آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: طرز تهیه شیرینی گیاهی و فوق العاده مقوی


شیرینی و انواع مختلف آن جز جدایی ناپذیر زندگی ما آدم های شکمو است. کمتر کسی می تواند برای نخوردن آن مقاومت نشان دهد. اما از طرفی دیگر همیشه پس از خوردن شیرینی احساس عذاب وجدان داریم که چرا اینقدر قند زیادی مصرف کرده ایم. در اینجا طرز تهیه یک نوع شیرینی که با قند های طبیعی درست می شود و خیلی هم مقوی است را به شما آموزش می دهیم.

 
 


صبح بخیر:  شیرینی و انواع مختلف آن جز جدایی ناپذیر زندگی ما آدم های شکمو است. کمتر کسی می تواند برای نخوردن آن مقاومت نشان دهد. اما از طرفی دیگر همیشه پس از خوردن شیرینی احساس عذاب وجدان داریم که چرا اینقدر قند زیادی مصرف کرده ایم. در اینجا طرز تهیه یک نوع شیرینی که با قند های طبیعی درست می شود و خیلی هم مقوی است را به شما آموزش می دهیم.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه شیرینی گیاهی و بدون شکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: طرز تهیه شیرینی نارگیلی


در این ویدئو طرز تهیه شیرینی نارگیلی به طور کامل توضیح داده شده است. امیدواریم از آن استقاده کنید و شیرینی های خوشمزه را نوش جان کنید.

 
 
 
 
صبح بخیر: در این ویدئو طرز تهیه شیرینی نارگیلی به طور کامل توضیح داده شده است. امیدواریم از آن استقاده کنید و شیرینی های خوشمزه  را نوش جان کنید.
طرز تهیه شیرینی نارگیلی