گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (1)



سال 2014 نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. طبیعتا اکثر ما تمایل داریم به مکانهای محبوب همیشگی (مثل لندن، فرانسه، نیویورک و ...) سفر کنیم. اما توصیه ما این است که در سال 2015 این مکان های شلوغ و همیشگی را فراموش کنید و مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید، مکان هایی که آنطور که شایسته شان است، شناخته نشده و یا دست کم گرفته شده اند.

 

 5.  نیوزیلند (New Zealand)
بسیاری (و شاید تمام) افرادی که به این جزیره سفر کرده اند، آن را «نامبر وان» مقصدهای رویایی شان می دانند. این محدوده از نظر جغرافیایی بسیار مشابه استرالیا (و البته بکر تر و دست نخورده تر از آن) است. فیلم «ارباب حلقه ها» بدون شک تاثیرات زیادی بر شناخته شدن و علاقه مندی افراد به این مکان داشته است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

4.  فیلیپین (The Philippines)
فیلیپین با بیش از 7000 جزیره، سواحل بی حد و مرز، با شن های سفید و آب های زلال، حقیقتا بهشتی است متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید. این کشور فرهنگ و آشپزی شناخته شده ای در دنیا دارد. اگر شانس سفر به فیلیپین را پیدا کردید، از «تپه های شکلاتی» (از آثار طبیعی ملی فیلیپین) دیدن کنید.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

3.  پاتاگونیا، شیلی (Patagonia, Chile)
مناطق بسیاری در دنیا وجود دارد که به دلیل دور افتاده بودنشان مرموز باقی مانده اند. پاتاگونیا بدون شک یکی از آنها است. این منطقه در جنوبی ترین محدوده شیلی و در آمریکای جنوبی قرار دارد. شما با هواپیما به این منطقه سفر می کنید و پس از 4 یا 5 ساعت سفر زمینی به پارک ملی خواهید رسید. بدون شک سفر شما به این منطقه ختم نمی شود و این تازه شروع سفر است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

  2.  ایرلند (Ireland)
تعریفات زیادی از سرسبزی ایرلند و باران های سیل آسای آن شنیده ایم، با این وجود به شما قول می دهیم که سفر به این سرزمین و مشاهده زیبایی های آن و ارتباط با مردم شاد و خوش صحبتش کاملا شگفت زده تان خواهد کرد.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

  1.  بوسنی و هرزگوین (Bosnia & Herzegovina)
این کشور در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. تماشای تصاویری از منظره ها و طبیعت شگفت انگیز این کشور، بیش از هر توضیحی دلیل محبوبیتش را برایمان روشن می کند. این کشور کوهستانی مملو از رودخانه ها و چشمه های پر آب و آب های معدنی است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

 منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
‫با پاسپورت افغانی به کدام کشورها میشود بدون ویزا سفر کرد ؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (2)


سال 2014 نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. توصیه ما این است که در سال 2015 بجای سفر به معروفترین مکان های گردشگری دنیا، مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید.

 
 
 

صبح بخیر: سال 2014 نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. طبیعتا اکثر ما تمایل داریم به مکانهای محبوب همیشگی (مثل لندن، فرانسه، نیویورک و ...) سفر کنیم. اما توصیه ما این است که در سال 2015 این مکان های شلوغ و همیشگی را فراموش کنید و مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید، مکان هایی که آنطور که شایسته شان است، شناخته نشده و یا دست کم گرفته شده اند.

مطلب مرتبط:

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم؟ (1)


6.    نیکاراگوئه (Nicaragua)

اگر امکان سفر به امریکا را دارید و یا ساکن آنجایید حتما در سال 2015 نیکوراگوئه را در ابتدای لیست سفر خود قرار دهید. این فلات حاصلخیز، با آب و هوای استوایی و مرطوب و جنگل های استوایی، یکی از جذاب ترین مقصد های گردشگری آمریکای مرکزی است. در نیکاراگوئه قیمت ها مناسب و جاذبه های گردشگری فراوان است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم


7.     مراکش (Morocco)

این کشور در شمال غربی آفریقا واقع شده است. و بجز بازارهای فرش و یا تماشا و پرسه زدن خیابان های قدیمی « Fez»، تفریحات و دیدنی های بیشماری در این کشور وجود دارد. از امتیازات مراکش، فرهنگ خاص، مردم صمیمی. آبشارها، کاخ ها و موزه های فراوان است.  

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم


8.    بیابان آتاکاملا (Atacama Desert)، شیلی

بیابان «آتاکاما» واقع در آمریکای جنوبی، یکی از خشک ترین بیابان های دنیا است. اما اصلا آن چیزی نیست که فکرش را بکنید. مثلا شاید باور نکنید که سال گذشته در این منطقه برف باریده است! تصور کنید بارش برف در بیابان، در جایی که پوشیده از شنزار و نمکزار است، کاکتوس ها رشد می کنند و «آبفشان» از زمین می جوشد (چشمه آب جوش؛ مانند آنچه در تصویر می بینید)، آن هم در خشک ترین بیابان دنیا!

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم


9.    آفریقای جنوبی (South Africa)، سافاری (حیاط وحش گردی)

توصیه بعدی ما سفری به حیاط وحش و طبیعت و بیابان گردی در آفریقای جنوبی و عکاسی از آن است. برای تماشای بخش وسیعی از حیات وحش دنیا، مردم جنوب آفریقا با آغوش باز پذیرای توریست هایی از سراسر دنیا به کشور منحصربفردشان هستند. 

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم


10.    ترکیه (Turkey)

ترکیه از مکان های گردشگری است که هم مناسب افرادی است که عاشق خرید کردن و یا تجربه غذاهای مختلف هستند، و هم آب و هوای خوب و طبیعت و ساحل زیبا را برای سفر ترجیح می دهند. ترکیه در سال 2014 از مکان های گردشگری برگزیده بوده است. 

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم


11.    ماداگاسکار (Madagascar)

ماداگاسکار در جنوب شرقی قاره آفریقا و در اقیانوس هند واقع شده است و زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگری از دنیا یافت نمی شود. تنوع طبیعی این سرزمین باعث شده که نام این جزیره را «قاره هشتم» بگذارند. سفر به این محدوده جغرافیایی بدون شک یک تجربه منحصربفرد خواهد بود.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم