کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

اسباب بازی هایی که پدر و مادرها از آنها متنفرند!


شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست داشتید بعضی از انواع اسباب بازی ها از روی کره زمین محو می شدند تا از شر آنها خلاص شوید؟!



صبح بخیر: شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست داشتید بعضی از انواع اسباب بازی ها از روی کره زمین محو می شدند تا از شر آنها خلاص شوید؟! البته راه های زیادی برای خلاص شدن از آنها دارید، می توانید آنها را هدیه بدهید یا بطور ناگهانی گم کنید، ولی این اسباب بازی ها با وجود مزاحمتی که برای پدر و مادرها ایجاد می کنند، برای کودکان بسیار محبوبند.

اسباب بازی ها یا عروسک های صدادار


این مورد اصلاً به توضیح نیاز ندارد. هر کدام از آنها با یک باتری می توانند اعصاب شما یا مهمانان تان را ساعت ها بهم بریزند. فقط باید دعا کنید که باتری خراب باشد یا زود تمام شود.



لیزابه


لیزابه + مبل ها / موکت و فرش ها / پرده ها / همه چیز = پدر و مادر عصبانی



عروسک های باربی


دانشمندان زمان از جعبه درآوردن باربی تا خراب شدن و دور انداخته شدن آن توسط بچه را 31 ثانیه برآورد کرده اند! این عروسک ها در دست بچه ها کچل می شوند، خط خطی می شوند، دست و پایشان کنده می شود و نوارچسبی، کثیف و بی ریخت می شوند. این روند برای عروسک های بعدی که برای او می خرید ادامه دارد!



حباب ساز


این مورد چطور وارد لیست ما شده است؟ مگر اسباب بازی محسوب می شود؟ چون فقط از آب و صابون درست شده دلیل نمی شود که اسباب بازی نباشد. ولی این اسباب بازی فقط در نگاه اول کاملاً بی ضرر و بی آزار به نظر می رسد، ولی در واقع جزو چیزهایی است که والدین از آن متنفرند. بچه بعد از چند بار حباب درست کردن با آن، همه جا را کفی می کند، آب آن را روی مبل ها یا فرش می ریزد و دست آخر دوست دارد برود بیرون با آن بازی کند، که این مورد آخر اصلاً مطلوب والدین نیست.



پوکمون و عروسک ها و اسباب بازی های کارتنی


این نوع اسباب بازی ها معمولاً برچسب قیمت وحشتناکی دارند و بچه ها دوست دارند تک تک شخصیت ها را داشته باشند. بنابراین اگر می خواهید بدون برنامه ریزی مالی، ورشکست شوید، یکی از آنها را بخرید تا فرزندتان بقیه اش را نیز بخواهد.



شمشیر، تفنگ، نیزه و اسلحه های اسباب بازی تیز یا خطرناک دیگر


این اسباب بازی ها علاوه بر آنکه هر لحظه ممکن است به فرزندتان آسیب برسانند، اگر مواظب نباشید، به بچه های دیگر و حتی به شما نیز آسیب می رسانند. از آسیب زدن به وسایل منزل چیزی نمی گوییم. ایده کلی بازی کردن با اسلحه (هرچند غیرواقعی) نیز در بسیاری از نقاط دنیا توسط والدین رد و محکوم شده است.



ویدیو مرتبط :
پدر و مادرها ببینند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه نگاری جالب یک پدر و پسر برای وام اسباب بازی! + تصویر



پسر 6 ساله‌ای از پدرش تقاضا کرد تا برای خرید اسباب بازی پولی به او قرض دهد و پدر هم در نامه ای به او جواب داد.

پسر 6 ساله‌ای که از پدرش درخواست پول کرده بود با رفتار عجیب پدر مواجه شد.
این کودک که برای خرید اسباب بازی تقاضای وام پیش از موعد کرده‌بود، نامه جالبی با سربرگ شرکت مشهور پس‌انداز و وام پدر 'DAD Savings and Loans' برای پسرش فرستاد. در این نامه قید شده بود دلیل اصلی مخالفت بودجه کم و سابقه انجام ندادن کارهای خانه است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,اسباب بازی

 

پاسخ پدر به پسرش این‌چنین بود:«با عرض تاسف به اطلاع می‌رساند که امکان پرداخت وام به مبلغ  درخواستی 14 پوند وجود ندارد. پس از بررسی حساب شما مشخص شد شما بودجه کافی در اختیار ندارید و اینکه کارهایتان را خودتان انجام نمی‌دهید.


علاوه بر این شما از کریسمس حدود 55 پوند برای تهیه وسایل سرگرم کننده پرداخت کرده‌اید. در صورت تمایل برای تغییر تصمیم می‌توانید با قسمت رسیدگی با شکایت به شماره (شماره تلفن مادر) تماس حاصل نمایید. از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم. با احترام، پدر مدیرعامل.»

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان