گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

رزرو هتل های مشهد در سایت زواران



رزرو هتل در مشهد,سایت زواران,رزرو هتل های مشهد

 با اقامت در هتلهای گروه گردشگری زواران سفری خاطره انگیز به مشهد مقدس داشته باشید

 

مشهد مقدس به علت حضور بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مقصد سفر بسیاری از مردم ایران و جهان می باشد. با توجه به حجم بالای مسافران این شهر هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی در این شهر تاسیس گردیده است.

 

به جرات می توان گفت شهر مقدس مشهد بیشترین تعداد هتل و هتل آپارتمان و واحد های اقامتی را در کل ایران داراست. بنابراین با توجه به حجم انبوه هتل ها انتخاب گزینه مناسب برای مسافرین مشهد کمی دشوار خواهد بود. از طرفی همین مقدار هتل نیز در ایام تعطیل و مناسبت ها پاسخگوی حجم انبوه مسافران نیست.

 

در واقع هتل های مناسب و با کیفیت در مناسبت ها و تعطیلات بسیار زودتر از سایر هتل ها پر شده و امکان رزرو را نخواهند داشت. همواره انتخاب هتل مناسب نیاز به کسب اطلاعات و تحقیق و جستجو در بین خیل عظیم هتل ها و هتل آپارتمان ها دارد.

 

اما خبر خوب اینکه وب سایت زواران به نشانی www.zavaran.com اقدام به انجام این مهم نموده است. این وب سایت با جمع آوری اطلاعات و تصاویر هتل های مشهد مخصوصا هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) توانسته مجموعه ای مناسب، با کیفیت و ارزان از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد فراهم آورد.

 

امکان مشاهده تصاویر و موقعیت جغرافیایی هتل ها نیز در زواران فراهم شده همچنین می توان امکانات و خدمات هتل ها را در این وب سایت مشاهده نمود. اتفاق خوب دیگر اینکه امکان رزرواسیون آنلاین هتل های مشهد در این وبسایت لحاظ گردیده است. ازین رو می توانید برای یک سفر خوب و با آرامش برنامه ریزی خود را با رزرو هتل مناسب کامل کنید. همچنین شما می توانید با تماس با شماره های داخل سایت در مورد انتخاب هتل راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.


وب سایت زواران مزین به نماد اعتمادی الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد.با توجه به حجم انبوه رزرواسیون زواران و تخفیفاتی که هتل ها برای این واحد رزرواسیون قائل می شوند، قیمت های ارائه شده در زواران اکثرا از سایر آژانس ها و سایت ها و حتی از قیمت درب هتل پایین تر می باشد.


وب سایت زواران تخفیفات ویژه و دوره ای مخصوصا برای کاروان ها و آژانس های مسافرتی ارائه می دهد. برای پیگیری این تخفیفات با سایت زواران همراه باشید.

 


ویدیو مرتبط :
هتل مشهد، هتل بین المللی قصر طلایی در مشهد، رزرو هتل مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الی گشت، جامع ترین سایت رزرو آنلاین پرواز، هتل و تورهای خارجی در ایران



رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 

Eligasht.com جامع ترین سایت رزرو آنلاین پرواز، هتل و تورهای خارجی در ایران
هر روز افراد زیادی به سفر می روند، یکی برای گذراندن تعطیلات و دیگری برای سفرکاری ولی آنچه در تمامی آنها مشترک می باشد این است که سفر به جزء لاینکف زندگیشان تبدیل شده است. امروزه در اکثر نقاط دنیا، سایت های رزرواسیون هتل و بلیط، با ارائه خدمات متنوع سفر این نیاز ها را به بهترین شکل ممکن تامین می کنند و به اولین انتخاب هر مسافری تبدیل شده اند. این در حالی است که بر خلاف سایر کشورها، در ایران افراد با مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی با وجود اتلاف وقت و هزینه بیشتر، معمولا با یک سری خدمات محدود روبرو می شوند.

 

شرکت الی گشت همگام با تحولات جدید در صنعت گردشگری و حرکت شرکت های بین المللی به سمت حضور آنلاین، سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تورهای خارجی را با امکان رزرو آنلاین بیش از200،000 هتل و 900 ایرلاین معتبر بین المللی در12،000 شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم نموده است.

 

الی گشت این کار را از طریق برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان (GDS) انجام داده است و آن را به شبکه گسترده خود (که از ارتباط مستقیم با ایرلاین های داخلی و خارجی و هتل های معتبر مسیرهای مطرح توریستی از قبیل: ترکیه، دبی، تایلند، مالزی، چین، هند، مالدیو، آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و ... ایجاد شده است) وصل نموده است تا در کنار پروازهای چارتر، هتل های گارانتی و تور های خارجی که در قالب پکیج ارائه می دهد، مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، خدمات مختلف سفر را انتخاب نماید. به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از امتیازات سایت الی گشت اشاره داشته باشیم:

 

رزرو همزمان بلیط + هتل و سایر خدمات سفر:
سایت الی گشت به شما این امکان را می دهد با توجه به نیاز خود، تمامی اجزای یک تور را مجزا یا در کنار هم سازماندهی و در نهایت خریداری نمایید. برای مثال اگر کسی قصد خرید پرواز استانبول داشته باشد می تواند در ادامه فرآیند خرید، خدمات مسافرتی دیگری در استانبول از قبیل: ترانسفر تا فرودگاه امام خمینی، CIP، ترانسفر فرودگاهی تا هتل و بالعکس، ویزا (در صورت وجود)، گشت شهری، بیمه مسافرتی و .... را درخواست نماید.

