کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بهترین ساعت برای داشتن رابطه جنسی


اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود.

وب سایت نی نی بان: اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود.

بهترین ساعت برای داشتن رابطه جنسی

در چه ساعتی از روز رابطه جنسی برقرار کنیم؟

بدون تردید اگر بخواهیم مهم ترین مشکلات زندگی زناشویی در دنیای امروز را نام ببریم، عدم رضایت از رابطه جنسی یکی از رتبه های ابتدایی را به خودش اختصاص می دهد. مشکلی که هر چه پیش می رویم ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد و پیدا کردن راهکاری اساسی برای آن سخت و سخت تر می شود؛ اما برای این گره به ظاهر کور می توان راه حل های ساده و مؤثری پیدا کرد، راه حل هایی که تنها به یکسری تغییرات کوچک در سبک زندگی نیاز دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رابطه عجیب ورزش با نمرات درسی!

در چه ساعتی از روز رابطه جنسی برقرار کنیم؟

در حال حاضر با توجه به آمدن تکنولوژی‌های جدید کامپیوتری و در نتیجه سرگرم شدن هر چه بیشتر کودکان با این وسایل، فعالیت بدنی کودکان کاهش چشمگیری پیدا کرده است. از سوی دیگر مربیان مدارس نیز نسبت به ورزش و لزوم بازی و تحرک کودکان بی‌تفاوت شده‌اند و زنگ ورزش به زنگی برای جبران عقب‌ماندگی‌های درسی تبدیل شده است.




ادرار بعد از رابطه جنسی!

در چه ساعتی از روز رابطه جنسی برقرار کنیم؟

یک رابطه سالم بین زن و شوهر با زندگی سالم جنسی شروع میشود. زوجی که از زندگی جنسی شان لذت نمیبرند، به احتمال زیاد در روابطشان دچار مشکل هستند و فرصتی برای صمیمیت پیدا نمیکنند. این مهم است که برای هر دو نفر این بخش از زندگی به خوبی و بی مشکل باشد.



کودک شما هم در خواب بیقراره؟!

در چه ساعتی از روز رابطه جنسی برقرار کنیم؟

اختلال خواب در کودکان را باید جدی گرفت چون هرگونه مشکلی در خواب کودک می‌تواند عاملی در تشدید سایر اختلالات روحی و روانی و البته جسمی او باشد. اما از کجا می‌توان دریافت که یک کودک دچار اختلالات خواب است؟



روش های کاهش سکسکه در نوزادان

در چه ساعتی از روز رابطه جنسی برقرار کنیم؟

محققان دریافته اند یکی از مواقعی که نوزاد سکسکه می کند، هنگام شیر خوردن یا پس از سیر شدن است. این نوع سکسکه کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. در عین حال اگر می خواهید سکسکه نوزاد خود را کاهش دهید، راه های زیر را امتحان کنید:

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
چه کنیم تا رابطه جنسی‌ با همسرمان یکنواخت نشود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اثرات رابطه جنسی سالم بر سلامت



 

رابطه جنسی سالم

این یک واقعیت انکارناپذیر است که رابطه جنسی سالم اثرات مثبتی بر سلامت جسمی و روانی ما دارد اثرات یک رابطه جنسی بر روی سلامت توسط محققان زیادی مورد بررسی موشکافانه و دقیق قرار گرفته است که در ادامه به ۱۰ مورد از برجسته ترین آن ها اشاره می شود:

 

 

کاهش استرس

 

محققان اسکاتلندی مطالعه ای بر روی ۲۴ زن و ۲۲ مرد که میزان رابطه جنسی خود را در یک دوره زمانی خاص ثبت کرده بودند، انجام دادند. و سپس میزان فشار خون و پاسخ آن ها نسبت به شرایط استرس زا را تحلیل و بررسی کردند. نتایج این مطالعه که در مجله Biological Psychology منتشر شد بدین صورت بود که "افرادی که دارای رابطه جنسی منظم هستند فشار خون و سطح استرس پایین تری نسبت به افرادی که این رابطه را به طور منظم تجربه نمی کنند دارند."

 

 

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

دانشمندان در دانشگاه Wilkes University در تحقیقی که بر روی ۱۱۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه انجام شد، میزان ایمنوگلوبولین A (یک نوع آنتی بادی در بدن که در پاسخ به ورود میکروب هایی خاص در خون ترشح می شود) موجود در خون آنها را با تعداد دفعات رابطه جنسی آن ها در هفته بررسی کردند. نتایج این مطالعه نشان داد که "افرادی که یک یا دو بار در هفته رابطه جنسی دارند، دارای مقادیر بیشتر از ایمنوگلوبولین A هستند و در نتیجه کمتر از دیگران به بیماری ها دچار می شوند."

 

 

سوزاندن کالری و کنترل وزن

 

به گفته محققان هر بار رابطه جنسی که حدود ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد باعث سوختن ۸۵ کالری در بدن می شود. در نگاه اول این مقدار سوزاندن انرژی ممکن است قابل توجه نباشد، اما در طول زمان باعث سوزاندن مقادیر زیادی انرژی می شود که به کاهش وزن نیز کمک بسیاری می کند.

 

 

بهبود سلامت قلب و عروق

 

داشتن دو بار رابطه جنسی در هفته باعث ۵۰% کاهش احتمال سکته قلبی در مردان می شود.

 

 

تقویت اعتماد به نفس

 

بر اساس گفته محققان University of Texas چنانچه رابطه جنسی بر اساس عشق و علاقه دو طرفه باشد، باعث بهبود اعتماد به نفس در طرفین می شود و افزایش اعتماد به نفس نیز خود باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود.

 

 

افزایش میزان صمیمیت

 

رابطه جنسی باعث افزایش سطح "هورمون اکسی توسین" در بدن می شود. این هورمون باعث افزایش میزان وابستگی عاطفی و افزایش صمیمیت در بین افراد می شود و به همین دلیل "هورمون عشق" نیز خوانده می شود.

 

 

کاهش حس درد

 

با افزایش سطح هورمون اکسی توسین در خون، "اندورفین" نیز در خون بالا می رود. اندورفین یکی از مسکن های طبیعی است که در بدن ترشح می شود. دلیل این که بعد از رابطه جنسی، سردرد و یا درد مفاصل شما بهبود می یابد همین ترشح اکسی توسین و به دنبال آن ترشح اندورفین در بدن است.

 

 

کاهش خطر سرطان پروستات در مردان


نشان می دهد که مردانی که ۵ یا بیش از ۵ بار در هفته انزال داشته اند، ۳۰% کمتر به سرطان پروستات مبتلا می شوند.

 


تقویت عضلات کف لگن در خانم ها

 

داشتن رابطه جنسی در خانم ها باعث تقویت عضلات کف لگن می شود.

 

 

بهبود کیفیت خواب

 

افزایش هورمون اکسی توسین ناشی از رابطه جنسی، می تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند. خواب خوب هم به کنترل فشار خون و کنترل وزن کمک زیادی می کند.