فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ابوالقاسم طالبی، لیلا اوتادی را به دروغگویی متهم کرد: از ترسش پایش را گچ گرفته بود



 

 ابوالقاسم طالبی، لیلا اوتادی را به دروغگویی متهم کرد: از ترسش پایش را گچ گرفته بود

 

ابوالقاسم طالبی میهمان برنامه سینمایی «۷» در بخشی از صحبت هایش پیرامون لزوم تشکیل سازمان سینمایی، بر لزوم حمایت از بازیگران و اقشار این حوزه به عنوان یکی از انگیزه ها اشاره کرد و برای مثال بدون ذکر نام، مشخصات لیلا اوتادی را داد و از وی دفاع کرد که این دفاع منجر به متهم شدن غیرمستقیم اوتادی به دروغگویی شد.

این تهیه کننده و کارگردان سینما که تئوریسین تشکیل این سازمان است، تاکید داشت: چرا باید طوری باشد که وقتی یک بازیگر قصد بازی در فیلمی را دارد، تماس های متعدد بگیرند و تهدیدش کنند و سایتش را هک کنند و این بازیگر نیز از ترسش منصرف شود و پایش را گچ بگیرد؟! آیا مشخص شد چه کسانی مزاحم این بازیگر شده بودند و سایت این بازیگر توسط چه کسی هک شد؟ باید نهاد قدرتمندی برای حمایت از اهالی سینما وجود داشته باشد.

با این تفاسیر این پرسش مطرح می شود که آیا طالبی در مقام دفاع از لیلا اوتادی که این روزها در کنار مسعود ده نمکی در اخراجی های ۳ بازی می کند، او را متهم به دروغگویی نکرده است؟ آیا حقیقتاً اوتادی برای فرار از این حملات پایش را گچ گرفته بود و موضوع را منکر شده بود یا صحبت هایش پس از مطرح شدن به عنوان بازیگر نقش ندا آقا سلطان از سر واقعیت بوده و طالبی بی جهت اوتادی را متهم کرده است؟

گفتنی است؛ اوتادی در ماه های اخیر با حواشی فراوانی روبرو بوده که طرح موضوع بازی اش در فیلمی در نقش ندا آقا سلطان که توسط وی بدین شکل تکذیب شده بود نخستین آنها بود و پس از آن انتشار تصاویر دیدار اسفندیار رحیم مشایی از نمایشگاه عکسش به سبک دیدار از نمایگاه هدیه تهرانی جنجال آفرین شد و حال حضورش در سومین ساخته سریالی ده نمکی او را در دایره توجه قرار داده است.... / آینده نیوز 



ویدیو مرتبط :
احساس با لیلا اوتادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید ابوالقاسم طالبی از لیلا حاتمی


در پی اتفاقات پیش آمده در فستیوال کن و نامه عذرخواهی لیلا حاتمی، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در یادداشت کوتاهی که در اختیار فارس قرار داده در این باره مطلبی را بیان کرده است.

خبرگزاری فارس: در پی اتفاقات پیش آمده در فستیوال کن و نامه عذرخواهی لیلا حاتمی، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در یادداشت کوتاهی که در اختیار فارس قرار داده در این باره مطلبی را بیان کرده است.

هو المصور

اواخر فصل بهارمان مصادف شد با حرکت سینماگر آزادمنش دیگری که بی تاب می‌شود، آن هنگام که جریحه دار شدن احساسات مردمش را مشاهده می‌کند پس قلمش از قلبش الهام می‌گیرد و متواضعانه از حرکت ناخواسته‌اش عذر خواهی می‌کند و مهر باطل دیگری می‌زند بر انگاره‌های غیر منصفانه نسبت به بانوان سینمای ایران و آموخت به کسانی که با او عکس در قاب سیاست دارند تا هرگاه اشتباهی خواسته یا ناخواسته بر رنگین کمان ملت ایران قصه و غصه‌ای ایجاد کرد، نه ترس و لاف در خلوت، نه لجبازی در جلوت، بلکه با شجاعت بزرگی و بزرگ ماندن را به میدان بیاورید.

و الحق چه با صداقت و هنرمندانه به ما آموختی.

سپاس بانوی سینمای ایران سرکار خانم لیلا حاتمی

ابوالقاسم طالبی