فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی فرزندانش را به یک مدرسه بریتانیایی می فرستد



 

 آنجلینا جولی فرزندانش را به یک مدرسه بریتانیایی می فرستد

 

از آنجایی که کار فیلمبرداری فیلم جدید براد پیت بیشتر از حد انتظار طول کشیده است ، فرزندان آنجلینا جولی و براد پیت به یک مدرسه ابتدایی واقع در جنوب غربی شهر لندن می روند .

براد پیت مشغول فیلمبرداری قسمتهایی از فیلم جدید خود با نام " جنگ جهانی زامبیها " است و به همین دلیل مدتی است که این خانواده در منطقه ریچموند لندن اقامت دارند. شش فرزند این زوج مشهور تابستان امسال را با کارهایی مثل شرکت در کلاسهای سفالگری ، ماهیگیری و رفتن به سینما سپری کرده اند ، برای مثال هفته گذشته همه اعضای این خانواده برای دین فیلم " اسمروفها" به سینما رفتند.

یک منبع خبری گفت:" فرزندان این زوج مشهور در هنگام اقامت در آمریکا توسط معلمان خصوصی و در منزل تعلیم داده می شوند اما هروقت که شرایط مناسب باشد آنجلینا و براد ، فرزندان خود را به مدارس محلی می فرستند تا با فرهنگهای مختلف آشنا شوند."

آنجلینا جولی اخیرا" اعتراف کرده است که همه فیلمهایش را تماشا نکرده است .

او گفت:"براد همیشه سر به سر من می گذارد و به من می خندد زیرا هنگام تماشای فیلم در کمتر از ۵ دقیقه به خواب می روم . در این مورد ، من واقعا" خیلی وحشتناک هستم . من بعضی از فیلمهایم را هرگز ندیده ام."

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش از مادرش الهام می گیرد



 

آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش از مادرش الهام می گیرد

 

مادر آنجلینا جولی به او آموخته است که چگونه با فرزندانش دوست باشد.مادر این بازیگر مشهور هالیوود، مارچلاین که درسال ۲۰۰۷ درسن ۵۶ سالگی در گذشت ، به تنهایی آنجلینا و برادرش جیمز را بزرگ کرد. وقتی که آنجلینا فقط ۵ سال داشت ، پدرش جان ویت که یک بازیگر بود ، از مادر آنجلینا جدا شد و از آن پس این زوج رابطه بسیار تیره و تاری با هم داشتند.

 

آنجلینا که به همراه همسرش ، براد پیت شش فرزند دارد ، می گوید مادرش به او آموخته است که داشتن یک کانون خانوادگی گرم و صمیمی و والدین قابل اعتماد چقدر برای فرزندان مهم و ارزشمند است.

آنجلینا به روزنامه انگلیسی " سان" گفت:" مادرم همیشه با من طوری رفتار می کرد که من حس می کردم ، دوست او هستم . این درس بزرگی است که من از مادرم آموختم و برای بزرگ کردن فرزندانم از آن استفاده می کنم. وقتی که با مادرم صحبت می کردم ، کاملا" احساس می کردم که حرفهای من را درک می کند و از شنیدن حرفهای من لذت می برد . من هم احساس می کنم از شنیدن حرفهای فرزندانم لذت می برم."

"ما باهم بازی می کنیم و می رقصیم . اگرچه هر کدام از فرزندان من گذشته بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند اما همه آنها با تمام وجود احساس می کنند که عضو یک خانوده گرم و صمیمی هستند. مادرم ، قهرمان زندگی من بود. او یک انسان سخاوتمند و مهربان بود."

"اسم او مارچلاین بود اما ما به شوخی او را مارش مالو صدا می کردیم زیرا او مهربانترین و آرامترین انسان روی زمین بود.

"اما وقتی می خواست از فرزندانش در مقابل دیگران حمایت و محافظت کند ، واقعا" خشن و قوی می شد."

مترجم: فرشته مشاور

پرتال آفتاب (www.aftabir.com)