فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آخر هفته با تلویزیون



 

 

 

آخر هفته با تلویزیون

 

«سرپیکو»،«ارتباط فرانسوی ۲»،«بیا می بخشیم»،«بلیتز»،«خانواده متهم » و ۱۷ فیلم سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود.

 

شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « سرپیکو» کارگردانی سیدنی لومت پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۲۲ ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : یکی از افراد پلیس نیویورک فساد اداره پلیس آمریکا را برملا می کند و در جریان دسیسه ای برای کشتن او بدست گانگسترها به شدت مجروح می شود و پس ازبهبودی از نیروی پلیس استعفا می دهد و به سوئیس می رود .

آل پاچینو و جان راند ولف به عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی « سرپیکو » محصول سال ۱۹۷۳ بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « ارتباط فرانسوی ۲» به کارگردانی ویلیام فریدکپن پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : پلیس نیویورک محموله ای ازمواد مخدرراکه به وسیله یک اتومبیل متعلق به یک بازیگرفرانسوی واردکشورشده شناسایی می کند و تعدادی ازعاملان آن کشته ویادستگیرمی شود.

جین هکمن ،روی شایدروفرنادوری درفیلم سینمایی « ارتباط فرانسوی ۲» محصول سال ۱۹۷۱ آمریکا بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « بیا می بخشیم» جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : روانشناسی موفق و معتقد به نام "احمد اقبالی" به بیماری سرطان مبتلا می شود. احمد به دلیل ابتلا به بیماری با خدا قهرمی کند و عزیزانش را یک به یک از زندگیش حذف می کند . احمد که خود را از خدا طلبکارمی داند ، خود را درخانه حبس کرده و منتظرمرگ می نشیند .

پرویز فلاحی پور، زهره حمیدی و ملیحه نیکجومند درفیلم تلویزیونی « بیا می بخشیم » به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « بلیتز» به کارگردانی الیوت لستر محصول سال ۲۰۱۱ کشور انگلستان جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۲۴ ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : با کشته شدن چند پلیس درشرق لندن، گروه پلیس منطقه دست به کارمی شود تا قاتل یا قاتلین را پیدا کند. قاتل ، جوانی به نام « بری » است که درکمال بی رحمی پلیس ها را به قتل می رساند و با مهارت ، ردپایی نیزازخود باقی نمی گذارد .

 

شـبـکـه دو

انیمیشن « افسانه ماردوش ( نبرد فریدون)» به کارگردانی حسین مرادی زاده از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان این انیمیشن آمده : فرانک ، همسر آبتین ، همزمان با به دار آویخته شدن همسرش به دلیل تیرانداختن به سوی ضحاک که البته تیر را شخص دیگری انداخته بود که بعداً معلوم می شود، پسری بدنیا می آورد که نام او را فریدون می گذارد. فرانک که از دست ضحاک که فرمان قتل عام کودکان را صادر کرده است ، به کوهستان و جنگل می گریزد تا جان فریدون را نجات دهد. در جنگل ، سواری ناشناس ، به او کمک می کند تا از دست سربازان ضحاک فرار کند .

شبکه دو سیما برای روزجمعه ۲۵ آذرماه ساعت۱۷:۳۰فیلم سینمایی « خانواده متهم »به کارگردانی ریویچی کیمیزوکا وتهیه کنندگی چی هیروکامیاما را برای پخش درنظر گرفته است.

درخلاصه داستان فیلم آمده : سائوری دختر ۱۵ ساله دبیرستانی به دلیل قتلی که برادرش مرتکب شده است؛ تحت پیگیری و تعقیب خبرنگاران قرار می گیرد. خانواده آنها مورد توهین و تحقیرهمسایگان قرار گرفته؛ شریط بسیارسختی را سپری می کنند. طوری که مادر خانواده دچار حمله قلبی شده و از دنیا می رود. پلیس برای نجات آنها از دست خبرنگاران هر کدام را به هتلی برده؛ تحت مراقبت قرار می دهد.

