گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

مقصدهایی خالی از توریست


ساحل های طلایی و درخشان، خیابانهای خالی از توریست، آبهای شفاف و کریستالی اینها همگی بهترین معیارهای انتخاب یک مقصد رویایی هستند. اما مقصدهایی هستند که تمام معیارهای بالا را دارند ولی در فهرست کم بازدیدترین کشورهای دنیا قرار گرفته اند.

وب سایت توریسم آنلاین: ساحل های طلایی و درخشان، خیابانهای خالی از توریست،آبهای شفاف و کریستالی اینها همگی بهترین معیارهای انتخاب یک مقصد رویایی هستند.

مقصدهایی هستند که تمام معیارهای بالا را داشته اما در فهرست کم بازدیدترین کشورهای دنیا قرار گرفته اند.

سال گذشته (2015) فرانسه و آمریکا پربازدیدترین نقاط روی زمین بودند.

در ادامه تصاویری از کشورها و سرزمین هایی را مشاهده می کنید که با وجود ظرفیت های بالای گردشگری اما کمترین میزان بازدیدکننده را دارند.

"تووالو" کشوری جزیره ای در اقیانوس آرام که با وجود آبهای فیروزه ای و سواحل بکر سال گذشته تنها یک هزار بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"جمهوری کِریباتی" کشوری جزیره ای در اقیانوس آرام که مردم آن را "جایی در میان هیچستان" می نامند و در زیبایی هیچ چیز کم ندارد اما سال گذشته تنها 5 هزار بازدید کنند داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"مونتسرات" جزیره ای در دریایی کارائیب و دارای مناطق بکر و زیبا است و برگ برنده آن یک آتشفشان نیمه فعال است اما با این حال سال گذشته تنها 7 هزار بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"سائوتومه و پر نسیپ" کشوری در خلیج گینه مملو از جنگل های زمردی،معماری های الهام گرفته از پرتغالی ها و غواصی بهترین های این کشورند.این کشور سال گذشته 8 هزار نفر بازدید کننده داشت.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



مجمع الجزایر "کومور" در جنوب شرقی آفریقا و در اقیانوس هند آرام گرفته است.این کشور سال گذشته 15 هزار نفر بازدید کننده داشت و آرامشی که دارد بهترین مکان برای فرار از شلوغی های دنیای مدرن است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



در غرب آفریقا ،"جمهوری سیرالئون" قرار گرفته که به دلیل بیماری "ابولا" تعداد توریست ها در سال گذشته به 24 هزار نفر کاهش یافته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"لیخن اشتاین" سومین کشور کوچک اروپاست و ششمین کشورکوچک دنیاست و دارای روستاهای کوچک زیبا و کمتر شناخته شده است و سال گذشته 61 هزار نفر بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"آنگویلا" در دریای کارائیب به دلیل اینکه مقصد گرانقیمتی است اغلب افراد مشهور و ثروتمند به تماشای آن می روند و سال گذشته 71 هزار نفر بازدید کننده داشت.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"سن مارینو" کشوری در جنوب اروپاست و دومین کشور کم بازدید در قاره سبز محسوب می شود.سال گذشته این کشور 75 هزار نفر بازدید کننده داشت.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



کشوری محصور در خشکی در اروپای شرقی به نام "مولداوی" که سال گذشته 94 هزار نفر بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"بوتان" سرزمین معابد بودایی نشسته در دل کوهها و سرزمینی کمتر شناخته شده که سال گذشته 133 هزار نفر بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"گویان فرانسه" در شمال آمریکای جنوبی دارای ساختمانهای جنوبی و جنگل های انبوه است و سال گذشته 185 هزار بازدید کننده داشته است.

مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست



"کویت" دارای کمترین بازدید کننده در خاورمیانه است و سال گذشته تنها 207 هزار بازدیدکننده داشت.


