آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

تا حالا پنکیک لبو عسلی خورده‌اید؟


برای صبحانه روز جمعه شما پیشنهاد من‌درآوردی جالبی داریم. تا حالا پنکیک لبو عسلی خورده‌اید؟ پنکیکی با رنگ و روی زیبا که صبح دلپذیری برای شما می‌سازد.

مجله آشپزی مثبت - عاطفه حدودی: برای صبحانه روز جمعه شما پیشنهاد من‌درآوردی جالبی داریم. تا حالا پنکیک لبو عسلی خورده‌اید؟ پنکیکی با رنگ و روی زیبا که صبح دلپذیری برای شما می‌سازد.

پنکیک لبو

مواد لازم:
 
  • 1 پیمانه آرد
  • 2 ق س عسل
  •  1/2 پیمانه شیر
  • 1 عدد تخم‌مرغ
  •  3 عدد لبوی کوچک
  • 1 ق چ بیکینگ‌پودر

طرز تهیه:

1. همه مواد را با هم مخلوط کنید؛ به‌این‌ترتیب که اول آرد، بیکینگ پودر،شیر و  تخم‌مرغ​ را هم زده  در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید. بعد عسل و لبوی رنده شده یا پوره شده را اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید. وقتی مایه پنکیک آماده شد، به مدت 5 دقیقه بگذارید در یک ظرف شیشه‌ای استراحت کند.

2. حالا تابه‌ای را کمی چرب کنید و به‌اندازه‌ای که می‌خواهید از مایه درون تابه بریزد. وقتی مایه پنکیک حباب زد آن را برگردانید تا طرف دیگر آن هم حرارت ببیند و حباب بزند. وقتی دو طرف پنکیک خوب پف کرد آن را از روی حرارت بردارید و سرو کنید.


ویدیو مرتبط :
چرا حالا اعصابت خورده :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتیلا حجازی: دشمنان قسم خورده پدرم هنوز در باشگاه هستند/از همین حالا نمی‌خواهند مظلومی نتیجه بگیرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

آتیلا حجازی تاکنون حداقل 10 بار درباره رد پیشنهاد مربیگری در استقلال تهران توضیح داده و ما هم 10 بار قانع نشدیم!

 این مرتبه برای یازدهمین بار با فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی تماس گرفتیم که بالاخره آتیلا توانست با توضیحات جالب خود ما را قانع کند! از شوخی گذشته این مصاحبه را بخوانید که خواندنی است.


می‌دانیم سؤالی تكراری است اما باز هم ناچاریم بپرسیم كه چرا پیشنهاد مربیگری در استقلال را رد كردی؟
(می‌خندد) یعنی باز هم باید توضیح بدهم؟!

شنیدیم وقتی داشتی برای مذاكره با پرویز مظلومی به دفتر باشگاه استقلال می‌رفتی، جلوی در چندتا بوقچی جلوی تو را گرفته و تهدیدت كردند!
نه، این طوری‌ها نبوده است. من پسر خدا بیامرز ناصر حجازی هستم و از تهدید 4 تا بوقچی هم نمی‌ترسم؛ ضمن آنكه اگر بخواهم 5 برابر این آدم‌ها و بوقچی‌ها را می‌توانم با خودم این طرف و آن طرف ببرم.

پس ماجرا چه بوده؟
آقای مظلومی نسبت به من لطف داشته و دارد. به خود ایشان هم گفتم كه یكسری دلایل دارم و شرایط را برای همكاری مناسب نمی‌دانم.

می‌گویند به خاطر آنكه دستیار اول نبودی و مجید صالح به استقلال آمده قهر كردی و...
نه! اصلاً بحثی در مورد دستیار اول، دوم و سوم نشد. خیلی حرف‌ها این مدت مطرح شده است كه صحت ندارد. برخی‌ها هم گفتند مظلومی برای همراه كردن سكوها پسر حجازی را می‌خواهد به استقلال ببرد.

مگر غیر از این بوده است؟!
مگر من در مس كرمان و آلومینیوم هرمزگان با آقای مظلومی نبودم؟ آیا قرار بود سكوهای كرمان و بندرعباس به نفع ما شود؟ این چه حرفی است؟!

خب خودت شفاف بگو ماجرا چیست؟
من 4 سال است كه دارم با پرویز مظلومی زندگی می‌كنم. اگر هم امروز سكوت كرده و نمی‌خواهم با حرف‌هایم برای استقلال حاشیه درست كنم به خاطر مظلومی است. هم من و هم خانواده‌ام دوست داریم او در استقلال موفق شود و این آرزوی قلبی ماست.

نگفتی با دستیاران مظلومی كه مشكلی نداری؟
سیروس دین‌محمدی، محمد نوازی و فرزاد مجیدی دوستان صمیمی‌ام هستند. با حسین ترابپور و مهدی ارژنگی‌نیا هم در كرمان و بندرعباس هم‌اتاق بودم؛ چه مشكلی می‌توانم با آنها داشته باشم؟ دوست دارم این كادر سالم و پاك در استقلال موفق باشد. همچنین از مسئولان تقاضا دارم فرصتی كه در اختیار كادر قبلی قرار دادند در اختیار مظلومی هم بگذارند. آقایان 2 سال به قلعه‌نویی فرصت دادند حالا همین فرصت را باید به مظلومی بدهند.

همچنین عنوان می‌شود كه یكی دیگر از دلایل عدم پذیرش پیشنهاد مظلومی، نتیجه نگرفتن احتمالی استقلال در لیگ پانزدهم بوده؟
بله، من جو باشگاه استقلال را خیلی صاف و صادقانه ندیدم. آدم‌هایی داخل باشگاه هستند كه خواهان موفقیت مظلومی نیستند!

می‌شود بگویی چه كسانی؟!
دشمنان قسم خورده مظلومی و حجازی در باشگاه حضور دارند و خط و خط بازی آقایان هنوز وجود دارد.

تمام دلایل تو برای پاسخ منفی به استقلال همین بود؟
نه، 2 دلیل دیگر هم دارم كه به خاطر مظلومی اجازه بدهید عنوان نكنم. متأسفانه بوقچی‌ و بوقچی‌بازی حرف اول و آخر را می‌زند.

یك دلیل دیگر را هم گفتی؟
شما خوب بلدید چگونه از زیر زبان آدم حرف بكشید.

به عنوان سؤال آخر مشكلی با بهرام افشارزاده كه نداری؟
نه، ایشان از مدیران باسابقه، خوشنام و كاربلد فوتبال ایران است و احترام خاصی برای آقای افشارزاده قائل هستم.

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی