فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی از کدام کارگردان تقلید می‌کند؟!



 

 

 

آنجلینا جولی از کدام کارگردان تقلید می‌کند؟!

 

آنجلینا جولی از روش فیلمسازی کارگردان فیلم "هری کثیف"، تقلید می‌کند.

این بازیگر جذاب هالیوود که در سال ۲۰۰۸ در فیلم "بچه عوضی" با کلینت ایستوود همکاری کرد، برای کارگردانی اولین فیلمش و کار کردن با بازیگرانش از روش کارگردانی کلینت ایستوود استفاده کرد.

آنجلینا گفت: "کلینت ایستوود چیزهای زیادی به من آموخت. او به من یاد داد که همیشه با افرادی همکاری کنم که دوستشان دارم و از کارکردن با آنها لذت می‌برم .من از او یاد گرفتم که با آدمهای خوب و مهربان همکاری کنم و با بازیگران و دیگر عوامل فیلم یک خانواده بزرگ تشکیل بدهم."

آنجلینا اخیرا" گفت که در هنگام کارگردانی فیلم "در سرزمین خون و عسل"، اصلا" سخت گیری نمی‌کرد و با بازیگران فیلمش بسیار آرام و با ملایمت رفتار می‌کرد.

آنجلینا می‌گوید: "من از آن دسته کارگردانهایی نیستم که دائما" فریاد می‌زنند. من بیشتر اوقات مطالبی که به ذهنم می‌رسید را در گوش بازیگران زمزمه می‌کردم. البته نحوه کار، کارگردانان مختلف به نوع فیلمی‌ که می‌سازند هم بستگی دارد اما در این فیلم من مجبور نبودم به بازیگرانم چیزی یاد بدهم اما آنها چیزهای زیادی به من یاد دادند."

"من فقط باید آنها را آرام می‌کردم و محیط مطلوبی برایشان فراهم می‌کردم تا آنها احساس امنیت و راحتی کنند.... /   aftabir.com


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی هم کارگردان شد


آنجلینا جولی بازیگر صاحب نام سینمای هالیوود درباره نخستین فیلمش در مقام كارگردان با عنوان "در سرزمین خون و عسل" حرف زد. این نشست در ایام برپایی فستیوال كن فرانسه توسط شركت فیلمسازی "جی كی فیلمز" برگزار شد.

آنجلینا جولی بازیگر صاحب نام سینمای هالیوود درباره نخستین فیلمش در مقام كارگردان با عنوان "در سرزمین خون و عسل" حرف زد. این نشست در ایام برپایی فستیوال كن فرانسه توسط شركت فیلمسازی "جی كی فیلمز" برگزار شد.

بنابر اعلام ورایتی، فیلم جولی با عنوان "در سرزمین خون و عسل" كه با مضمون جنگ بوسنی ساخته می‌شود برای اكران در 23 دسامبر(2 دی) آینده در آمریكا آماده خواهد شد. جولی درباره این فیلم گفته است: من می‌خواهم روایت گر قصه‌ای از این جریان باشم كه چگونه روابط انسان و رفتارهای او می‌توانند عمیقا بر زندگی او در جریان جنگ تاثیرگذار باشند.



وی در جمع خبرنگاران اعلام كرد: "اكثریت مردم شامل بازیگران، نخست‌وزیر و رییس جمهور از این فیلم حمایت كرده‌اند و 95 درصد بازیگران فیلم من در زمان جنگ بوسنی حضور داشته‌اند." جولی ساخت این فیلم را كه داستان آن علاقه‌ یك مرد صرب به یك زن مسلمان در جنگ سال 1992 است، از ماه اكتبر سال گذشته در مجارستان آغاز كرده است.

چندی پیش موج جدید شكایت‌ها از اولین فیلم ساخته جولی به سازمان ملل كشیده شد و "انجمن زنان قربانی جنگ بوسنی" با صدور بیانیه‌ای باردیگر از جولی به دلیل نوع نگرش‌ فیلم‌اش انتقاد كردند. در این بیانیه آمده است: "بی‌توجهی آنجلینا جولی به قربانیان زن جنگ بوسنی گویای همه‌چیز درباره‌ فیلم‌نامه است و این حق را به ما می‌دهد تا هم‌ چنان نسبت به فیلم او تردید داشته باشیم."

این انجمن در نامه‌ای به آژانس‌ پناهندگان سازمان ملل كه جولی سفیر صلح آن است، نگرانی خود را نسبت به اولین تجربه‌ كارگردانی این بازیگر معروف اعلام كرد. پس از مشكلات اولیه كه در بوسنی برای فیلم او به‌وجود آمد، جولی سكانس‌های مربوط به بوسنی را بدون حضور خود در این كشور مقابل دوربین برد.

پس از آن‌كه "انجمن قربانیان زن جنگ بوسنی" مخالفت خود را با ساخت این فیلم اعلام كرد و آن را موجب تحریف واقعیات و آن‌چه بر سر زنان در اردوگاه‌های جنگی آمده دانست، وزارت فرهنگ بوسنی مجوز ساخت فیلم آنجلینا جولی در این كشور را باطل كرد.

با وجود آن‌كه وی نسخه‌ای از فیلم‌نامه را در اختیار این انجمن قرار داده، اما آن‌ها خواستار ملاقات با وی شده‌اند. "زانا مارجانوویچ" كه با نقش‌آفرینی در فیلم "برف" محصول مشترك ایران و بوسنی به شهرت رسید، از سوی آنجلینا جولی برای بازی در نقش اول این فیلم انتخاب شده است. جولی علاوه بر نگارش فیلم‌نامه و كارگردانی، در این فیلم رمانتیك كه سال‌های 95 ـ 1992 میلادی را به‌تصویر خواهد كشید، نقش‌آفرینی هم خواهد كرد.

این فیلم توسط گراهام كینگ از كمپانی فیلم‌سازی "جی.كی فیلمز" و "تیم هدینگتون" تهیه و تولید می‌شود. آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به‌عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

منبع : ایسنا