عجیب ترین غرغرهای مرسوم میان ستارگان


این لیستی از بازیگرانی است که مشکل زیادی با عکاسان و روزنامه نگاران فضول! دارند.

روزنامه تماشا: شاید بیشتر مردم دنیا تغذیه، سلامت و مشکلات مالی را بزرگترین مصائب بشری بدانند اما جالب است بدانید که بعضی از ستاره های سینما و موسیقی در دنیا بزرگترین نگرانی شان عکس هایی است که عکاس ها یا مردم عادی در لحظات خاص از آنها می گیرند.

گاهی آنقدر گله و شکایت می کنند که دوست دارید شانه آنها را به شدت تکان دهید و به آنها بگویید که اتفاق مهمی نیفتاده و قرار نیست با این عکس بدی که از تو گرفته اند طرفدارانت ناامید شوند. این لیستی از بازیگرانی است که مشکل زیادی با عکاسان و روزنامه نگاران فضول! دارند.

راسل کرو


بازیگر فیلم«گلادیاتور» و «بینوایان» کسی است که به شدت به حریم شخصی اش اهمیت می دهد. او در یکی از تبلیغات شهری به طور مجانی شرکت کرد. شعار اصلی تبلیغ این بود: «وقتی نام خصوصی روی چیزی می گذارند، شما به هیچ عنوان حق ندارید در مورد آن کندوکاو کنید.»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!

به این ترتیب تصور کردن اینکه او هر روز با یکی از عکاس ها دعوا می کند سخت نیست. او در این مورد یادداشتی در یک روزنامه نوشت: «طرفداران واقعی سینما! هر چیزی که شما در روزنامه ها در مورد ستاره های سینما می خوانید واقعیت ندارد می دانم که ایمیل های شما را زود به زود جواب نمی دهیم، اما اگر دوست دارید واقعیت را در مورد ما بدانید، مطمئن ترین راه این است که از خود ما بپرسید و به هیچ عنوان به داستان های تخیلی روزنامه ها و عکس های دوزاریشان اهمیتی ندهید. آنها فقط قصد دارند جیب شما را خالی کنند.»

بعد از این یادداشت تا مدت ها راسل کرو به روی جلد مجله ها دیده می شد، بسیاری عقیده دارند که او با این یادداشت قصد داشته از یاد نرود و سر خط خبرها باقی بماند، اما به هر حال او یکی از غرغاروترین ستاره های سینماست!



جانی دپ


ستاره مجموعه فیلمهای «دزدان دریایی کاراییب»، هم در مورد عکاسان اینطور می گوید: «زمانی که پاپاراتزی ها به سمت من و دوستانم هجوم می آورند و پشت سر هم از من عکس می گیرند، حس می کنم که مورد تجاوز قرار گرفته ام. از تمام عکاسان متنفرم.» او این یادداشت را در صفحه اجتماعی اش نوشت و بعد از آن مورد حمله عکاسان زیادی قرار گرفت. خیلی ها حتی همکارانش عقیده داشتند قضیه به این بزرگی ها هم نیست.

از مراسم فرش قرمز متنفرم!



لیدی گاگا


لازم نیست بگوییم که لیدی گاگا خودش سوژه را دست مطبوعات می دهد، از بس که ظاهر نامتعارفی دارد. خیلی ها عقیده دارند که اگر او خواننده هم نبود، با این نوع پوشش هر روز عکسش را در یکی از مجلات زرد می دیدیم. او در این مورد می گوید: «هنوز هم که هنوز است، گاهی حس یک بچه مردنی در دبیرستان را دارم و تنها دوست دارم از مدرسه بیرون بزنم و دیگر برنگردم اما خب این زندگی من است و نمی توانم خودم را از زندگی ام بیرون کنم. تنها کاری که از دستم برمی آید این است که به زندگی ام ادامه دهم و طرفدارانم را ناامید نکنم.»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!



کایرا نایتلی


با فیلم هایی چون «غرور و تعصب»، «آنا کارنینا» و «یک روش خطرناک». بازیگر مشهور و محبوب انگلیسی هم در مورد عکس و گزارش های روزنامه های زرد غر می زند: «من از فرش قرمز متنفرم، به طور قطع از این مراسم مسخره بدم می آید و از این واقعیت که روزنامه نگارها از نوشتن در مورد این اتفاق ها پول درمی آورند، خنده ام می گیرد و با خودم می گویم؛ این هم شد شغل؟ آنها (روزنامه نگارها) دائم در حال انتقادهای بیجا از ظاهر بازیگران هستند. ای وای که چقدر چاق شدی، وای که این لباس اصلا خوب نیست، پوست صورتت خشک است و از این دست عیب های بدون دلیل. زمانی که مجبور هستم در مراسم فرش قرمز شرکت کنم، حس این را دارم قرار است وارد جزیره آدم خورها شوم و با کلیک و فلاش عکس قسمتی از روحم کنده می شود. خیلی دوست داشتم که یک شنل نامرئی داشتم و به راحتی در این مراسم شرکت می کردم.»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!



رابرت پتینسون


خون آشام سه گانه «گرگ و میش» هم از سایت و بنگاه های شایعه پراکنی متنفر است. او یک بار از یک مجله در لس آنجلس شکایت کرد و نوشت: «در لس آنجلس من تنها 40 ثانیه برای خودم بودم. تمام مدت در تلاش بودم که از عکاس ها و روزنامه نگارها دوری کنم و زمانی که از دست آنها فرار می کردم، مردم به طرفم می آمدند و از من امضا می خواستند این برای من غیرقابل تحمل است.»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!



