آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

میكس گرانولا، مقوی دوست داشتنی



گرانولا یك روش بسیار عالی برای استفاده از همه میوه‌های خشك یا مغزهای مقوی است كه بیشتر برای صبحانه استفاده می‌شود. این میكس بسیار مقوی و بیشتر برای ورزشكاران توصیه می‌شود.

طرز تهیه میکس گرانولا , طرز تهیه غذایی مقوی
گرانولا را حتی كسانی كه در رژیم هستند مصرف می‌كنند، چون بدن آنها را سالم و قوی می‌كند. پس استفاده از آن بسیار مفید است. با كمی شیر می‌توان گفت، گرانولا یك غذای كامل است. كودكان را نیز از این غذا بی‌نصیب نگذارید.

مواد لازم برای 4 نفر:

 عسل رقیق شده  5 قاشق غذاخوری
 جو  200 گرم
 مغز (بادام، فندق، گردو، پسته)  150گرم
 مغز تخمه آفتاگردان، كدوتنبل و كنجد  50 گرم
 پودرنارگیل 50 گرم
میوه‌های خشك‌‌شده (كشمش و زردآلو) 50گرم
شیر به میزان دلخواه
روغن زیتون 5 قاشق غذاخوری


روش تهیه:
فر را در درجه حرارت 081درجه سانتی‌گراد یا 053درجه فارنهایت قرار دهید. سینی فر را بیرون آورده و تمامی مغزها را درون آن بریزید. عسل رقیق شده را روی كل مغزها ریخته و روغن زیتون را به آن اضافه كنید و به خوبی با یك قاشق هم بزنید تا روغن به همه جای آن برسد. برای مدت 52دقیقه سینی را داخل فر بگذارید. هر 5دقیقه یك‌بار سینی را بیرون آورده و با یك قاشق چوبی آن را له كنید و بعد دوباره داخل فر بگذارید. وقتی كه مغزها به رنگ طلایی درآمد آن را از فر بیرون آورده و میوه‌های خشك‌شده را اضافه كنید و بگذارید تا سرد شود. درهمین حال پودر نارگیل را با دست روی كل مواد پخش كنید.

منبع : bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
پاگ سگی دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این کوچولوهای رنگی دوست داشتنی