گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

نوآوری به کمک مسافران هوایی می آید


آیا می دانستید تمام تشریفات فرودگاهی را خود شما نیز می توانید به صورت الکترونیکی قبل از سفر انجام دهید؟

نوآوری به کمک مسافران هوایی می آید

آیا می دانستید تمام تشریفات فرودگاهی را خود شما نیز می توانید به صورت الکترونیکی قبل از سفر انجام دهید؟



مسافران شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قادرند با استفاده از خدمات الکترونیکی از درون خانه و از طریق اینترنت تشریفات مربوط به پذیرش در فرودگاه را از طریق پرتال www.Lufthansa.com انجام داده، صندلی دلخواه خود را انتخاب و کارت پرواز خود و همراهانشان را نیز چاپ نمایند. کارت های پرواز در اروپا و آمریکا حتی از طریق پیامک نیز ارسال می شود.



در سال گذشته میلادی هواپیمایی  لوفت هانزا جهت تشویق مسافران به انجام تشریفات پروازی خود به صورت الکترونیکی برنامه بشر دوستانه ای را به اجرا گذاشت. به این ترتیب که در فاصله زمانی 21 آذر تا 12 بهمن، به ازای هر تراکنش آنلاین، این شرکت یک برگ کاغذ به مدارس کشورهای در حال توسعه اهدا نمود. نتایج این کمپین به طرز شگفت آوری به کمک مدارس این کشورها  آمد. به ازای هر 52 نفری که از طریق وب سایت اقدام به پذیرش آنلاین نمودند یک کتاب درسی و در نهایت با انجام بیش از دو میلیون تراکنش طی پنجاه روز در حدود چهل هزار کتاب درسی به این مدارس اهدا شد.

علاوه بر پذیرش مسافر، پذیرش بار و چمدان نیز توسط شخص مسافر و بدون نیاز به کمک پرسنل فرودگاهی امکان پذیر است. برای این منظور کیوسکهای ویژه ای در شهرهای فرانکفورت، مونیخ و هامبورگ نصب و راه اندازی شده است و مسافران قادرند چمدان های خود را در این کیوسکها وزن کرده و لذت چسباندن استیکر مربوط به بار خود را شخصا تجربه کرده و در پایان رسید دریافت نمایند.



شرکت های هواپیمایی مدرن این روزها با طراحی ابزارهای کاربرپسند تسهیلاتی فراهم آورده اند تا دشواری های تشریفات سفرهای هوایی از مرحله خرید تا پذیرش مسافر و بار به میزان قابل توجهی کاهش یابد. هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان بزرگترین خط هوایی اروپا همواره از شرکت های پیشرو در حوزه های تکنولوژی و فن آوری های سازگار با محیط زیست بوده و همواره سعی در همگانی شدن و تسهیل پرواز برای مردم نموده است.



در کشور ما نیز مسافران ایرانی پس از رزرو اینترنتی از تخفیف خرید به ارزش 30 تا 100 دلار بهره مند می گردند.



ویدیو مرتبط :
اسپنسر رباتی که به مسافران در فرودگاه کمک می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موشک‌های دمشق به سوی اسرائیل نشانه رفت/تل‌آویو: هدف حمله هوایی کمک به...



موشک‌های دمشق به سوی اسرائیل نشانه رفت/تل‌آویو: هدف حمله هوایی کمک به معارضان سوری نبود!

در حالی که منابع آگاه در دمشق اعلام کردند، سوریه سامانه‌های موشکی خود را برای رویارویی با اسرائیل مستقر کرده و موشک‌هایش را به سوی سرزمین‌های اشغالی نشانه‌ رفته است منابع اسرائیلی که بیم حمله سوریه به اراضی اشغالی فلسطین را دارند اعلام کردند که هدف از این حمله هوایی تقویت معارضان سوری نبود.

 

حمله به سوریه,حمله اسرائیل به سوریه,اخبار حمله به سوریه

به گزارش نامه به نقل از رویترز، منابع آگاه سوری اعلام کردند: مقامات دولت سوریه برای ممانعت از تکرار حمله رژیم صهیونیستی، بخشی از سامانه‌های موشکی‌ خود را به یک پایگاه در نزدیکی دمشق مستقر کرده‌اند.

شبکه خبری المیادین در این خصوص گزارش داد: سوریه ضمن مستقر کردن سامانه‌های موشکی خود در اطراف دمشق، موشک‌های خود را نیز به سمت اسرائیل نشانه رفته و اعلام آمادگی کرده تا گروه‌های مقاومت در لبنان را با انواع مختلف سلاح پشتیبانی کند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه‌های دفاع موشکی گنبد آهنین برای رویارویی با موشک‌های کوتاه برد در شمال سرزمین‌های اشغالی مستقر شده است.

در همین حال رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان هشدار داده و از آنها خواسته تدابیر امنیتی خود را افزایش دهند.

در همین حال امروز مقام های اسرائیلی اعلام کردند این رژیم مخالف دخالت در جنگ داخلی سوریه است و این حمله با هدف کمک به مخالفان سوری نبوده است.

رژیم‌صهیونیستی صبح روز گذشته به یک تاسیسات نظامی در شمال دمشق حمله موشکی صورت داد که در اثر آن بیش از 300 نفر کشته شدند.

منابع آمریکایی روز گذشته از حمله روز جمعه جنگنده های اسرائیلی به مواضعی در خاک سوریه خبر داده بودند. منابع اسرائیی گفته بودند که روز جمعه گذشته، جنگنده های این رژیم محموله های موشکی را در مسیر انتقال به حزب الله لبنان، مورد هدف قرار دادند./نامه نیوز