فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آریان و بنیامین در یک روز به صحنه می‌روند + عکس



 

آریان و بنیامین در یک روز به صحنه می‌روند + عکس

 

محسن رجب پور مدیر برنامه های گروه آریان و بنیامین در گفتگو با شبکه ایران گفت: گروه آریان همیشه در کنسرت های خود یک کار‌ و اتفاق جدید را به اجرا می گذارد در این کنسرت هم در نظر دارد با همان ترکیب همیشگی علاوه بر اجرای یک قطعه از آلبوم پنجم و جدید خود یک سوپرایز ویژه نیز داشته باشد.

 

وی افزود: گروه آریان به تازگی مشغول انتشار آلبوم جدید خودش است که به احتمال زیاد قبل از نوروز منتشر می شود.

رجب پورادامه داد: همچنین به واسطه استقبال خوب مردم از بنیامین بهادری این خواننده پاپ و محبوب 3آذر ماه برای مخاطبانش به روی صحنه می رود. وی گفت: بنیامین هم در این کنسرت یک قطعه از آلبوم جدید خود را منتشر می کند.

رجب پور افزود:آلبوم جدید او هم بزودی منتشر می شود. مدیر برنامه های گروه آریان و بنیامین گفت:با توجه به اینکه این دو گروه تحت پوشش ما هستند و از سوی دیگر طرفداران مشترکی دارند علاوه بر این دوکنسرت این برنامه یا آپشن را برای طرفدارانشان در نظر گرفته ایم که 30آبان ماه کنسرتی در دو سانس گروه آریان و بنیامین اجرا کنند که به نظر من یک اتفاق عجیب دربرگذاری کنسرت ها است که دو خواننده پر طرفداردر یک روز به صحنه بروند.

رجب پور افزود:هر کدام از این دو گروه (بنیامین و آریان) وقتی دو آهنگ جدید خود را در کنسرت اجرا می کنند در کاست یک ورژن دیگری منتشر خواهیم کرد که این اتفاق در آلبوم حس می شود.

محسن رجب پور از برپایی کنسرت جدید ارکستر ملی خبرداد و گفت:ارکستر ملی 25و 26آبان ماه کنسرتی متفاوت با اجرای قطعات جدید خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه مجموعه ای از برگزیده های آثار استاد علی تجویدی با صدای علیرضا قربانی به رهبری بردیار کیارس در سالن همایش های برج میلاد ساعت 20:30برگزار می شود.

رجب پور در پایان گفت:قطعات این کار برعهده فردین خلعتبری،بردیار کیارس،میلاد عمرانلو و بهزاد عبدی بوده است.... ./inn.ir


ویدیو مرتبط :
کیلیپی از عکس های گروه آریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاشقانه های بنیامین در روز عشق ایرانی (+عکس)



بنیامین بعد از اجرای این بخش از برنامه بود که قطعه «یکی هست» را به یاد زنده یاد مرتضی پاشایی خواند که این قطعه نیز با استقبال مردم رو به رو شد.

گروه «بنیامین موزیک» چهارشنبه 29 بهمن ماه و در هفتمین شب از برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به خوانندگی بنیامین بهادری میزبان مخاطبانی بود که در روز عشق ایرانی به برج میلاد آمدند.
 
