گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

سفر به بهترین سواحل اروپا


تحقیقات و ارزیابی جدیدی که بر روی ۲۱ هزار منطقه ساحلی در اروپا به عمل آمده است ، نشان می دهد که همه سواحل قبرس از لحاظ کیفیت در سطح عالی و در رتبه اول قرار دارند .

تحقیقات و ارزیابی جدیدی که بر روی ۲۱ هزار منطقه ساحلی در اروپا به عمل آمده است ، نشان می دهد که همه سواحل قبرس از لحاظ کیفیت در سطح عالی و در رتبه اول قرار دارند .
   



ویدیو مرتبط :
مسی وفابرگاس در سواحل اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشریح برنامه‌های سفر به اروپا پس از دریافت نشان "شوالیه"



تشریح برنامه‌های سفر به اروپا پس از دریافت نشان "شوالیه"

فتح‌الله‌زاده: باید من را بکشند تا لقبم را بگیرند!/ تیم ملی به روانشناس ایرانی نیاز دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال که از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری مدیریت اروپا لقب شوالیه را دریافت کرده است، گفت که این نشان وقتی به فردی داده شود، دیگر کسی از آن کشور در این زمینه نمی‌تواند این لقب را دریافت کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی‌فتح‌الله‌زاده که به تازگی از سفر به آلمان و بلژیک و با کسب لقب شوالیه به ایران برگشته است، درباره سفر خود، نشانی که دریافت کرد، صدرنشینی استقلال و سایر مسائل این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) صحبت کرد.

* ابتدا از حضورتان در آلمان صحبت کنید.

در آلمان چند بازدید داشتم و حدود دو ساعت به طور کامل یک جلسه تمرینی بایرن مونیخ را از نزدیک مشاهده کردم و قرار شد که هنکه مذاکرات خود را با ما ادامه دهد. یکی از بازی‌های مونشن گلادباخ را در ورزشگاه دیدم و با دوستان‌مان در این باشگاه و سه باشگاه دیگر صحبت‌های خوبی برای همکاری‌های چند جانبه در آینده نزدیک انجام دادیم. در آینده‌ای نزدیک هیاتی از باشگاه ما برای پیگیری مذاکرات و همکاری با باشگاه‌های آلمانی به این کشور سفر خواهد کرد.

* آیا برای ترانسفر علی حمودی هم با باشگاه‌های آلمانی صحبت کردید؟

دوستان ما در حال انجام مذاکراتی هستند که باید نهایی شود.

* درباره نشان شوالیه که به شما داده شد صحبت کنید.

مرکز مدیریت اینوا در بروکسل هر سال از هر کشور چند نفر را نامزد دریافت این نشان می‌کند که البته تنها افراد ورزشی نیستند، در زمینه‌های مختلف هم این نشان داده می‌شود، تاکنون دو نخست وزیر، چندین وزیر و دانشمند، این نشان را گرفته‌اند. حالا هم که این نشان به من داده شده است، موضوعی نیست که سال به سال تغییر کند. این عنوان تا آخر عمر و تا زمانی که در قید حیات باشم باقی خواهد ماند و فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد به این نشان دست پیدا کند باید من را بکشد!

* استقلال با پیروزی برابر سپاهان توانست با یک بازی کمتر از رقبایش، صدر جدول را از آن خود کند.

باید از معاونان و همکارانم در باشگاه و بخصوص قلعه‌نویی و بازیکنان باغیرت تشکر کنم که با این مشکلات توانستند به موفقیت برسند. ما مقابل سپاهان رکوردزنی کردیم و پس از 11 سال توانستیم این تیم را در زمینش شکست دهیم. هرچند که به علت محرومیت و مصدومیت بعضی از بازیکنان‌مان را هم در اختیار نداشتیم. به عنوان نماینده باشگاه از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که با یک بازی خوب توانست سه امتیاز شیرین را بگیرد و جایگاه‌مان را در صدر جدول تثبیت کند. ما یک بازی کمتر داریم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. حالا به صدر جدول رسیده‌ایم و وظیفه‌مان سنگین‌تر شده است چرا که باید تلاش کنیم تا جایگاه خودمان را تا آخر فصل حفظ کنیم.