مقصدهایی خالی از توریست

مقصدهایی خالی از توریست


ویدیو مرتبط :
شهر خالی ، جاده خالی ، کوچه خالی ، خانه خالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موج گسترده سفر توریست های انگلیسی به ایران / تهران، جای خالی دمشق و طرابلس را پر می کند



 اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی, گردشگران

با گرم شدن روابط دیپلماتیک ایران و غرب، تهران به جز جدایی ناپذیر مقاصد مسافرتی تورهای انگلیسی تبدیل شد است.

دیلی تلگراف نوشت: با گرم شدن روابط دیپلماتیک ایران و غرب، تهران به جز جدایی ناپذیر مقاصد مسافرتی تورهای انگلیسی تبدیل شد است.

به گزارش انتخاب ؛ این نشریه آورده است: همزمان با ازسرگیری پروازهای ایر فرانس از پاریس به تهران برای اولین بار پس از 2008، و در حالی که قرار است بریتیش ایرویز هم در جولای پروازهایش به تهران را آغاز کند، بسیاری از طراحان تورهای مسافرتی گفته اند این کشور خاورمیانه ای شاهد میزان پیش بینی نشده ای از بازدیدهای گردشگری شده است.

دیوید مک گویینز، مدیر دفتر جهانگردی سفر به ناشناخته ها در گفتگو با تلگراف گفت: ایران، مقصدی است که در سال 2016 بیشترین درخواست برای مسافرت به انجا وجود داشته است. ما انتظار داریم این میزان از تقاضا بالا برود و امیداوریم پس از رشد 65 درصدی در سال گذشته، شاهد رشد 50 تا 75 درصدی در سال پیش رو باشیم.

فعال دیگری در بخش جهانگردی از دفتر کورنتیان تراول گفت: این مقصد مسافرتی (ایران) که قبلا دور از دسترس بود، حالا در میزان فروش از امثال عمان و سریلانکا فراتر رفته.

موسس این دفتر جهانگردی، هوگ فریزر گفت که فروش آن ها چنان بالا بوده که میزان تقاضا شگفت زده شان کرده است.

سفر انگلیسی ها به تهران در سال 2011 پایان یافت که سفارت انگلیس مورد حمله قرار گرفت و موجب شد وزارت خارجه این کشور ایران را در فهرست کشورهایی قرار دهد که بهتر است به آن سفر نکرد.

اما این آشتی سیاسی موجب افزایش علاقه به سفر به ایران شده و وزارت خارجه انگلیس وضعیت سفر به ایران را در حالت نرمال قرار داد.

باز شدن سفارت انگلستان تسهیلات بیشتری برای مسافران به ارمغان آورده و دوباره امنیت ایران برای سفر را تضمین می کند. سفارت ایران در لندن نیز بازگشایی شده است.

بریتیش ایرویز در 14 جولای پروازهای خود از فرودگاه هیترو لندن به تهران را با ارائه 6 پرواز در هفته آغاز می کند.

دلایل علاقه به سفر به ایران شامل معماری برجسته، بازارهایی با فضاهای جذاب، مناظر پر پیچ و تاب و تعداد رو به افزایش گالری های هنری و موزه ها است.

جان بیدلی، موسس و مدیر اجرایی وایلد فرانتیرز گفت: در حالی که در 2013 تعداد مسافران ما به ایران 32 نفر بوده، اما امسال بیش از 400 نفر سفرهای خود را پیش خرید کرده اند – ما شاهد افزایش بالایی در تقاضی هستیم.

به گفته او، وقتی روحانی به قدرت رسید همه چیز شروع به تغییر کرد. به طور مشابه، هنگامی که روحانی به سازمان ملل رفت و با اوباما مکالمه تلفنی انجام داد، این باعث افزایش شمار سفرها به ایران شد.

بیدلی می گوید، نوع مسافران تغییر کرده و دیگر فقط مشتاقان دیدار از خاورمیانه را در بر نمی گیرد. انواع افراد مشتاق رفتن به ایران هستند و دیگر نمی ترسند. ایران نیاز فرهنگی به رفتن به مکان های تاریخی منحصر به فرد را که دیگر در سوریه و لیبی ممکن نیستند به خود جلب می کند.

 اخبار  اجتماعی  -  انتخاب