چهره رضا عطاران نشانگر چیست؟


از دستانش خیلی استفاده نمی‌‌كند، قبل‌ها نویسندگی می‌كرده، فیلمنامه می‌نوشته اما مدتی است فیلمنامه‌هایش را دیگران می‌نویسند شاید به این دلیل حالا در بیشتر مواقع دستانش در جیب‌هایش است....




 صبح بخیر:

رضا عطاران زیر اشعه ایکس

  • نزدیک به 20 سال است رضا عطاران را با پیشانی بلندش می‌شناسیم. او آدم خوش‌شانسی است؟ شاید باشد.




  • بعد از ریزش مو، سرش را بیشتر زیر كلاه پنهان می‌كند. در فیلم‌ها هم بیشتر از گریم استفاده می‌‌كند.  جالب اینکه مردم او را با این مدل جدید بیشتر دوست دارند
  • این چشم‌ها یكی از دلایل موفقیت او هستند. او یك چشم كاشف دارد خیلی از نابازیگرهایی كه در فیلم‌هایش بازی كردند در كوچه و خیابان با همین چشمان شكار شده‌اند.
  • سربالا نیست و تیغ جراحی هم به آن نخورده، بینی او در زندگی‌اش نقش مهمی ندارد.
  • همیشه لبخند كمرنگی روی صورتش است اما خود او آدم شوخی است كه همه را به خنده وامی‌دارد. عطاران اهل آواز خواندن هم هست.
  • در دوره‌هایی از زندگی مشكلات زیادی را روی شانه‌هایش تحمل كرده و در كل آدم مقاومی است.
  • قلب مهربان. حتی اگر خودش درباره بدجنسی‌های گاه و بیگاهش کلی داستان سرهم کند شما باور نکنید. ​او مهربان است؛ آن هم خیلی.
  • از دستانش خیلی استفاده نمی‌‌كند، قبل‌ها نویسندگی می‌كرده، فیلمنامه می‌نوشته اما مدتی است فیلمنامه‌هایش را دیگران می‌نویسند شاید به این دلیل حالا در بیشتر مواقع دستانش در جیب‌هایش است.


ویدیو مرتبط :
ویدیو عیادت رضا عطاران از رضا داوود‌نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران با دو چهره کاملا متفاوت + عکس


فیلمنامه «خوابم می‌آد» (یا «هیچ کس فرشته نیست») را احمد رفیع‌زاده براساس فیلمنامه معصومه بیات و حمید نعمت‌اله نوشته و رضا عطاران آن را بازنویسی کرده است.

 صبح بخیر:  رضا عطاران در فیلم «خوابم می‌آد» به کارگردانی خودش با دو گریم متفاوت بازی می‌کند.

 فیلمنامه «خوابم می‌آد» (یا «هیچ کس فرشته نیست») را احمد رفیع‌زاده براساس فیلمنامه معصومه بیات و حمید نعمت‌اله نوشته و رضا عطاران آن را بازنویسی کرده است.



این فیلم داستان رضا ، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است ، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و...
 


در این فیلم علاوه بر رضا عطاران و مریلا زارعی، اکبر عبدی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده و حسین محب اهری بازی می کنند. خداداد عزیزی نیز در فیلم حضور دارد.

منبع: خبرآنلاین