گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند


طبق برنامه ریزی های انجام شده بین هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس، تاریخ تحویل اولین هواپیما از سری جدید هواپیماهای مسافری ایرباس درجهان ، A350 XWB که توسط هواپیمایی قطر خریداری شده در روز 13 دسامبر 2014 در تولوز - فرانسه اعلام شده است.

هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند

هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند .

طبق برنامه ریزی های انجام شده بین هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس، تاریخ تحویل اولین هواپیما از سری جدید هواپیماهای مسافری ایرباس درجهان ، A350 XWB که توسط هواپیمایی قطر خریداری شده در روز 13 دسامبر 2014 در تولوز - فرانسه اعلام شده است.

دوحه – قطر ، هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس تاریخ تحویل اولین هواپیما ازسری جدید هواپیماهای مسافری ایرباس درجهان ، A350 XWB را در تولوس فرانسه روز 13 دسامبر 2014 اعلام کرده اند. این هواپیما اولین فروند از 80 فروند سفارش این هواپیمایی به شرکت ایرباس می باشد.
هواپیماهای A350 XWB در مقیاس متوسط و ازسری هواپیما های غول پیکر می باشند که در مسیرهای نیمه طولانی تا طولانی مورد استفاده قرار می گیرند . با طراحی های خاص و تکنولوژی های به روز و پیشرفته ، کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند و از نظرمیزان مصرف سوخت و هزینه های مربوط به پرواز بسیار مقرون به صرفه می باشند.

اولین پرواز این هواپیما در مسیر فرانکفورت در ماه ژانویه 2015 انجام خواهد شد.

هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند

مدیر کل اجرایی هواپیمایی قطر – جناب آقای اکبر الباکر می فرمایند " به عنوان اولین خریدار ،  تحویل و راه اندازی این سری جدید از هواپیماهای مسافری ایرباس A350 XWB  از افتخارات بسیار مهم این شرکت در تاریخچه نه چندان قدیمی آن بوده و دومین مرحله
بسیار برجسته در به  روز رسانی ناوگان هوایی جوان این شرکت ، بعد از تحویل هواپیماهای ایرباس A380  خود در سال اخیر به شمار می آید."
" هواپیمایی قطر متعهد است که بهترین ها را در زمینه سفر ، نه تنها در زمینه پیشرفته سازی خدمات داخل کابین های پروازی بلکه در زمینه به روز رسانی ناوگان هوایی نیز برای مسافرین خود فراهم آورد . ورود این نسل جدید از هواپیما ها از افتخارات ملی کشور قطر و از افتخارات فرودگاه بین المللی تازه تاسیس حمد در دوحه که برای خوشآمد گویی به این مدل هواپیماهای فوق پیشرفته ساخته شده است نیز می باشد. "

هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند

معرفی این سری جدید هواپیما های A350 XWB مرز جدیدی در صنعت هواپیمایی در جهان نیز به شمار می آید ، چرا که آنها جدیدترین هواپیماها از نسل ایرباس در دهه جدید صنعت هوایی خواهند بود.
هواپیمایی قطر طی 17 سال فعالیت خود ، رشد بسیار چشمگیری داشته است و امروزه با داشتن جدیدترین ناوگان هوایی متشکل از 137 هواپیما به 144 مقصد تجاری کلیدی  و تفریحی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، خاور دور و آمریکای شمالی و جنوبی پرواز می کند.

برای دیدن ویدیو به لینک http://youtube/zlQ8O0feWuU مراجعه نمایید.
هواپیمایی قطر و شرکت ایرباس ، تاریخ تحویل اولین هواپیمای جدید A350 XWB را اعلام کردند


ویدیو مرتبط :
تحویل اولین ایرباس A350 به هواپیمایی قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخ تحویل اولین هواپیمای ATR مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل گروه ایرباس با اعلام اینکه "مذاکراتی با هواپیمایی آسمان انجام داده‌ایم و سایر ایرلاین‌ها نیز ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند" گفت: اولویت ATR ایران‌ایر است، چرا که این ایرلاین نماینده ایرلاین‌های ایرانی است.

