گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

نقاط زیبای اروپا برای قایق سواری


بسیاری از گردشگران حرفه ای دنیا آرزو دارند که یک قایق کرایه کنند و کل آبهای اروپا را با قایق سیر و سیاحت کنند. آژانس های کرایه قایق زیادی وجود دارد که به مدت چند هفته در سال قایق کرایه می دهند. برای افرادی که در این رشته تخصص دارند.


ویدیو مرتبط :
قایق سواری رو حال کن ( قایق که نه تشت ...)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


در این مطلب، 8 رودخانه زیبای اروپا را برایتان انتخاب کرده ایم که گشت زدن در اطراف آن و قایق سواری در آنها یکی از بهترین گزینه های گردش و تفریح به‌شمار می رود.

 
 
 
 
 صبح بخیر: در این مطلب، 8 رودخانه زیبای اروپا را برایتان انتخاب کرده ایم که گشت زدن در اطراف آن و قایق سواری در آنها یکی از بهترین گزینه های گردش و تفریح به‌شمار می رود. علاوه بر لذت بردن  از منظره های طبیعی، می توانید از مکان های گردشگریِ شهرهایی که این رودخانه ها از آنها عبور می کند نیز دیدن کنید.

رودخانه دانوب (Danube River)

کشورها:
مجارستان، اتریش، آلمان

موارد قابل ذکر:
نوشیدن قهوه و خوردن کیک و شیرینی در کافه های وین، لذت بردن از اسپاهای عمومی بوداپست

توضیح:
دانوب، رودخانه‌ای ۲۸۵۰ کیلومتری است در اروپای مرکزی که از جنگل سیاه در آلمان سرچشمه می‌گیرد و در ناحیهٔ دلتای دانوب در کشور رومانی به دریای سیاه می‌ریزد. دانوب از کشورهای رومانی؛ مجارستان؛ صربستان؛ اتریش؛ آلمان؛ بلغارستان؛ اسلواکی؛ کرواسی؛ اوکراین و مولداوی عبور می‌کند و دومین رود طولانی اروپا - پس از ولگا-  است. قرار داشتن ۱۲۰۰ کیلومتر از دانوب در رومانی، آن را تبدیل به طویل‌ترین رود در این کشور کرده‌است. دلتای رود دانوب در اروپا، با بیش از ۳۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، زیست‌بوم بیش از ۳۰۰ نوع پرنده کمیاب، ۱۹۰۰ گونه گیاهی و ۱۳۳ نوع ماهی است.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


رودخانه دورو (Douro River)

کشورها:
پرتغال، اسپانیا

موارد قابل ذکر:
بازدید از تاکستان های زیبا و بزرگ و خوردن تاپاس در سالامانکا

توضیح:
رودخانه دورو ، از مهم ترین رودخانه‌های شبه‌جزیره ایبری است که از اسپانیا سرچشمه گرفته و پس از عبور از پرتغال به اقیانوس اطلس می‌ریزد.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


دره رودخانه لوار (Loire River Valley)

کشور:
فرانسه

موارد قابل ذکر:
بازدید از قصرهای زیبا و باشکوه همچون قصر  Château Azay-le-Rideau و تاکستان های موسکاده

توضیح:
دره لوار در مرکز فرانسه یک مقصد توریستی محبوب است. این منطقه برای مناظر دیدنی و جذاب، قلعه‌های پر زرق و برق، تاکستان زیبا و روستاهای تاریخی شناخته می‌شود.دره لوار 175 مایل در امتداد رودخانه لوار کشیده شده است که در میان برخی از زیباترین روستاهای فرانسه و قلعه‌های چشم‌نواز پیچ و تاب خورده است . لوار، طولانی‌ترین رود فرانسه است که طول آن بالغ بر ۱٬۰۱۲ کیلومتر و حدود یک پنجم کل مساحت فرانسه است. این رود ۱۷۰مین رود بزرگ دنیاست.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


رودخانه ماین (Main River)

کشور:
آلمان

موارد قابل ذکر:
بازدید از یکشنبه بازارهای روتنبرگ و شهر باستانی آلمان که در دیوار محصور است و شیرینی ها و کلوچه های غرق در شکلات و پودر قند دارد. 

