فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آلبوم موسیقی «آفتاب های همیشه» منتشر شد



 

آلبوم موسیقایی «آفتاب های همیشه» با صدای آیدا شاملو( سرکیسیان) توسط موسسه آوا خورشید منتشر شد.

این آلبوم با انتخاب و دکلمه آیدا از اشعار و ترجمه های زنده یاد احمد شاملو و آهنگسازی و صداسازی سعید سالاری منش و محمدرضا اصغری منتشر شده است.

در بخشی از بروشور آلبوم آمده است:«مخاطبی که آیدا را به عنوان یک نشانه از میان عاشقانه ترین سروده های شاملو به خوبی به یاد دارد، این بار با شعر بلند آفتاب های همیشه و صدای آیدا در مقام شعرخوان ،به هسته ای پنهان در اثر ارجاع داده می شود؛هسته ای که این بار خودِ شاملویِ شاعر است.»

«آفتاب های همیشه» توسط موسسه آوا خورشید( موسسه نشر موسیقی مرکز موسیقی بتهوون) منتشر و توزیع شده و از روز دوشنبه(۱۴ تیرماه ۱۳۸۹) با بهای ۵۰۰۰ تومان در کتابفروشی ها و مراکز عرصه موسیقی و محصولات فرهنگی سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار می گیرد..../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
فول آلبوم موسیقی دلواله منتشر شد HD 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان


اولین ماه میلادی سال جدید، با انتشار چند آلبوم مهم و مورد انتظار همراه بود كه طرفداران پیگیر موسیقی روز را حسابی سر ذوق آورد. از طرف دیگر، با توجه به آلبوم‌های در راه، باید منتظر سال بسیار هیجان‌انگیزی هم باشیم.

7فاز: اولین ماه میلادی سال جدید، با انتشار چند آلبوم مهم و مورد انتظار همراه بود كه طرفداران پیگیر موسیقی روز را حسابی سر ذوق آورد. از طرف دیگر، با توجه به آلبوم‌های در راه، باید منتظر سال بسیار هیجان‌انگیزی هم باشیم. به هر ترتیب، بار دیگر طبق معمول هر ماه، از شما دعوت می‌كنیم كه با مرور 7 آلبوم برگزیدیمان از ماه ژانویه با ما همراه باشید:

1. Bjork – Vulnicura

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015)

آلبوم تازه‌ی این هنرمند مطرح، معتبر و متفاوت ایسلندی در تاریخ 20 ژانویه و به تهیه‌كنندگی خود او و برخی از مطرح‌ترین نام‌های موسیقی الكترونیكِ امبینت و تجربی (Arca و The Hexan Cloak) منتشر شد. این هشتمین آلبوم اوست كه با 4 سال فاصله از آلبوم قبلی ارائه شده و علی‌رغم انتشار زودتر از موعد آن در اینترنت و از طریق آیتیونز، بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفته و حال و هوای برخی از بهترین آثار گذشته‌ی او را دارد. به گفته‌ی بیورك، این مجموعه حاصل بروز افكار و عواطف او در پی جدایی‌اش از متیو بارنی (هنرمند معتبر آمریكایی) بوده و طبق شنیده‌ها، بخشی از یك مجموعه محسوب می‌شود كه قرار بوده در ماه مارس به صورت مروری بر كارنامه‌ی بیورك، در موزه‌ی هنرهای مدرن نیویورك، عرضه شود.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 86 از 100


2. Panda Bear – Panda Bear Meets The Grim Reaper

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015)

پنجمین آلبوم نو بنجامین لنوكس با نام هنری پاندا بیر، موزیسین و تهیه‌كننده‌ی معتبر موسیقی اكسپریمنتال و عضو گروه Animal Collective در روز 13 ژانویه منتشر شده و تا اینجا بسیار توسط منتقدین موسیقی مستقل مورد تحسین قرار گرفته است.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 82  از 100


3. Belle and Sebastian – Girls in the peacetime want to dance

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015) (ناقص)

كهنه‌كاران ایندی-پاپ اسكاتلند، نهمین آلبوم استودیویی خود را در روز 19 ژانویه منتشر كردند و با استقبال تقریباً خوب منتقدین، كه از قرار، حس و آهنگسازی و ریتم رقصی این آلبوم مورد توجه‌شان قرار گرفته، روبرو شدند.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 77 از 100


4. The Decembrists – What a terrible world, what a beautiful world

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015)

هفتمین آلبوم این فولك كاران محبوب، با عنوانی كه از یك سخنرانی مشهور باراك اوباما برگرفته شده، روز 20 ژانویه منتشر و مطابق انتظار بسیار تحویل گرفته شد. این گروه، یكی از محبوب‌ترین گروه‌های ایندی فولك در آمریكا محسوب می‌شود.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 75 از 100

5. Mark Ronson – Uptown Special

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015)

چهارمین آلبوم استودیویی موزیسین، تهیه‌كننده و خواننده‌ی معتبر و پركار انگلیسی كه سابقه‌ی همكاری با بسیاری از مهم‌ترین ستاره‌های موسیقی بریتانیا و دنیا را دارد، در روز 13 ژانویه منتشر شد. مارك رانسون این آلبوم را كه به موفقیت خوبی در میان مخاطبین و منتقدین رسیده، به یاد و خاطره‌ی ایمی واینهاوس فقید تقدیم كرده است.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 70 از 100

6. Archive – Restriction

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015) (ناقص)

دهمین آلبوم استودیویی این گروه بریتانیایی پركار و مطرح موسیقی الكترونیك، در روز 13 ژانویه منتشر شد. این آلبوم 56 دقیقه‌ای حاوی 12 قطعه است.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 65 از 100

7. Marilyne Manson – The pale emperor

آلبوم‌های ماه - مهمترین آلبوم‌های منتشر شده موسیقی جهان (ژانویه 2015) (ناقص)

نهمین آلبوم استودیویی راكر مطرح و پر هیاهوی آمریكایی، مریلین منسون، در روز 20 ژانویه منتشر شد. این آلبوم با تهیه‌كنندگی خود او و تایلر بیتس – كه مریلین با او در زمان بازی در یك سریال آشنا شده – و در همان سبك آلترنیتیو، اینداستریال و هارد راك همیشگی او و با مایه‌های بلوز ساخته شده و نقدهای اغلب مثبتی را به همراه داشته است.

امتیاز منتقدین (تا به حال): 63 از 100