کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بچه‌هـا! اینجا را نگاه کنید!


چند وقت پیش بود که خبر رسید باراک اوباما، رئیس‌جمهور گرفتار آمریکا که در جریان مشکلات اقتصادی شدید، محبوبیتش را از دست داده رو به نوشتن کتاب کودک آورده و سعی کرده با نگارش کتاب «از تو می‌خوانم» که نامه‌ای است به دو دختر نوجوانش و داستانی درباره 10 شخصیت از تاریخ آمریکا، کمی از آب رفته را به جو برگرداند.





ویدیو مرتبط :
اینجا رو نگاه کن!!عجب....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چطور بچه‌ها را در زمین بازی ايمن نگاه داريم؟



 

 

زمین بازی

زمین بازی جای خوبی برای سرگرم شدن کودکان است - اما باید آنها را ایمن هم نگهداشت.والدین باید کودکان را به زمین بازی‌هایی ببرند که این نکات ایمنی در آن رعایت شده باشد:



سطح زمین بازی باید نرم باشد و از موادی مانند مالچ، شن، خاک‌اره، پوشش‌های لاستیکی پوشیده شده باشد، نه سیمان، یا خاک یا علف.



صندلی‌های تاب از جنس نرم باشد، و تاب‌ها از دور از تجهیزات دیگر زمین بازی قرار داشته باشند. به دنبال تاب‌‌هایی باشید که صندلی آنها پشتی‌دار و کامل باشد تا کودک از تاب به بیرون نلغزد.



سرسره‌ها باید محکم به زمین متصل باشند، پلکان آن آنها دسته‌دار باشد و پله‌های آن لیز نباشد. در بالای سرسره باید حائلی وجود داشته باشد که کودک را مجبور کند،‌ بنشیند.



الاکلنگ ها باید فنری باشند و نه الاکلنگ‌های که با زنجیر تنظیم می‌شوند.



وسائلی که برای بالارفتن کودک طراحی شده‌اند باید دسته‌ها و پلکان محکم داشته باشد و محکم به زمین نصب شده باشند.