توضیح:
رود ماین یکی از رود های واقع در کشور آلمان است که طول آن ۵۲۴ کیلومتر است.که از ایالت های هسن و بادن-وورتمبرگ و بایرن می گذرد و در نهایت یه رود دانوب می پیوندد.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


رودخانه پو (Po River)

کشور:
ایتالیا

موارد قابل ذکر:
بازدید از کلیسای جامع سنت مارک، خوردن انواع پاستا، تورتیلینی و بلونزهای محلی و خوش طعم

توضیح:
پو، رودی است در شمال ایتالیا به طول ۶۵۲ کیلومتر و مساحت بستر آن 75 هزار کیلومتر مربع است. پو بزرگ‌ترین رودخانه ایتالیا است. از ارتفاع ۲۰۲۰ متری آلپ سرچشمه گرفته و به دریای آدریاتیک میریزد. در مسیر این رودخانه سدهای متعدد بسته شده است. «پو» در فصلهای بهار و پائیز طغیان می‌کند. این جریان به وسیله کانال به ونیز وصل شده است. رود پو یکی دیگر از تجربه های رمانتیک سفر با قایق روی رودخانه را در اختیارتان می گذارد. این رود طولانی ترین رود ایتالیا است که از کوه های آلپ کوتیان شروع می شود و در نهایت به دریای آدریاتیک می ریزد. این رود شما را از کنار زیباترین مناظر ایتالیا از جمله شهر ورونا (شهر رومئو و ژولیت)  و بسیاری از شهرهای سنتی ایتالیا و همچنین تالاب مشهور ونیز می گذراند.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


 رودخانه راین (Rhine River)

کشور:
هلند، آلمان، سوئیس و فرانسه

موارد قابل ذکر:
بازدید از هایدنبرگ، قدیمی ترین شهر دانشگاهی آلمان و تماشای قلعه ها و قدم زدن در حاشیه رودخانه

توضیح:
راین یکی از مشهورترین و زیباترین رودهای اروپاست. این رود از گریسونز در کوه های آلپ سوئیس آغاز می شود و قبل از آنکه به دریای شمال در هلند بریزد، از آلمان می گذرد. این مسیر رودخانه ای مسیری محبوب برای گشت تفریحی محسوب می شود. در آلمان می توانید از کنار جنگل سیاه، شهر زیبای کلن و چند قلعه خوش منظره بگذرید و از این سفر لذت ببرید. به هلند که رسیدید، از آبراه ها و آسیاب های بادی دیدن کنید و در فرانسه سری به شهر خوش منظره استراسبورگ بزنید.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


رودخانه رون (Rhone River)

کشور:
فرانسه

موارد قابل ذکر:
بازدید از انواع قصرها، قلعه ها و چشیدن طعم نوشیدنی های مخصوص این منطقه

توضیح:
رود رون، یک رودخانه اروپایی است. طول این رود ۸۱۲ کیلومتر است و سرچشمه آن یخچال‌های رون و رشته کوه‌های آلپ در سوییس است. رود رون از رودهای مهم اروپا محسوب می‌شود و از کشورهای فرانسه و سوییس عبور می‌کند.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا


رودخانه سن

کشور:
فرانسه

موارد قابل ذکر:
بازدید از موزه های پاریس و گشت زدن در باغ های مونه

توضیح:
برای لذت بردن از این سفر، حتما پاریس را ببینید و سپس با قایق در مسیر کلود مونه پیش بروید و حومه نورمانی فرانسه را تماشا کنید. در این مناطق می توانید سواحل تاریخی نورماندی را سیر کنید و از معماری قرون وسطایی روآن و باغ های شگفت انگیز ژیورنی که نقاشی های مشهور مونه در آنجاست، لذت ببرید.

لذت قایق سواری در رودخانه های اروپا