کویچی ساتو و میرای شیدا درفیلم سینمایی « خانواده متهم » محصول سال ۲۰۰۸ کشور ژاپن به ایفای نقش پرداختند .

فیلم تلویزیونی « امید » به کارگردانی حبیب کاوش و تهیه کنندگی فرزین مهدی پورجمعه ۲۵ آذر ماه ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: یک فارغ التحصیل رشته شیمی به نام امید درتلاش است تا با امکانات محدود و مشکلات عدیده ای که در زندگی خود با آن مواجه است ، به کشف فرمول شیمیایی کاشی دست یابد و در ادامه او تصمیم می گیرد، رنگ کاشی هفت رنگ قدیمی و فرمول آن را تفکیک کرده و پی به راز آن ببرد.امید برای این کارنیازبه یک سرمایه گذار دارد ولی به دلیل شکست های پی در پی او کسی حاضربه همکاری و سرمایه گذاری با او نمی باشد.

علیرضا صالحی و محمدرضا یاوری به عنوان بازیگران اصلی درفیلم تلویزیونی « امید » بازی کرده انـد.

 

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « پروژه A » به کارگردانی جکی جان ، پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی « پروژه A » محصول سال ۱۹۸۳ درکشورهنگ کنگ ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « تلواسه » به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش ربیعی پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۹ ازشبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان این فیلم با بازی سارا خوئینی ها و حمید ابراهیمی آمده : پروانه و مجید به امید پیشرفت در كار و زندگی تصمیم به مهاجرت گرفته اند ، خانه مسكونی شان را به فروش گذاشته اند. مجید خود را بازخرید كرده و درتدارك مسافرت و مهاجرت به كانادا هستند و بسیارازشرایط پیش آمده خشنود و راضی هستند.

پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت۲۳:۳۰ فیلم سینمایی « نشان آهنین» به کارگردانی سام پکین پا محصول سال ۱۹۷۷ کشورهای آلمان و انگلیس ازشبکه سه سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی ماکسیمیلیان اسجل و جیمز میسون آمده : درسال ۱۹۴۳ ، در جبهه روسیه ، رولف اشتاینر پس ازموفقیت در ماموریت به درجه گروهبانی ارتقاء می یابد. درهمین حال کاپیتانی متکبر به نام هافمن به عنوان فرمانده جدید جوخه او منصوب می شود.

جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۰:۳۰ فیلم سینمایی « باران سخت » به کارگردانی مایکل سالامون و تهیه کنندگی جان بریس ازشبکه سه سیما باز پخش می شود .

مورگان فریمن ، کریستین اسلاتر و رندی کواید درفیلم سینمایی « باران سخت » محصول سال ۱۹۹۸ کشورهای آمریکا ،انگلستان ،دانمارک ، فرانسه و ژاپن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی « روز مناسب» به کارگردانی نیک استاگلیانو جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۴:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

درخلاصه داستان فیلم می بینیم : لوکاس مردی است که بعد ازمشکل مالی که در نتیجه مریضی دخترش برای او و خانواده اش به وجود آمده خانواده اش را رها کرده است . دختر او که حالا جوان است بعد از جستجوی بسیار موفق می شود پدر خود رااز طریق اینترنت پیدا کند .

فیلم سینمایی « روزمناسب » با بازی روبرت پاتریک و هالب هولبرووک محصول سال ۲۰۱۱ درکشورآمریکا ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « قصه ها و واقعیت ها » به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۹ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم با بازی مهدی هاشمی ، آتنه فقیه نصیری و امین زندگانی می بینیم : احمدی در پی احضار بی موقع رئیس اداره اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف می کند و کشته می شود . در این میان با آدم هایی آشنا می شویم که به نوعی در این حادثه نقش داشته اند .