به گزارش مهر، در ابتدای این کنسرت موسیقی که به فاصله چند ساعت از بازگشت بنیامین بهادری از تور کنسرت اروپایی خود در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، این خواننده  طبق وعده ای که از قبل به طرفداران خود داده بوده علاوه بر اجرای 19 قطعه موسیقایی از منتخب آلبوم های خود قطعاتی را در پاسداشت روز اسپندارمذگان (روز عشق ایرانی) اجرا کرد که اجرای این آثار به دلیل حال و هوای عاشقانه ای که داشت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
«هفته عشق» عنوان اولین قطعه ای بود که بنیامین بهادری در اجرای اول خود با تکنوازی ابتدایی ترومپت علیرضا میرآقا آن را برای مخاطبانش خواند. او که در ابتدای برنامه با شکل و شمایلی متفاوت و با یک عینک دودی روی صحنه ظاهرشده بود بعد از اجرای این قطعه ضمن سلام و احوالپرسی متداول خوانندگان کنسرت ها با طرفداران از دلتنگی های چند روز پیش خود برای حضور در ایران گفت و توضیح داد: هزار سلام به تهران عزیز. به خدا هرچه قدر آدم از این شهر و یا شاید بهتر بگویم از این کشور دور می شود تازه می فهمد که هیچ جایی مانند ایران و تهران نمی شود. البته دو سه سالی هم می شد که آرزو داشتیم یک بار دیگر در برج میلاد کنسرت اجرا کنیم و از این بابت خوشحالیم که به آروزی خودمان رسیدم و البته امیدواریم شما هم به آرزوهای خود برسید.

وی ادامه داد: امروز طبق تقویمی که خیام برای ما نوشته روز اسپندارمذگان روز عشق ایرانی است. من امیدوارم هیچ کس بدون عشق نمانده باشد , همه مردم این سرزمین به عشق هایی که می خواهند برسند. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که امیدوارم اگر امروز قرار است به یکدیگر کادو بدهید این کادوها فقط یک طرفه نباشد و هر دو عاشق به یکدیگر هدیه بدهند به هر حال امشب با وجودی که در راستای جشنواره بین المللی موسیقی فجر کار خود را ارائه می کنیم اما بدانید این کنسرت با اجراهای قبلی ما هیچ فرقی ندارد و ما امشب به همراه شما می خواهیم یک اجرای پرانرژی داشته باشیم.
 
«آی تو»، «اصلا صداش کردی»، «شناسنامه» و « عاشق شدم» قطعات دیگری بودند که بهادری در این کنسرت برای مخاطبان خود اجرا کرد و گفت: همیشه عده ای بر این باورند که اجرای اول همه کنسرت ها کمی بی انرژی تر از اجرای دوم است اما من امروز باید بگویم که اصلا باور نمی کنم که در اجرای اول هستیم چرا که شما از همین ابتدا برای ما سنگ تمام گذاشتید بنابراین امیدوارم اجرای اولی برای شما ارائه کنیم که هیچ اجرای دومی به پای آن نرسد.
 
بنیامین در حین اجرای قطعه «عاشق شدم» بود که بالاخره با برداشتن عینک دودی خود وارد فضای اصلی کنسرت شد. او در بین اجرای این قطعه با بازی حرکاتی که نشان از نوازندگی ویولن داشت و البته افکت صدای ویولن تلاش کرد تا به نوعی ادای دینی به رفیق چند ساله خود نیما وارسته در عرصه موسیقی داشته باشد. پیش از این زنده یاد نیما وارسته اجرای بخش تکنوازی ویولن را در کنسرت های بنیامین به عهده داشت.
 
این خواننده در ادامه حین اجرای قطعه های « مدار»، «تنگ غروب» و « لیلی در پاییز» خطاب به تماشاگرانی که با شور و هیجان خاصی اجرای وی را همراهی می کردند، گفت: چند شب پیش دوستی به من می گفت که اجرای جشنواره ای همیشه خوب است اما چون برخی از مهمانان ارتباط چندانی با فضای این کنسرت ها ندارند ممکن است جو کنسرت سنگین شود اما امروز شما مخالف این نظر را ثابت کردید و انقدر خوب هستید که دائم به من انرژی می دهید. پس من امشب خیلی خوش شانسم که تماشاگرانی مانند شما در اجرای اول کنسرت حضور دارند پس لطف بزنید به تخته تا من چشم نخورم و بتوانم تا آخر برنامه چنین انرژی را داشته باشم.
 
