کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

فرزند شما چند ساعت از روزش را با پدرش می‌گذراند؟



رفتار با کودک, رابطه دختر و پدر, پسر و پدر

فرزند شما چند ساعت از روزش را با پدرش می‌گذراند؟ چقدر با پدرش دمخور است و از او تاثیر می‌گیرد؟ چقدر شما اجازه می‌دهید که پدرش با روش‌های خاص خود فرزندتان را بزرگ کند؟ برخلاف آن که بیشتر مردم مادر را مسئول تربیت فرزند می‌دانند، محققان می‌گویند کودکانی بهترین مهارت‌های اجتماعی را در خود پرورش می‌دهند که پدرانشان تعامل مثبتی با آنها دارند و اجازه می‌دهند که کودک خود مسیر بازی را تعیین کند.
برخی پدران در نقش راهنمایان عاطفه هستند. آنها عواطف منفی کودک را نادیده نمی‌گیرند یا با آن مخالفت نمی‌کنند، بلکه به فرزندانشان نشان می‌دهند که آنها را درک و سپس آنها را راهنمایی می‌کنند تا نسبت به احساسات منفی خود واکنش مناسبی نشان دهند.پدرها از طریق بازی بر فرزندانشان تاثیرات چشمگیری می‌گذارند. آنها معمولا بازی‌هایی را انجام می‌دهند که با فعالیت بدنی و هیجان بیشتری همراه است.
همچنین پدرها بیشتر با صداهای ضربه‌ای توجه نوزاد را جلب می‌کنند و شلوغ‌بازی‌های بیشتری در بازی‌ها انجام می‌دهند که این نوع روش شلوغ و بی‌نظم پدر در بازی راه مهمی را باز و به کودک کمک می‌کند تا درباره عواطف بیاموزد. طبق بررسی‌ها، کودکانی کم‌ترین نمرات و بدترین روابط اجتماعی را دارند که پدرانشان سرد، قدرت‌طلب، ستیزه‌جو و مداخله‌گر بودند. در یک تحقیق پژوهشگران متوجه شدند پدرانی که طی یک تمرین بازی ویدئویی فرزندانشان را مسخره و تحقیر می‌کردند و برای اشتباهاتشان آنها را سرزنش می‌کردند یا کنترل بازی را خود به دست می‌گرفتند و به کودکان‌ نشان می‌دادند که بی‌کفایت هستند، فرزندانشان بیشتر از بقیه دچار مشکل بودند. این بچه‌ها با دوستانشان رفتارهایی ستیزه‌جویانه داشتند، در مدرسه ناموفق‌تر از دیگران بودند و مسائلی داشتند که معمولا به بزهکاری و خشونت در آنان منتهی می‌شد.

منبع:aftabir.com


ویدیو مرتبط :
درد دل فرزند شهید با پدرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزند احمدی نژاد ضمن مقایسه پدرش با حضرت علی و لاریجانی با معاویه: 100 سال دیگه، روز بزرگداشت پدرم را در تقویم خواهند گذاشت!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دفاع جانانه «پسر بابا» از «پدر»

فرزند احمدی نژاد ضمن مقایسه پدرش با حضرت علی و لاریجانی با معاویه: 100 سال دیگه، روز بزرگداشت پدرم را در تقویم خواهند گذاشت!

"داماد اسفندیار رحیم مشایی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

انتخاب  : مهدی احمدی نژاد فرزند رییس جمهور، خود را وارد دعوای پدرش با مجلس و سایر نهادها کرد.

وی در صفحه شخصی خود در پیامی با عنوان «منطق خوارج» نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب.»

داماد اسفندیار رحیم مشایی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته  تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

ظاهراً از نظر پسر احمدی نژاد، لاریجانی در ماجراهای اخیر همان معاویه و پدرش در قامت حضرت علی (ع) ظاهر شده است.

پسر رییس جمهور اشاره نکرد که در دوران و عمر پربرکت مولا علی [ع)، چه موقع ایشان از "اشکلات" (واقعی یا ساختگی) دشمنان، برای حمله به آنان استفاده کرده و اساساً در ماجرای جنجالی مجلس و سخنان خارج از قاعده رییس جمهور، چه شباهتی می تواند میان این تجلی اسماء الصفات الهی با پدر ایشان وجود داشته باشد؟ مهدی احمدی نژاد در بخش دیگری از نوشته هایش، وعده می دهد که «100 سال دیگه مردم برای احمدی نژاد روز بزرگداشت نژاد رو توی تقویم» می گذارند!/انتخاب