 

شـبـکـه چـهـار

فیلم تلویزیونی « آیین دلبری » به کارگردانی و نویسندگی محسن دامادی ، با بازی عنایت اله بخشی ، آتنه فقیه نصیری و بهنازجعفری پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ ازشبکه چهار سیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « ماهی بزرگ » به کارگردانی تیم برتن محصول سال ۲۰۰۳ کشور روسیه جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۲:۱۰ ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی ایوان مگره گور ، آلبرت فینی و بیلی کروداپ خواهید دید : ویل بلوم که سال ها با پدر خود ، ادوارد بلوم قطع رابطه کرده است ، خبردارمی شود که پدر از یک بیماری نا علاج رنج می برد . ویل به زادگاه خود آلاباما بر می گردد و پس از ارتباط با کسانی که زمانی به پدرش نزدیک بوده اند با زوایای جدیدی اززندگی پدرخود آشنا می شود.

فیلم تلویزیونی « سلام ناشر محترم» به کارگردانی مسعود جدی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه « سینما ۴» ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم با بازی آزیتا حاجیان و مهدی هاشمی می بینیم : استاد طوسی ۵۵ساله، استاد دانشکده ادبیات و نویسنده مشهوری است که به دلیل کهولت سن و درگیر شدن به کارهای روزمره دیگرتوان نوشتن مجدد وانتشار کتاب را ندارد .استاد در یک قرار خصوصی به دانشجویی پیشنهاد می دهد ، در قبال چاپ نوشته های او به نام خودش، وی را هم درسهم چاپ کتاب شریک نماید .

 

شـبـکـه تـهــران

انیمیشن « خداوند لک لک ها را دوست دارد » به کارگردانی سعیده ذاکری و هما شکیبی پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود .

داستان این انیمیشن دریک روستا می گذرد که بچه های روستا دریک مسابقه هوا کردن بادبادک شرکت می کنند و شاهد بازگشت لک لک ها به روستا هستند .

فیلم سینمایی « در برابر آتش » به کارگردانی کلود مایکل رومی ۳۰ دقیقه بامداد روزجمعه ۲۵ آذرماه ازشبکه تهران بازپخش می شود .

ریچارد بری ، پاسکال البه و زابو بریت من درفیلم سینمایی « در برابر آتش » به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « آسمان متلاطم » به کارگردانی فرد اولن ری ساعت ۱۳:۳۰ روزجمعه ۲۵ آذر ماه از شبکه تهران پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : سامانتا و توماس مسئولان بخش پژوهشی شرکت هواپیمایی دی ویرهستند . آنها درحال طراحی سیستمی هستند که هواپیما بتواند با رایانه کل هدایتش انجام گیرد. اما این طرح همچنان درمراحل ابتدایی است و تنها برای هواپیمای بدون سرنشین امتحان شده است تا اینکه ناگهان ریچارد ، پسر رئیس شرکت بدون هماهنگی با سامانتا و توماس تصمیم می گیرد که هواپیما را با مسافران به پرواز درآورد تا هرچه زودترازسرمایه گذاران هزینه توسعه این طرح را دریافت دارد.

کسپر ون دی ین ، نیکول اگرت و برد دو ریف درفیلم سینمایی « آسمان متلاطم » محصول سال ۲۰۱۰ کشور آمریکا هنرمندی کرده اند .

 

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « زمان رفتن » پنجشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه شما پخش می شود.

داستان در مورد پیرمردی به نام کاحمه کریم است که وظیفه رساندن نفت به روستا را دارد. اهالی روستا او را عزیز می دارند . او هم با گذشتن از راهی دشوار ، نفت را به مردم روستا می رساند . پسر کاحمه کریم (ریبوار) چند سالی است که از پدر دوری گزیده و کاحمه کریم اطلاعی از او ندارد و همیشه دل تنگ اوست.

محمد علی محمدی ، مظفر رحیمی و اسماعیل ساده میری ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « زمان رفتن» به کارگردانی و تهیه کنندگی سالم صلواتی می باشند.

