كردی است و در روز ۲۰ آبان ماه در تالار وحدت برنامه اجرا خواهند كرد.

بهای بلیت این كنسرت ۱۰، ۱۲ و ۱۵ هزار تومان خواهد بود و در آن ژیوارشیخ الاسلامی آواز می خواند.

کنسرت گروه «فاصله» نیز در تالار «حرکت» (ایوان شمس) در روزهای ۲۰و ۲۱ آبان ماه روی صحنه می رود. این كنسرت در روز ۵ شنبه در سانس ساعت ۲۱ و روز جمعه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ برگزار خواهد شد.

بهای بلیت این كنسرت ۱۵ و ۲۰ هزار تومان است.

کنسرت «باکویی آلماز» ویژه بانوان نیز در دو روز متوالی ۱۸ و ۱۹ آبان به روی صحنه می رود.

این كنسرت ساعت ۱۵ در تالار وحدت اجرا می شود و بهای بلیت آن ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان اعلام شده است.

كنسرت پاپ آریا نیز در تالار اریکه ایرانیان در روز ۲۱ آبان ماه برگزار می شود. این كنسرت هم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است و بهای بلیت آن ۱۵، ۲۵، ۳۵، ۴۵ و ۵۰ هزار تومان است.

کنسرت گیتار «فلامینکو» و کنسرتو گیتار و پیانو هم در تالار فارابی دانشگاه هنر در دو روز ۲۷ و ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد.این كنسرت در ساعت ۲۰ برگزار می شود و بهای بلیت آن ۱۵ هزار تومان است.

بنیامین هم در روزهای ۱ و ۲۰ آبان در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود.

کنسرت موسیقی دونوازی تار و دف نیز در تالار حرکت (ایوان شمس) در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه برگزار خواهد شد. این كنسرت در ساعت ۲۰:۳۰ به سرپرستی کوهزاد رعنایی اجرا می شود و بهای بلیت آن ۱۵ و ۲۰ هزار تومان است.

اما اركستر سمفونیك تهران به رهبری نادر مرتضی پور نیز در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در تالار وحدت اجرای برنامه دارد.

ارکستر سمفونیک تهران قطعات محمد رسول الله ( موریس ژار)، بومی وار ـ شرکو ( ثمین باغچه بان)، بیژن و منیژه شماره ۲۲ شادی دختران ایرانی (حسین دهلوی)، نغمه خراسانی ( ارسلان کامکار) و سمفونی شماره ۵ دو مینور (لودویک وان بتهوون) را اجرا خواهد کرد.

علی لهراسبی و محسن یگانه نیز در سالن های ورزشی فجر پردیس بومهن و تالار شهیدان نژاد فلاح «کرج» به روی صحنه می روند.... / گزارش : خبرگزارى ایسنا

)


ویدیو مرتبط :
كنسرت بنیامین عاشق شدم...كنسرت در هامبورگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كنسرت سیمین غانم در 20 خرداد


گروه «شیفتگان دل» به سرپرستی هایده کیشی پور 19 خرداد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. گروه «شیفتگان دل» در این کنسرت با 40 هنرمند به اجرای حرکات آئینی – سنتی خواهد پرداخت و موسیقی این برنامه بدون کلام و به صورت از پیش ضبط شده پخش خواهد شد.

گروه «شیفتگان دل» به سرپرستی هایده کیشی پور 19 خرداد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. گروه «شیفتگان دل» در این کنسرت با 40 هنرمند به اجرای حرکات آئینی – سنتی خواهد پرداخت و موسیقی این برنامه بدون کلام و به صورت از پیش ضبط شده پخش خواهد شد.



کنسرت گروه «شیفتگان دل» که هدیه کیشی پور نیز در آن طراحی حرکت را عهده دار است، 19 خرداد - ساعت 16 - در تالار وحدت برگزار می‌شود؛ این در حالی است که 20 خرداد تالار وحدت میزبان کنسرت سیمین غانم می‌شود.

سیمین غانم که 22 و 23 اردیبهشت نیز با برنامه‌ای متفاوت در تالار وحدت روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد، 20 خرداد نیز در همین تالار پذیرای دوستداران خود خواهد بود.

در این برنامه هنرمندانی چون یلدا صمدی نوازنده پیانو، آزاده شمس نوازنده ویولن، آرمینا جعفری نوازنده درام، سارا احمدی نوازنده دف و فریال منفرد خواه نوازنده گیتار و همخوان نیز حضور دارند. کنسرت کلاسیک «سیمین غانم» 20 خرداد - ساعت 16 - در تالار وحدت برگزار می‌شود. گفته می‌شود: این دو کنسرت به همت موسسه خیریه «فیروزنیا» تهیه و تدارک دیده شده است.

منبع : ایسنا