شخصیت شناسی این چهره های دوست داشتنی!


دوست ندارید با یك نگاه به صورت كسی خصوصیات شخصیتی او را حدس بزنید و به خودش تحویل بدهید؟ قطعا اگر این كار را بكنید طرف شما فقط می‌تواند بگوید: «واقعا؟»، «از كجا فهمیدی؟» و...





صبح بخیر:  دوست ندارید با یك نگاه به صورت كسی خصوصیات شخصیتی او را حدس بزنید و به خودش تحویل بدهید؟ قطعا اگر این كار را بكنید طرف شما فقط می‌تواند بگوید: «واقعا؟»،  «از كجا فهمیدی؟» و... اما ما رازهای چهره‌خوانی را به شما می‌گوییم. دراین شماره به بهانه بالا رفتن دوباره تب  انتخاب بهترین و پرطرفدارترین خوانندگان پاپ کشورمان بد ندیدیم کمی هم از رمز و راز چهره محبوب‌ترین‌های موسیقی پاپ به شما بگوییم.



اجزای صورت چه می‌گویند

  • دهـان احساساتی هستید یا نه؟
از میان تمام اعضای صورت، دهان عضوی است كه بیشترین استفاده را برای برقراری ارتباط با دیگران دارد. این عضو شگفت‌انگیز نه‌تنها طرز بیان فرد را نشان می‌دهد بلكه با بررسی آن می‌توان به میزان احساساتی بودن فرد و اینكه آیا او حرف دیگران را برای بیان نظر خود قطع می‌كند یا نه، پی برد.
  • پـلك نشانگر ارتباطات اجتماعی شما
نقش اصلی پلك پوشاندن چشم و جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به داخل آن است اما از لحاظ چهره‌خوانی، پلك بالا نشان‌دهنده اطلاعاتی ازقبیل سطح روابط اجتماعی و میزان نیاز به صمیمیت در صاحبان آن است و همین‌طور از پلك پایین می‌توانید به احساس واقعیت درون فرد پی ببرید.
  • بینی رادار اقتصادی شما
از آنجایی كه بینی نقش مهمی را در تنفس ایفا می‌كند، تعجب‌آور نیست كه در چهره‌خوانی این عضو، نشان‌دهنده توانایی ما در حفظ بقای خود و اطرافیان باشد. بینی نه‌تنها مقداری انرژی كه داریم را نشان می‌دهد، بلكه نمایانگر شیوه كاری و نوع برخورد ما با پول نیز هست.
  • پیشانی به چه فكر می‌كنید؟
در چهره‌خوانی، شكل پیشانی تا حد زیادی نشان‌دهنده طرز تفكر فرد و نوع برخورد او با مسائل و مشكلات زندگی است. عجیب هم نیست كه پیشانی از آنجا كه روی لب مغز را می‌پوشاند، از طرز تفكر فرد خبر دهد؛ مثلا ممكن است شما فردی باشید كه در حل مشكلات خود به دنبال راه‌حل‌های منحصربه‌فرد می‌گردید یا برعكس خواهان به‌كارگیری موثرترین راه‌حل از میان راه‌حل‌های موجود و از پیش‌امتحان شده باشید.
  • چشم دریچه روح شما
از آنجا كه چشم تنها عضو حساس به نور در بدن انسان است بی‌دلیل نیست كه از آن به عنوان دریچه روح هم یاد شود، چشم‌ها طرز فكر، رفتار و صمیمیت ما را منعكس می‌كنند. شكل، عمق، اندازه نسبی و زاویه چشم‌ها نمایانگر نوع نگرش افراد است. از روی زاویه چشم یك فرد می‌توان دریافت كه او خوشبین، بدبین یا واقع‌بین است.
  • ابرو فرق ابروها را می‌شناسید؟
ابروها ابزار قدرتمندی برای بیان احساسات و انتقال پیام به شمار می‌آیند. هر شكل از ابرو، نماینده طرز فكر خاصی است. در حقیقت هر تار موی ابرو، نشان‌دهنده یك حالت فكری است. شاید برای شما جالب باشد بدانید ابروهایتان هم‌شكل نیستند. طرح و شكل ابروی چپ، طرز فكر ما را در زندگی نشان می‌دهد در حالی كه ابروی راست، نشان‌دهنده نوع عملكرد ما در زندگی شغلی و حرفه‌ای است.