هریسون فورد


هریسون فورد یکی از بداخلاق ترین بازیگران سینماست. در عین اینکه یکی از موفق ترین ها هم هست. او در مورد معروف بودن و عکاس های پشت سر هم یک عقیده عجیب دارد: «هیچ چیزی به اندازه مشهور بودن برای انسان لذتبخش نیست، شما با خودتان فکر می کنید که با این حساب فرد موفقی هستید و این موفقیت به معنای به دست آوردن موقعیت های موفقیت آمیز بیشتر است اما نمی توانید تصور کنید که شهرت به معنای از دست دادن حریم شخصی تان است. حالا من به راحتی این حرف را می زنم که دوست داشتم هیچ کسی نباشم و زمانی که در رستوران در حال غذا خوردن هستم، هیچ فلاش دوربینی چشمم را کور نکند. شاید الان بتوانم به راحتی سوار هواپیما شوم و بدون نوبت وارد مطلب دکتر شوم، اما خب چه فایده دارد که نمی توانم از زندگی شخصی ام لذت ببرم.»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!



برد پیت


سوپر استار سینمای جهان هم از دست روزنامه نگارها و پاپاراتزی ها عاصی است. او حس این را دارد که جانش به خطر افتاده است و نمی تواند زندگی عادی داشته باشد. برد پیت یک بار در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «شهرت باعث از دست دادن خیلی چیزها می شود. شما با به دست آوردن شهرت همیشه شبیه یک وصله ناجور هستید، درست مانند یک دختر ظریف بین کارگران ساختمانی!»

از مراسم فرش قرمز متنفرم!


ویدیو مرتبط :
موسیقی بی نظیر در میان ستارگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها + تصاویر



ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها + تصاویر

بازیگران و ستارگان سینما در كنار شهرت ممكن است تنها هم باشند به همین خاطر تعدادی از آنها به حیوانات خانگی عجیبی تعلق خاطر دارند.

 ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,

 بازیگران و ستارگان سینما در كنار شهرت ممكن است تنها هم باشند به همین خاطر تعدادی از آنها به حیوانات خانگی عجیبی تعلق خاطر دارند.

«آدری همپورن»
بازیگر مطرح سینمای كلاسیك عاشق بچه آهوی زیبایش بود و بیشترین توجه را به این موجود كه «پیپین» نام داشت ، می كرد.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,«آدری همپورن»

  «ملانی گریفیت»
مادر «گریفیت»‌ صاحب توله شیری بود كه بعد از خودش آن را به دخترش «ملانی» سپرد. «ملانی» در یكی از مصاحبه های خود مدعی شده با این «شیر نر»‌بزرگ شده است!

   ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,«ملانی گریفیت»

 «استیون تایلر»‌
«تایلر» راكونی دارد كه همواره روی شانه اش نگه می دارد و با خود به ماهیگیری می برد.

   ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,«استیون تایلر»‌

 «كلی كلاركسون»
خواننده برگزیده جایزه «گرمی» در سال 2010 گفته بود كه دو بزغاله به نامهای نیتروس و بیلی دارد .

 ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,«كلی كلاركسون»

 «روبرت گرینت»‌
بازیگر فیلم «هری پاتر» خوكی دارد كه به همراه او فیلم تماشا می كند.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,روبرت گرینت

 «مایلی سایرس»
او پس از بازی در فیلم «هانا مونتانا» اقدام به نگهداری از مرغ و خروس می كند.


 

ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,مایلی سایرس

 «مایك تایسون»‌
او نه تنها از 7 ببر در خانه اش در لاس وگاس نگهداری می كند بلكه خطوطی همانند ببر را روی صورتش خالكوبی كرده است. او كفتر باز هم است.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,مایك تایسون

 «مگان فاكس»‌
«مگان»  عاشق طوطی های كمیاب و سخنگو است و چند گونه نایاب آن را در خانه دارد. البته او چند سگ و گربه و خوك هم دارد.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,مگان فاكس

  «نیكلاس كیج»
پس از معروف شدن اختاپوس پیشگو بازیهای جام جهانی فوتبال 2010 ، «نیكلاس كیج» هم اقدام به خرید و نگهداری از چنین موجودی شد. او در دو مار كبری نایاب هم دارد.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,نیكلاس كیج

 «كریستین استوارت»
«استوارت»  گونه كمیابی از یك سگ گرگی  دارد كه بسیار هم خطرناك است.

 

ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,كریستین استوارت

 «لئوناردو دی كاپریو»‌
او گونه ای از لاك پشت ها را دارد كه تا 100 كیلو وزن دارد و تا 70 سال عمر می كند.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,لئوناردو دی كاپریو

 «جورج كلونی»‌
«كلونی» برای 18 سال از خوكی سیاه رنگ نگهداری می كرد كه در سال 2003 تلف شد و از آن به بعد او سراغ هیچ حیوانی نرفت.

  ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,جورج كلونی

 «ریس ویتراسپون»
او چند بار از دو كره الاغش به نامهای هونكی و تونكی شكایت كرده و باز هم آنها را دوست دارد. 

 

ستارگان و حیوانات خانگی عجیب آنها,حیوانات خانگی بازیگران,ریس ویتراسپون

 

منبع:cinemakhabar.ir