فیلم تلویزیونی « پیربرنا » با بازی رضا بابک و اردلان شجاع کاوه جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم درمورد کارمند بایگانی یک بیمارستان است که در زمینه شکسته بندی اطلاعاتی کسب کرده و حال به توصیه داماد پزشکش تصمیم دارد در کنکور سراسری رشته پزشکی شرکت کند ..... / گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
تعطیلات آخر هفته!!!...(آخر خنده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون



 

 

 

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

 

در  با فیلم سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه شوید

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پرواز فونیکس»، «زندگی خصوصی امیر»، «من و پسر»، «دردهای فانتومی»، «فرزندان افتخار»، «سیزده سردار قهرمان»، «سنگین وزن ها»، «شهر داغ»، «غریبه ای در شهر»، «راه افتخار»، «بدروردبنا پارت»، «ظرفیت نقصان یافته»، «جزیره»، «حق السکوت» و«گنج خانه سفید» پنجشنبه و جمعه 28 و29 بهمن ماه ازشبکه‌‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرواز فونیکس» ساخته رابرت آلد ریچ درسال 1965 آمریکا، پنجشنبه 28 بهمن ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جیمزاستوارت و پیتر فینچ می‌بینیم: «فرانک» خلبان کهنه کاری است که در شرکت نفت مسئول پرواز یک منطقه نفتی در دل کویر می‌باشد. هواپیمایی که او با آن پرواز می‌کند، بسیار کهنه و قدیمی است و او با توجه به تجربه و مهارت خود قادر به اداره پروازهایش می‌باشد. تا اینکه در یکی از سفرها، هواپیمای قدیمی با طوفان شن مواجه شده و از کار می‌افتد.

*******************

فیلم تلویزیونی «زندگی خصوصی امیر» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید دولتخوانی جمعه 29 بهمن ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی یکتا ناصر، مهدی سلوکی، حدیثه تهرانی، حمید رضا هدایتی، پورانداخت مهیمن، مرتضی کاظمی، مجید سعیدی، نیلوفر هوشمند و یزدان جمشیدی می‌بینیم: تنها ساعتی به برگزاری جشن عروسی «امیر و آیدا» باقی مانده است. امیربه گل فروشی می‌رود تا دسته گل مخصوص را تحویل گرفته و به دنبال عروس برود. اما دو مامور با در دست داشتن حکم جلب امیر، درگل فروشی حاضر شده و او را به جرم چک برگشتی بازداشت می‌کنند، همه درباغ عروسی منتظرند.

از دیگرعوامل فیلم می‌توان به: منشی صحنه: محسن بهاری، دستیاراول کارگردان:سیدعلی صالحی، عکاس:پریسا افخمی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: برزو نیک نژاد، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، صدابردار: سید سعید احمدی، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، تدوین: خشایار موحدیان، موسیقی: آرش هژیرآزاد و مدیر فیلمبرداری: هادی شلالوند اشاره کرد.

شبکه دو

فیلم سینمایی «من و پسر» جمعه 29 بهمن ماه ساعت 30/ 18از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: پدر و مادری پولدار فرزند خردسال خود را در خانه می‌گذارند و به سفر می‌روند. در زمان سفر آنها با آنکه پسربچه پرستار دارد؛ اما خانه‌شان مورد سرقت قرار می‌گیرد. دزد‌ها که از تاریخ سفر این پدر و مادر خبر داشته‌اند؛ وقتی وارد خانه می‌شوند به سراغ گاو صندوق می‌روند. از قضا در این میان پسربچه نازپرورده وارد اتاق می‌شود و دزدان در حالی که از گاو صندوق مأیوس شده‌اند؛ به سراغ پسربچه می‌روند.

دنی آیلو، الکس ذاکرمن و جوپانتو لیانو در فیلم سینمایی «من و پسر» محصول سال 1993 آمریکا به کارگردانی دن کارتیس وتهیه کنندگی لین لورینگ به ایفای نقش پرداختند.

**********************

فیلم سینمایی «دردهای فانتومی» به کارگردانی میتاس امسک و تهیه کنندگی هنینگ فربر جمعه 29 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن ‌می‌رود.