اما اوج هیجان تالار برج میلاد در اجرای قطعه «دنیا دیگه مثل تو نداره» و مِدلی «پرسه» و «یکی هست» اتفاق افتاد. زمانی که بنیامین بلافاصله با پایان قطعه همیشه پرطرفدار «دنیا دیگه مثل تو نداره» فضای شاد و پرانرژی کنسرت را با تکنیکی که در نحوه اداره برنامه مد نظر قرار داده بود به سمت و سوی فضای عاشقانه برد. فضایی که می دانست طرفدارانش در این کنسرت با توجه به ماجرای «هفته عشق ایرانی» از او انتظار دارند.
 
وی در ابتدای این قطعه به نوازندگان گروه اشاره کرده که از ساز خود استفاده نکنند تا او بتواند به راحتی صدای مخاطبان در سالن را بشنود.
 
 به محض قطع صدای سازها، بنیامین برای یک بار مطلع ترانه «پرسهم را خواند. ترانه ای که با مضمون «می دونم یه وقتایی دلت برام تنگ می شه / تو خیابون نگاه می کنی از پشت شیشه» برای مخاطبان خوانده شد و بنیامین در حین اجرای آن به تماشاگران گفت: می خواهیم امشب این قطعه را تقدیم کنیم به کسانی که دوستشان داریم.و شما خوب می دانید که عشق تنها چیزی است که حتی بدترین آدم های روی زمین هم از آن محروم نیستند، بنابراین از شما می خواهم که این جمع خوانی را تقدیم کنید به کسانی که دوستشان دارید و خوش به حالی کسانی که امروز همراه با کسی دوستشان دارند اینجا هستند. من می دانم که ما در جشنواره کنسرت اجرا می کنیم اما از شما می خواهم این فضا را بشکنید و همه این قطعه را اجرا کنید. اتفاقا اولین کاربردی که فضای موسیقی پاپ دارد این است که خجالت مان بریزد و بعد به کسی که دوستش داریم بگوییم دوستت داریم.
 
وی افزود: هم اکنون پدر و مادر من هم در سالن نشسته اند و اتفاقا هم در ردیف اول سالن نیستند. آنها هم مانند شما در وسط تالار نشسته اند و مطمئنم همراه شما این قطعه را می خوانند و حالا چه بهتر هرکدام از شما عزیزان نوری را روشن کنید تا این جمع خوانی را با هم بخوانیم. من امشب به صدای شما خیلی نیاز دارم.
 
بنیامین بعد از اجرای این بخش از برنامه بود که قطعه «یکی هست» را به یاد زنده یاد مرتضی پاشایی خواند که این قطعه نیز به جهت حال و هوای قطعه قبلی به شدت با استقبال مردم رو به رو شد.
 
«قهوه»، «لکنت»، «عشق احساسه»، «تنها شدم وای»، «آدم آهنی»، «عشق داغ من»، « ضربان قلب تو» و اجرای مجدد قطعه «دنیا دیگه مثل تو نداره» آثار دیگری بودند که بنامین بهادری در این کنسرت برای مخاطبان خود اجرا کرد.
 
بهادری در حین اجرای «لکنت» بود که به تماشاگران حاضر در سالن توضیح داد: وقتی این قطعه منتشر شد تعدادی از افرادی که در آن سوی آب ها حضور دارند گفتند فلانی با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری بود که توانسته این قطعه را اجرا کند، اما وقتی دیدند که من این قطعه را همراه با شما در کنسرت هایم می خوانم دیگر چیزی نگفتند و حالا هم از شما می خواهم این قطعه را با من بخوانید که آنها فکر کنند عاشق ها همیشه می توانند سخت ترین ترانه ها را هم بخوانند.
 
وی قبل از اجرای قطعه پایانی به معرفی اعضای ارکستر پرداخت و با قطعه «دنیا دیگع مثل تو نداره» کنسرت خود را به اتمام رساند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت بنیامین بهادری

 اخبار فرهنگی - مهر