توماس آندرس با اشاره به اینکه ایرباس در خصوص تأمین مالی -خرید 118 فروند هواپیما از سوی ایران - همکاری بسیاری از خود نشان داده است، اظهار کرد:‌ تأمین مالی هنوز به‌دلیل محدودیت‌های موجود با مشکلاتی مواجه است و نمی‌توانیم تأمین مالی خود را بر اساس دلار قرار دهیم. ایرباس در سال‌های اولیه در بحث تأمین مالی مشارکت می‌کند اما امیدواریم سایر بنگاه‌های تأمین مالی اروپایی برای فاینانس دادن به خرید هواپیماها وارد عمل شوند.

 مدیرعامل گروه ایرباس با بیان اینکه "فقط در سال‌های اولیه در بحث تأمین مالی تفاهم خرید ۱۱۸ فروند هواپیما با ایران مشارکت می‌کنیم" گفت:‌ تأمین مالی هنوز به‌دلیل محدودیت‌های موجود با مشکلاتی مواجه است و نمی‌توانیم تأمین مالی خود را بر اساس دلار قرار دهیم.

توماس آندرس با اشاره به اینکه ایرباس در خصوص تأمین مالی ــ خرید 118 فروند هواپیما از سوی ایران ــ همکاری بسیاری از خود نشان داده است، اظهار کرد:‌ تأمین مالی هنوز به‌دلیل محدودیت‌های موجود با مشکلاتی مواجه است و نمی‌توانیم تأمین مالی خود را بر اساس دلار قرار دهیم. ایرباس در سال‌های اولیه در بحث تأمین مالی مشارکت می‌کند اما امیدواریم سایر بنگاه‌های تأمین مالی اروپایی برای فاینانس دادن به خرید هواپیماها وارد عمل شوند.

وی با ابراز " ایرباس‌های A380 امسال یا سال آینده تحویل نمی‌شود و افق زمانی ما 2020 میلادی است" تصریح کرد:‌ تا آن زمان به شرکای خود در ایران‌ایر کمک خواهیم کرد تا آمادگی کامل برای اضافه کردن A380 را به ناوگان خود داشته باشند.

وی با بیان "حدود 200 مشتری در بیش از 100 کشور برای هواپیماهای ATR داریم" اظهار کرد: گروه ایرباس بخشی از تأمین مالی قرارداد فروش هواپیمای ATR را با ایران‌ایر انجام می‌دهد. باور داریم که تأمین کنندگان مالی به‌زودی این اطمینان را به دست می‌آورند که وارد بازار ایران شوند اما ما باید اطمینان اولیه را به آنها بدهیم. بنابراین ما یک گروه هستیم (به ‌همراه فین‌مکانیکای ایتالیا) و تصمیم داریم برای هواپیماهای تحویلی امسال و سال آینده تأمین مالی را انجام دهیم. همچنین می‌توانیم  ECAهای اروپایی را تشویق به همکاری کنیم، آنها نیز علاقه‌مندی خود را ابراز کرده‌اند.

وی با اظهار اینکه تعداد فعلی قرارداد با ایران‌ایر 20 فروند هواپیمایATR  است که تحویل آنها از نوامبر 2016 (آبان سال 95) تا آخر 2018 انجام می‌شود، گفت:‌ بعد از آن گزینه‌هایی برای 20 هواپیمای دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم با دو ایرلاین دیگر نیز مذاکراتی را آغاز کنیم. به‌طور کلی 8 ایرلاین محلی وجود دارند که دارای 28 فروند هواپیما با میانگین عمر 18 سال هستند و با احتساب هواپیماهای روسی این میانگین به 25 سال افزایش می‌یابد.

مدیرعامل ATR نیز با بیان اینکه مصرف هواپیماهای این شرکت نصف هواپیمای جت است، گفت:  این چیزی است که تمامی ایرلاین‌های جهان خواهان آن هستند، هواپیمایی که از لحاظ پایین بودن آلایندگی، آلودگی صوتی و مصرف سوخت با محیط زیست سازگار باشد. برای اینکه مقایسه‌ای داشته باشید: به‌ازای هر مسافر حدود 2 لیتر در هر 100 کیلومتر پرواز سوخت کمتری مصرف می‌شود که از سطح معمول پایین‌تر است.

وی با اعلام "مذاکراتی با هواپیمایی آسمان انجام داده‌ایم و سایر ایرلاین‌ها نیز ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند" افزود: اولویت ATR ایران‌ایر است، چرا که این ایرلاین نماینده ایرلاین‌های ایرانی است.

 اخبار اقتصادی - صدای اقتصاد