گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

زمستان زیبا در باغ های گیاهشناسی دنیا


زمستان که از راه می رسد به نظر می رسد که باغ های گیاهشناسی چیزی برای بازدید و مشاهده ندارند، ولی باغ های زیر، در زمستان زیبایی خودشان را حفظ کرده اند.



صبح بخیر: زمستان که از راه می رسد به نظر می رسد که باغ های گیاهشناسی چیزی برای بازدید و مشاهده ندارند، ولی باغ های زیر، در زمستان زیبایی خودشان را حفظ کرده اند.

هورتوس بوتانیکوس امستردام، امستردام، هلند (Hortus Botanicus Amsterdam)


این باغ یکی از قدیمی ترین باغ های گیاهشناسی دنیاست و بیش از 4000 گونه گیاهی دارد که در باغچه و گلخانه رشد می کنند. وقتی گل های باغ را تماشا کردید می توانید به کافی شاپ ساختمان اورنجری سر بزنید که در سال 1875 ساخته شده است.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی ملی بلژیک، میز، بلژیک (National Botanic Garden of Belgium)

داخل این باغ 13 گلخانه متصل به هم وجود دارد. در خارج از آن می توانید درختان مخروطی پر برف را تماشا کنید.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ و موزه گیاهشناسی برلین-داهلم، برلین، آلمان (Botanic Garden and the Botanical Museum Berlin-Dahlem)

این باغ و موزه گیاهشناسی یکی از برترین باغ های گیاهشناسی دنیا محسوب می شود. گلخانه استوایی 100 ساله آن 75 فوت ارتفاع دارد و یکی از بزرگترین گلخانه های دنیاست.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی بروکلین، بروکلین، نیویورک (Brooklyn Botanical Garden)

زمین های این باغ بعد از برف سنگین، تبدیل به مناظری جادویی می شوند. باغی که در تصویر می بینید باغ رز کرانفورد است. اگر سردتان شد می توانید داخل عمارت بیابانی بروید.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی شیکاگو، گلنکو، ایلینویز (Chicago)

مناظر زمستانی نفسگیر در باغ گیاهشناسی شیکاگو منتظر گردشگران هستند. حتی در زمستان نیز گل های نقطه کانونی توجه گردشگران هستند. در گلخانه ها می توانید از زیبایی گل های ارکیده لذت ببرید و پوینتسیا های قرمز را مشاهده کنید.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ و موزه گیاهشناسی در موزه تاریخ طبیعی، کپنهاگ، دانمارک (Botanical Garden & Museum at the Natural History Museum)

بازدید از باغ و موزه گیاهشناسی در موزه تاریخ طبیعی دانمارک رایگان است. نخل خانه بزرگی که در تصویر می بینید در زمان تأسیس باغ یعنی در سال 1872 ساخته شد.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ های گیاهشناسی دنور، دنور، کلرادو (Denver Botanic Gardens)

باغ های گیاهشناسی دنور برای هر بازدیدکننده ای ماجراجویی شادی در هوای سرد و برفی و گلخانه ها محسوب می شوند. در ماه ژانویه (دی ماه) می توانند شکوفه های کاکتوس ها را مشاهده کنید و گل های قرمز و کوچک گل پاگودا را ببینید.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی آیداهو، بویسی، آیداهو (Idaho Botanical Garden)

در مراسم سالانه "درخشش باغ زمستانی" در باغ گیاهشناسی آیداهو، بیش از 250 هزار لامپ روشن می شود که منظره ای بدیع ایجاد می کند.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی مونترئال، مونترئال، کبک (Montréal Botanical Garden)

علاوه بر سرسبزی، بازدیدکنندگان زمستانی باغ گیاهشناسی مونترئال می توانند نمایشگاه آفرینش های زمستانی را هم ببینند. ابتکاراتی که در این نمایشگاه به نمایش درمی آیند توسط هنرمندان بازیافت مواد مربوط به زمستان ساخته می شوند.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ گیاهشناسی ایالات متحده، واشینگتن دی. سی. (United States Botanic Garden)

علیرغم سرمای زمستان، داخل گلخانه باغ گیاهشناسی ایالات متحده بسیار گرم و دلپذیر است. دمای متوسط جنگل 22 درجه سانتیگراد است.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا



باغ های گیاهشناسی اولبریچ، مدیسون، ویسکانسین (Olbrich Botanical Gardens)

گردش در 16 جریب زمین باغ های گیاهشناسی اولبریچ رایگان است و می توانید در عمارت تایلندی و باغ پربرفی که در تصویر می بینید گردش کنید. البته با پرداخت 1 دلار می توانید سفر کوتاه و سریعی به گلخانه گرمسیری بولز داشته باشید که پر از گیاهان، گل ها، ارکیده ها و پرندگان استوایی است و حتی آبشار هم دارد.

باغ های گیاهشناسی زمستانی دنیا


ویدیو مرتبط :
باغ گیاهشناسی ملی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسهایی زیبا و تلخ از چهره گداهای دنیا