آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

اسپاگتی با گوشت و سس قارچ


گوشت و پیاز را سرخ كنید تا پیاز نرم و گوشت قهو‌ه‌ای رنگ شود. سوپ قارچ، سس گوجه‌فرنگی، قارچ،‌ ادویه و فلفل را اضافه كنید و روی شعله زیاد به جوش آورید.




مواد لازم :
  • گوشت چرخ‌كرده: 500 گرم
  • پیاز خرد شده: یك عدد
  • سوپ قارچ آماده: 300 گرم
  • سس گوجه‌فرنگی: 450 گرم
  • قارچ خرد شده: 120 گرم
  • ادویه ایتالیایی: یك قاشق مرباخوری
  • فلفل سیاه: یك‌چهارم قاشق مرباخوری
  • اسپاگتی: 360 گرم
  • پنیر پارمیزان رنده شده: به میزان لازم



روش تهیه :

گوشت و پیاز را سرخ كنید تا پیاز نرم و گوشت قهو‌ه‌ای رنگ شود. سوپ قارچ، سس گوجه‌فرنگی، قارچ،‌ ادویه و فلفل را اضافه كنید و روی شعله زیاد به جوش آورید. شعله را كم كنید و 20 دقیقه در قابلمه را ببندید تا ریز جوش بزند و گاهی به هم بزنید. اسپاگتی را در آب جوش و كمی نمك بجوشانید پس از پخته شدن با آب سرد بشویید. آن را كمی گرم كنید و با مخلوط گوشت داغ و پنیر پارمیزان سرو كنید. (برای6نفر)


ویدیو مرتبط :
‫آشپزی به زبان کردی پاستا با سس قارچ و گوشت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: اسپاگتی با گوشت سفید و سس پستوی گرم


یکی از مشکلات کسانی که به گوشت های سفید مثل مرغ و ماهی علاقه دارند یا به دلایل پزشکی مجبور به مصرف آن هستند، اگر از تکراری بودن غذاها خسته شده اند، میتوانند غذاهای جدید را امتحان کنند.

تی وی پلاس: یکی از مشکلات کسانی که به گوشت های سفید مثل مرغ و ماهی علاقه دارند یا به دلایل پزشکی مجبور به مصرف آن هستند، اگر از تکراری بودن غذاها خسته شده اند، میتوانند غذاهای جدید را امتحان کنند.

 به همین دلیل در این ویدیو طرز تهیه یک پاستای خوشمزه با سس پستو را تقدیم شما می کنیم تا شاید تنوعی در برنامه غذایی تان ایجاد شود. امیدواریم دوست داشته باشید.




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: سیل اتوبوس توریست ها را با خود برد

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.