احسان خواجه‌امیری

هنرمند، مغرور، بی‌پروا   و اهل تفاهم


  • دهان :
این فرم دهان، فرم دهان افراد مردد است. گاهی حتی استعدادهای خودش را هم فراموش می‌كند. اوج لذت آنها در موقعیتی است كه اطرافیانش به او دلگرمی و قوت‌قلب می‌دهند سریعا با محیط‌های متفاوت سازگار می‌شود. رابطه عاشقانه آنها می‌تواند همیشه پایدار بماند و خدای تفاهم است.
  • پلک :
نازكی پشت پلك او نازكی دلش را هم نشان می‌دهد. در روابطش بسیار دلسوز و صمیمی است. صمیمیت را بسیار دوست دارد و تنهایی را دوست ندارد ولی مواظب آزادی شخصی‌اش است. مضطرب و خجالتی است اما از اینكه این را از چهره‌اش بخوانید اصلا
خوشش نمی‌آید.
  • بینی :
 بینی بلند او درك بالای هنری او می‌رساند. در جست‌وجوی ایده‌آل‌های خود است و در تصمیماتش مغرور و بی‌پروا. شخصیت قابل اعتمادی دارد ولی در اعتماد به دیگران وقت زیادی صرف می‌‌كند. اوج درخشش او در ارتباطات دوستانه‌ ‌اش نمایان می‌شود و در صورت حمایت شدن از سوی اطرافیانش استعدادهایش بیش از پیش شكوفا می‌شود.
  • پیشانی :
نشان‌دهنده علاقه او به استفاده از تخیل و ابتكار در حل مشكلات است. او تمایلی به شیوه‌های خشك و انعطاف‌پذیر ندارد و قوه تخیل خود را در رفع مشكلات به كار می‌گیرد؛ ترجیح می‌دهد او را با مسائل تنها بگذارند تا خود شخصا با راه‌حلی منحصربه‌فرد آن را حل كند.
هوش و استعداد زیادی دارد و ذكاوتش در مشكلات و زندگی بی‌نظیر است و اگر ایده‌‌های غبطه‌آور خود را به اجرا درآورد، موفقیت‌او حتمی خواهد بود.
  • چشم :
از چشمانش مهربانی و نزدیكی می‌بارد ولی برق شك و بی‌اعتمادی را هم می‌توان در آن دید. او جزو كسانی است كه هنگام آشفتگی‌ها و مشكلات همه چیز را می‌توان از چشمانش خواند. درك معنویت او بسیار بالاست و صبر و شكیبایی بالایی دارد.
  • ابرو :
جاه‌طلب، كنجكاو و با علائق متفاوت. هر تار مویی كه در كنار ابروی او روییده، نشان‌دهنده علایق اوست. كمتر پیش می‌آید در حالت سكوت و فقط به یك موضوع خاص متمركز شده باشد.





رضا صادقی

مهربان، نیكوكار و پرانرژی

  • دهان :
رضا صادقی تنها وقتی خوشحال می‌شود كه بتواند كاری را كه شروع كرده به پایان برساند. برای او خوشحال‌ بودن خیلی با اهمیت‌تر از به دست آوردن پول و ثروت است و این از مهم‌ترین دلایل متعادل بودن شخصیت اوست. محبتش چون از ته دل است به دل می‌نشیند، از ریاكاری و دروغ متنفر است.
  • پلک :
این حالت پلك‌ها نشانه حس همیاری، نجابت، قابل اعتمادبودن و كمی افسردگی است. برای رضا صادقی دوستی‌های صادقانه و عمیق سرچشمه نیروی زندگی‌اش است. دربسیاری از اوقات شنونده است و كمتر حرف می‌زند.
  • بینی :
صاحب این شكل بینی كه رضا صادقی نام دارد سخاوتمند و احساساتی است ولی درعین حال نمی‌خواهد به چیزی عمیقا فكر كند. معمولا زندگی خوب و روبه پیشرفتی دارد اگرچه همیشه با مشكلات زیادی در این راه مواجه می‌شود. اما از كودكی یاد گرفته كه چطور با مشكلات روبه‌رو شود. همیشه دوست دارد به دیگران كمك كند حتی اگر لازم باشد كه قربانی این راه باشد.
  • پیشانی :
افراد با این پیشانی به گونه‌ای استثنایی در زندگی موفق هستند. خونسردی او همیشه بهترین تصمیم‌ها را برایش رقم زده. همه از انرژی بی‌نظیرش حرف می‌زنند. به هركس نزدیك شود، بهترین دوست او می‌شود. استعداد او بی‌نظیر اما  در عمل كمی تنبل است.
  • چشم :
این چشم‌ها تنها چشمانی است كه معنی حسادت را نمی‌داند. با طبیعت یاری‌رسانی كه رضا صادقی در چشمانش دارد، اطرافش شلوغ است و محبت بسیار می‌بیند. درعشق بسیار فداكار و البته محافظه‌كار است. همیشه درست‌ترین مسیر را برمی‌گزیند حتی اگر احساسش چیز دیگری را توجیه كند.
  • ابرو :
هركس این شكل ابرو را دارد به دلیل صبر و شكیبایی بی‌حدو حصرش به سادگی محبوب دیگران می‌شود. رضا خیلی احساساتی و بااستقامت است و ساخته شده برای شغل اجتماعی