* امیر قلعه‌نویی در نشست خبری خود در پایان دیدار برابر سپاهان به حضور فرهاد مجیدی در استقلال چراغ‌ سبز نشان داد.

قلعه‌نویی همیشه روحیه بزرگوارانه‌ای داشته است و هر وقت که درباره مجیدی صحبت می‌کردم، می‌گفتم که با قلعه‌نویی هماهنگ هستیم. خوشحالم که قلعه‌نویی دیشب این حرف‌ را زده است. یکی از دلایلی که هواداران استقلال همیشه به من احترام می‌گذارند این است که با آن‌ها روراست بودم و حقایق را به آن‌ها می‌گویم. قلعه‌نویی گفته است که در استقلال به روی فرهاد مجیدی باز است و هر وقت بتوانیم از او استفاده می‌کنیم. برای من، قلعه‌نویی و سایر دوستان بزرگی استقلال مهم است.

* پس با این وجود در نیم فصل فرهاد مجیدی به عنوان مربی یا بازیکن در استقلال حضور خواهد یافت؟

باید جلوتر برویم و ببینیم شرایط مجیدی چگونه است. ما مشکلی نداریم اما شاید او درگیر دوره‌های مربی‌گری که می‌گذراند، باشد.

* به نیم فصل لیگ نزدیک می‌شویم و تیم‌ها کم‌کم به فکر تغییرات در ترکیب‌هایشان هستند. آیا شما بازیکنانی را مد نظر گرفته‌اید؟

هفته آینده با قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد. کارها را بررسی می‌کنیم و گزارش می‌گیریم و سپس طبق نقاط ضعف و قوتی که داریم برای جذب بازیکن در نیم فصل تصمیم می‌گیریم.

* محمد رویانیان در مصاحبه‌ای گفته بود با شما بر سر انتقال ساموئل توافق‌نامه امضا کرده است و به نوعی استقلال به تعهدش درباره انتقال این بازیکن عمل نکرده است. آیا این گونه بوده است؟

ما توافق کردیم اما پس از آن رویانیان به سراغ جذب بازیکنان اروپایی رفت که البته حق‌شان است. ما هر وعده‌ای که بدهیم عمل می‌کنیم ولی رویانیان و دوستانش تصمیم گرفتند که بازیکنان اروپایی مانند آپیا و کارنی را بیاورند، حالا هم مشکلی وجود ندارد و ما با هم رفاقت نزدیکی داریم و هر کمکی که از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم چرا که استقلال و پرسپولیس قوی، تیم ملی قوی را به همراه دارد.

* تیم ملی ایران هم برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی شکست خورد و باز هم کار صعود به اما و اگر کشیده شد. به نظر شما در شرایط فعلی چه کار باید کرد؟

در حال حاضر شرایط بسیار حساسی داریم و نه می‌توان کاری انجام داد و نه حرفی زد و غیر از حمایت نمی‌شود کاری کرد. اگر تیم ملی ما نتیجه نگیرد، همه لطمه می‌خورند. ما بازیکنان بزرگی داریم که در خلاقیت‌های فردی سرآمد فوتبالیست‌های جهان هستند.

البته منظورم این نیست که از مسی بهترند ولی بازیکنان خیلی خوبی داریم. فکر می‌کنم در حال حاضر اصلی‌ترین نقطه‌ای که باید پوشش دهیم مسائل روحی روانی است و برای این کار باید در تیم ملی از روانشناسان مجرب ایرانی استفاده شود تا روحیه از دست رفته بازیکنان برگردد. آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند که 70 میلیون هوادار پشت سرشان است و قطعا با این وضع نتیجه می‌گیرند.

* آیا فکر می‌کنید با شرایط فعلی به جام جهانی صعود می‌کنیم؟

با روحیه‌ای که در بازیکنان وجود دارد اگر بخواهند می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند. اما به شرط‌ها و شروط‌ها که یکی از شرط‌ها هم توجه به همین مسائل روحی و روانی تیم است./ایسنا