داستان فیلم سینمایی «دردهای فانتومی» در مورد زندگی مارک دوچرخه سوار حرفه‌ای است که در اثر تصادف یک پای او قطع می‌شود. مارک از همسرش جدا شده و سارا دخترش نیز با مادرش زندگی می‌کند و گهگاه به دیدن پدرش آمده و ساعاتی را با او می‌گذراند. مارک تنها زندگی می‌کند و در زندگی خود چندان نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت نمی‌کند.

فیلم سینمایی «دردهای فانتومی» با بازی تیل اسچویگر، جام پالاسک و استپ ارسج محصول سال 2009 کشورآلمان بازی کرده‌اند.

شبکه سه

صبح روز پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 10:30 فیلم سینمایی «فرزندان افتخار» به کارگردانی گودا کریستینا ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: در سال 1956 مسابقه واترپولویی بین کشور شوروی و مجارستان روی می‌دهد که شوروی آن مسابقه را با ناجوانمردی برنده می‌شود و باعث تحریک دانشجویان مجارستان که در جنگ جهانی دوم کشوری بی طرف بودند، می شود و مجارستان به طرفداری از کشور لهستان علیه شوروی متحد می‌شود و این دشمنی در ورزش واترپولو نمود پیدا می‌کند.

فتایو ایوان، دوبو کاتا و سانی ساندور در فیلم سینمایی «فرزندان افتخار» محصول کشور مجارستان به ایفای نقش پرداختند.

***********************

فیلم سینمایی «سیزده سردار قهرمان» به کارگردانی چه چانگ پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: فرمانده کی لی یونک، 13 نفر از سرداران خود را برای مبارزه با راهزنی به نام خوان پای اعزام می‌کند و سیزدهمین سردار به نام شیائو قوی‌ترین و بهترین است و رابطه دوستی خاصی با فرمانده دارد، این دوستی باعث حسادت دوتن از سرداران می‌شود.

دیوید چیانگ و هان چین در فیلم سینمایی «سیزده سردار قهرمان» محصول سال 1970 کشور هنگ کنگ به ایفای نقش پرداختند.

************************

فیلم سینمایی «سنگین وزن‌ها» محصول سال 2006 آلمان، پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی فیلیپ روت می‌بینیم: سنگین وزن‌ها یک فیلم طنز ـ ورزشی است که بیشتر ماجراهای این فیلم در یک دهکده کوهستانی آلمان اتفاق می‌افتد. همه جوانان این دهکده عاشق ورزش «لوژسواری» یا «بوب سواری» هستند و هر ساله مسابقات محلی برگزار می‌کنند، اما از میان این جوانان تنها قهرمان همیشگی پسری به نام «دورفلر» است. دورفلر قهرمانی بین‌المللی است که همه چشم‌ها به او دوخته شده است.

************************

فیلم سینمایی «شهر داغ» به کارگردانی کلینت ایستوود محصول سال 2000 آمریکا 30 دقیقه بامداد روز جمعه 29 بهمن ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم خواهید دید: کلینت ایستوود با همکاری یک کاراگاه خصوصی که قبلا پلیس بوده و با هم رقابت می‌کنند. موفق می‌شود، کلیه اعضای باندهای خلافکار شهر را بر سر معامله اسناد خلاف خود با هم درگیر کنند.

**************************

فیلم سینمایی «غریبه ای در شهر» صبح روز جمعه 29 بهمن ساعت 30 /10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

***************************

فیلم سینمایی «راه افتخار» به کارگردانی جیمز گارتنر جمعه 29 بهمن ماه ساعت 15/ 14 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: یک مربی بسکتبال در غرب تگزاس می‌خواهد برای یک آموزشگاه تیمی حرفه‌ای درست کند و درپی بازیکن است، ولی اکثربازیکنان دعوت او را نمی‌پذیرند و او ازسیاه پوستان استفاده می‌کند و این کار او با مخالفت زیادی روبرو می‌شود.