محسن یگانه

احساساتی،  ماجراجو  و  صبور

  • دهان :
احساسات عاشقانه‌اش زبانزد است. تشنه كشف زیبایی‌های زندگی است، چون سیر ثابت زندگی را دوست ندارد. عطش ماجراجویی از ویژگی‌های دیگر اوست. با انضباط و خوددار  و همچنین پرشور و حساس نسبت به توجه اطرافیانش است.
  • پلک :
پلك‌هایش نگرانی‌هایش را به وضوح نشان می‌دهد، تعهد برای او معنای خاصی دارد. گاهی با محبت كردن بیش از اندازه به نزدیكانش، آنها را تحت فشار قرار می‌دهد گرچه هركس را كه دوست دارد از ته دل است. با سخت كردن شرایط در مواجهه با مشكلات به شدت برخورد می‌كند چون ذاتا متین و آرام است.
  • بینی :
این بینی نه تنها ظاهر خوبی دارد بلكه نشان می‌دهد این فرد قابل اعتماد و صبور است. برای او داشتن عقیده درست و پیشرفت در كار و زندگی اهمیت زیادی دارد تا جایی كه هر از گاهی سری به گذشته می‌زند و نگاهی به سیر صعودی یا نزولی زندگی‌اش می‌كند تا حساب كار دستش بیاید چون از تكرار اشتباه‌های دیروزش سخت عصبانی می‌شود.
  • پیشانی :
پیشانی صاف و یكدست محسن یگانه فردی انعطاف‌پذیر و سازگار را نشان می‌دهد كه در لحظه تصمیم می‌گیرد و زندگی می‌كند و فقط از گذشته‌ها درس می‌گیرد. محترم و سنجیده برخورد می‌كند ولی وای از آن روزی كه بدخلق و بی‌حوصله باشد.
  • چشم :
‌ فعالیت ذهنی زیادی دارد. اهل خیال‌پردازی نیست ولی عاشق آرزو كردن به‌خصوص آرزوهای بزرگ است. محسن وقتی به جایگاهی برسد با چنگ‌و‌دندان سعی در حفظ آن می‌كند. كم تحرك است ولی پرانرژی، طوری‌كه از نشستن با او خسته نمی‌شوید.
  • ابرو :
محسن یگانه بسیار منطقی است اما هیچ‌وقت احساساتش را نادیده نمی‌گیرد. زودباور نیست، تا تمام اطلاعات با جزئیات در اختیارش قرار نگیرد چیزی را قبول نمی‌كند. حقایق تلخ را سخت هضم می‌كند. در مورد نزدیكانش سخت احساساتی است و اكثرا حتی سرچیزهای بی‌اهمیت هم دلگیر می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دو شخصیت دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان



شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

سایت ای.ام.دی.بی به بهانه اکران فیلم مردی از فولاد، مروری بر فیلم هایی کرده است که قهرمانانش محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند

 این هفته برای طرفداران سینمای کریستوفر نولان هفته خوبی است. «مردی از فولاد» به اکران عمومی در می آید و مخاطبان در جهان به سینماها سرازیر می شوند. سایت ای.ام.دی.بی به بهانه اکران این فیلم، مروری بر فیلم هایی کرده است که قهرمانانش محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند.

 

تعدادی از این کاراکترها شخصیت سینمایی شان را از ادبیات وام گرفته اند و تعدادی هم با نبوغ فیلمنامه نویس تبدیل به نقش و چهره ای خاطره انگیز و محبوب شده اند. با هم این فیلم ها را مرور می کنیم.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 

هری پاتر

تصور ذهنی ما از قهرمانان دوست داشتنی، اغلب تصویر داستان و شخصیت های کلاسیک صد سال پیش است اما این همیشه درست نیست. مثلا اگر قرار باشد یکی ازپر طرفدارترین قهرمانان داستان های امروزی را معرفی کنیم، نمی توانیم نامی از «هری پاتر» نیاوریم. اواخر دهه نود بود که اولین کتاب «هری پاتر» در یک انتشارات کوچک با یک تیراژ کم به چاپ رسید.

 

در آن زمان هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که نویسنده کتاب، جی.کی. رولینگ از فروش این کتاب ها تبدیل به پولدارترین زن دنیا شود. بعد از اینکه تب داستان های «هری پاتر» بالا رفت تهیه کنندگان سینمایی به فکر ساختن فیلم هایش گرفتند و امروزه «هری» یکی از پرطرفدارترین کاراکترهای سینمایی است.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 

جنگ ستارگان

جرج لوکاس در اواخر دهه هفتاد با ساخت سری فیلم های «جنگ ستارگان» تحول بزرگی در امر فیلم سازی ایجاد کرد. او با کمترین میزان تکنولوژی یکی از سخت ترین فیلم های دوران خودش را ساخت. جالب است یک نکته را در مورد این مجموعه بدانید؛ عده زیادی تازه بعد از دیدن فیلم «جنگ ستارگان» بود که به سراغ کتابش رفتند و داستانش را دنبال کردند.

