آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

زعفران ایران و دنیای خارج



زعفران ایران,بسته بندى زعفران ایران,ابهترین زعفران ایران

 
سخنان رئیس اتحادیه صادر كنندگان زعفران ایران در مورد بسته بندى:
بسته بندى زعفران ایران باید بهداشتى، داراى كشور مبدأ، تاریخ تولید و انقضا، نام شركت تولید كننده و نام محصول باشد.


نیمى از زعفران ایران به نام امارات و اسپانیا!
حدود ٥٠ درصد از این محصول پس از صادر شدن به كشورهایى مانند امارات و اسپانیا مجددا به نام آن به كشورها بسته بندى شده و به كشور هاى مقصد صادر مى شود. كشور اسپانیا زعفران ایران را به صورت فله اى خریدارى مى كند و با بسته بندى و نام كشور خود به سایر كشورها صادر مى كند و خود را در جهان معرفى مى كند.

 

زعفران ایران زمین,صادرات زعفران ایران,اتحادیه زعفران ایران

 
كشورهاى خواهان زعفران ایران:
هر كشورى كه ارزش زعفران را بشناسد به دنبال زعفران ایران مى رود. آمارها نشان مى دهد كه كشورهاى تركیه، چین، امارات، اسپانیا و كشورهاى حاشیه خلیج فارس جزو بزرگ ترین وارد كننده هاى زعفران ایرانى هستند.

سود مالى كشور با طلاى خوراكى:
كشور ایران با زعفران با ارزشى كه دارد و هزینه هاى پایین حمل و نقل آن مى تواند یكى از بهترین موارد صادراتى براى كشور باشد كه ارز قابل قبولى را به در آمد كشور اضافه كند. براى اینكه كشور بیشترین سود مالى را به همراه داشته باشد باید یك سیستم نظام مند و برنامه ریزى درست داشته باشد.

بسته بندى زعفران ایران,ارزش زعفران ایران,وارد كننده هاى زعفران ایرانى

 
آیا قصد سوغاتى دادن دارید؟
یكى از زیباترین كارهایى كه انسان مى تواند انجام دهد سوغاتى دادن است، چه بهتر كه سوغاتى یك طلاى خوراكى باشد كه مى توان آن را از شهرستان هاى تربت حیدریه، باخزر، گناباد، سبزوار در استان خراسان رضوى، بیرجند در استان خراسان جنوبى و به تازگى در استان هاى فارس، كرمان و لرستان تهیه كرد.
 


ویدیو مرتبط :
کاشت، داشت و برداشت زعفران در خارج از ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران ازفهرست کشورهای تهدیدکننده ترکیه خارج شد



 

 

 

ایران از فهرست کشورهای تهدید کننده ترکیه خارج شد

یک روزنامه ترک گزارش داد که ترکیه با تغییر سند تهدیدات امنیت ملی خود، ضمن حذف نام ایران از این سند، تهران را در لیست دوستان خود قرار داده است.

به گزارش  مهر، روزنامه ملیت چاپ ترکیه  خبر داد: این سند در ماه اکتبر توسط شورای امنیت ملی ترکیه به روز می شود و در آن نام ایران از لیست کشورهایی که تهدیدی برای امنیت ملی این کشور هستند، حذف خواهد شد.

به نوشته روزنامه ملیت، سند جدید جایگزین نسخه قبلی می شود که پنج سال پیش توسط شورای امنیت ملی ترکیه منتشر شد.

بر اساس این گزارش سند جدید همچنین از کاهش تهدید امنیتی یونان علیه ترکیه کاسته است، چنانچه دو کشور تفاوت های طولانی مدتی را با یکدیگر در زمینه منطقه ای داشته اند، اما روابط میان ترکیه و یونان اخیرا در زمینه اقتصادی بهتر شده است.

روزنامه ملیت در ادامه این گزارش نوشت: همچنین روابط حسنه آنکارا-تهران نگرانی هایی را برای غرب به همراه داشته است. ترکیه که عضو غیر دائم شورای امنیت می باشد، با اعلام رای منفی خود به صدور قطعنامه ضد ایرانی در ماه ژوئن موجبات نگرانی آمریکا و متحدان غربی این کشور را فراهم کرد...../تحلیل:عصرایران