جاش لوکاس، درک لوک و آستین نیکولزدرفیلم سینمایی «راه افتخار» محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی «بدرود بناپارت» به کارگردانی یوسف چاهنی پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 15:30 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال‌های 1797 الی 1803 ارتش ناپلئون وارد مصر و قاهره شده، سرزمین‌هایی که از عثمانی باقی مانده است. مردم مصر به رهبری پیشوایان مذهبی خود به مبارزه علیه اشغالگران می‌پردازند، سه برادر که پدرشان نانوا است، در این مبارزه تمام تلاش خود را برای بیرون راندن اشغالگران می‌کنند.

فیلم سینمایی «بدرود بناپارت» محصول سال 1985 بابازی پاتریش شیرو، مایکل پیکولی و محسن مهییدین در کشورهای مصر و فرانسه ساخته شده است.

***********************

فیلم سینمایی «ظرفیت نقصان یافته» به کارگردانی تری کی نی جمعه 29 بهمن ماه ساعت 20:30 درقالب «برنامه سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان در مورد کوپر است که در اثر یک ضربه مغزی دچار نقصان ظرفیت یا سندرم فراموشی است، سعی دارد به سراغ همسر سابق و فرزندش برود تا بتواند زندگی دوباره‌ای را آغاز کند. کوپر به خاطر اصرار مادرش برای مراقبت از عموی پیرش که او هم دچار همین عارضه است، به زادگاهش باز می‌گردد، عموی کوپر او را از یک ثروت پنهانی آگاه می‌کند.

آلن آلدا و ویرجینیا مدسن در فیلم سینمایی «ظرفیت نقصان یافته» محصول سال 2008 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «جزیره» به کارگردانی گبی ایبانز 30 دقیقه بامداد روزجمعه 29 بهمن ماه از شبکه تهران روی آنتن می‌‌رود.

داستان در مورد زنی جانورشناس و غواص است که با تنها پسرش زندگی می‌كند. او برای كار به همراه پسرش با كشتی به طرف جزیره‌ای راه می‌افتد. در بین راه خوابش می‌برد و پس از بیدار شدن هر چه به دنبال پسرش می‌گردد، او را نمی‌یابد.

النا آنایا، بئا سی گورا و مر سوداپه درفیلم سینمایی «جزیره» محصول سال2009 اسپانیا در ژانر معمایی، درام و اسرارآمیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

*************************

فیلم تلویزیونی «حق السکوت» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی جمعه 29 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: اسماعیل به همراه سهیل و سهیلا (فرزندانش) در روستایی به دامداری در مزرعه خانم بیات مشغول است. او زندگی موفقی دارد که گذشته‌ای نامشخص آن را در بر گرفته، در این میان پای اصلان که از گذشته اسماعیل مطلع است، به ماجرا باز می‌شود و خود را دوست اسماعیل معرفی می‌کند. او توجه اهالی و حتی بچه‌های اسماعیل را به خود جلب می‌کند به گونه‌ای که برای صندوق قرض الحسنه روستا که در دست اسماعیل است، کمک جمع آوری می‌کند.

حسن پورشیرازی، رضا خندان و فریبا متخصص در فیلم تلویزیونی «حق السکوت» در ژانردرام و حادثه‌ای بازی کرده‌اند.

سیمای استان ها

فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» به کارگردانی شاهد احمدلو جمعه 29 بهمن ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سه جوان برای به دست آوردن نقشه یک گنج با زحمت فراوان وارد خانه سالمندان می‌شوند. تا با نزدیک شدن به پیرمردی به نام دکترباستان که گمان می‌کند، نقشه نزد وی است، به هدفشان برسند.

سیاوش خیرابی و داریوش اسدزاده در فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند.

فیلم تلویزیونی «گنج خانه سفید» در ژانراجتماعی محصول مرکز سیما فیلم می‌باشد...../تحلیل:تابناک