 

اولین قسمت از جنگ ستارگان در سال 1977 ساخته شد. قسمت دوم آن در سال 1980 ساخته شد. قسمت سوم آن در سال 1983. بعد از آن جرج لوکاس به خاطر نبود امکانات، ادامه آن را متوقف کرد. بعد از بیست سال «جنگ ستارگان» چهار ساخته شد با وجود بیست سال فاصله، این فیلم همچنان با استقبال روبرو شد. در هر صورت جنگ ستارگان هم یکی از آن فیلم هایی است که مردم همچنان کاراکترهایش را دوست دارند و اگر هشتاد ساله هم باشند برای دیدن این فیلم به سینماها می روند.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 فایرفلای

اوایل سال 2000 بود که تهیه کنندگان شبکه «فاکس قرن بیستم» به فکر ساختن یک سریال تخیلی افتادند. آنها هیچ تصوری از این میزان علاقه مردم به این ژانر نداشتند، وگرنه بودجه و زمان بیشتری را برای این سریال در نظر می گرفتندو آن را در نیمه راه رها نمی کرد. «فایرفلای» روایت گروهی است که در کهکشان سفر می کنند.

 

همین داستان یک خطی آنقدر برای افراد جذاب بود که با نصفه ماندن سریال کمپین به راه بیندازند و از تهیه کنندگان درخواست ادامه سریال را داشته باشند. کاراکترهای این سریال همیشه در نظرسنجی ها در صدر جدول قرار دارند.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 

پدرخوانده

یکی دیگر از کاراکترهایی که همیشه در ذهن سینمادوستان باقی می ماند، مارلون براندو در نقش دن کورلئونه است. این یکی از ماندگارترین نقش هایی بود که در طول عمر بازیگری اش و شاید تاریخ سینما ایفا کرد. «پدرخوانده» یکی از کاراکترهایی است که اگر صد سال هم از عمرش بگذرد، باز هم طرفداران خودش را دارد. جالب است بدانید که هشتاد درصد از مردم در مورد دیدن این فیلم در دنیا دروغا می گویند. ندیدن فیلم آنقدر از نظر دوستداران این فیلم سرزنش آمیز است که مردم ترجیح می دهند به دروغ وانمود کنند که این فیلم را دیده اند!

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 مردان ایکس

فیلم «مردان ایکس» از آن فیلم های پرکاراکتر و در عین حال پرطرفدار است. این فیلم شاید در نسخه های اول نتوانست به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند اما زمانی که «مردان ایکس: درجه یک» ساخته شد و علاقمندان با داستان اولیه شخصیت ها آشنا شدند، توانستند با آن ارتباط برقرار کنند و نقش های این فیلم های دنباله دار امروز به عنوان کاراکترهای پرطرفدار شناخته می شوند. «مردان ایکس» به خوبی توانسته کاراکترها را به مخاطبان معرفی کند تا امروز در لیست پرطرفدارترین کاراکترهای سینما قرار بگیرند.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 

بازی تاج و تخت

سریال «بازی تاج و تخت» برای چندمین بار رکورد بالاترین میزان دانلود غیرقانونی را به خود اختصاص داده است. در ابتدای ساخت این سریال، شاید بسیاری از منتقدان سینمایی داستان پردازی و شخصیت پردازی عجیب این سریال را دوست داشتند اما کمتر کسی تصور می کردکه این سریال تبدیل به پرطرفدارترین سریال 2013 شود و مخاطبان به راحتی با کاراکترهای داستان ارتباط برقرار کنند. به هر حال بسیاری از شخصیت های این سریال در جدول شخصیت های محبوب سینما و تلویزیون قرار دارد.

شخصیت های دوست داشتنی سینمای جهان

 

سوپرمن

در سال 1978 یک نسخه از «سوپرمن» ساخته شد که تا ابد در ذهن مردم باقی می ماند. قبل از آن در سال 1952 سریالی با عنوان «ماجراجویی های سوپرمن» از تلویزیون پخش می شد اما کریستوفر ریو، توانست خودش را به عنوان بهترین سوپرمن سینما به دنیا معرفی کند. همین هفته «مردی از فولاد» به اکران عمومی درمی آید، با وجود اینکه خیلی ها در انتظار اکران این فیلم بوده اند اما همچنان تصورشان از «سوپرمن» همان کریستوفر ریو است.

منبع:bartarinha.ir