 

شرایط برای کسی که فقط به دنبال اقامت در یک هتل استانبول هست نیز به همین صورت می باشد. در نهایت هم، کسی که به تمامی این خدمات نیاز دارد می تواند با انتخاب گزینه بلیط هواپیما + هتل در قسمت تور، برای هر شهری در جهان، همزمان و به راحتی اقدام بهرزرو آنلاین بلیط، هتل و سایر خدمات نماید.

 

رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 

تنوع بالا:
در قسمت جستجوی پرواز یا هتل، کافیست شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد همراهان را مشخص کنید تا با تعداد بیشماری انتخاب روبرو شوید، به طور مثال در مسیر دبی، علاوه بر پروازهای موجود تمامی شهرهای ایران به دبی، برای شما بیش از 600 هتل در دبی نمایش داده می شود که در صورت انتخاب، در لحظه رزرو و واچر آن برای شما ایمیل می شود. این در حالی هست که در آژانس ها، پکیج هر مسیر شامل تعداد محدودی هتل آفلاین می باشد، به این معنی که مسافر ممکن است در صورت پر بودن مجبور باشد هتل دیگری را جایگرین نماید.

 

رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت


قیمت مناسب:
یکپارچه شدن الی گشت به برترین سیستم های رزرواسیون جهانی در کنار ارتباط مستقیم با ایرلاین ها و کارگزاران مطرح منطقه، نه تنها باعث تنوع بالا در خدمات مسافرتی شده است بلکه باعث شده شما به بهترین قیمت های ممکن دسترسی داشته باشید، در حالی که در آژانس های مسافرتی قیمت ها، غالباً از یک کارگزار خاص گرفته می شود که لزوما پایین ترین قیمت نمی باشد و در صورتی که هتل برای مسافرین تخفیفی در نظر بگیرد، آژانس بدلیل ارتباط غیر مستقیم، یا دیر آن را در اختیار مشتریانش قرار می دهد یا ترجیح می دهد اصلا آن را برای مسافر لحاظ نکند! ولی در سایت الی گشت به محض آنکه هتل تخفیفی را ارئه دهد، شما قادر به مشاهده و استفاده از آن تخفیف هستید. در همین راستا، گذاشتن تیک تخفیف ویژه در فیلتر های سمت راست سایت برای آن دسته از دوستانی که همیشه دنبال نرخ های استثنایی هستند شدیداً توصیه می شود.

 

رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 

•  سرویس و نوع اتاق ها:
اگر به پکیج آژانس های مسافرتی دقت نمایید متوجه می شوید در انتخاب اتاق های هتل با محدودیت های بیشماری مواجه هستید: حداکثر 3 بزرگسال می توانند در آن اقامت نمایند، اتاق ها به صورت معمولی و استاندارد ارائه می شود، از قبل سرویس غذایی آن مشخص شده است (به همراه صبحانه یا با خدمات ALL) و ... .

 

حال اگر یک خانواده 5 نفره بخواهد در یک اتاق اقامت داشته باشد تکلیف چیست؟ آیا این امکان برای شما وجود دارد که در لحظه اتاق رو به دریا انتخاب کنید؟ اگر به دلایلی صبحانه یا خدمات ALL را نخواهید می توانید آن را از هزینه های هتل کم کنید؟ آیا در هتلی می شود برای کودکان هیچ پول اضافی پرداخت نکرد؟ همه اینها امکاناتی هست که به سادگی در سایت الی گشت در اختیار شما قرار گرفته تا دقیقا مطابق با نیاز های خود اتاق را رزرو نمایید.

 

رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 

اطلاعات کامل:
علاوه بر قیمت، مطمئناً امکانات و موقعیت یک هتل در انتخاب شما تاثیر گذار می باشد. بر خلاف پکیج های کاغذی آژانس ها، در سایت الی گشت برای تمامی هتل ها، اطلاعت کاملی از قبیل: امکانات، موقعیت مکانی و عکس های هر هتل جمع آوری شده و با کلیک روی دکمه جزئیات هر هتل قابل دسترس می باشد. همچنین با استفاده از فیلتر های سمت راست سایت، شما قادر هستید هتل های موجود در یک منطقه خاص را گلچین کنید یا بر اساس نیاز خود، هتل هایی با یک امکان خاص را راحت بیابید.

 

رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 

فرآیند ساده خرید و پرداخت آنلاین:
فرآیند رزرو پرواز، هتل و تور در سایت الی گشت به صورت کاملاً ساده و کاربر پسند طراحی شده است تا مسافر با توجه به نیاز خود و امکانات سایت ، رزرو آنلاین خدمات مسافرتی خود را انجام و بعد از پرداخت با کارت های عضو شتاب، بلیط پروازی یا واچر هتل را در لحظه از طریق ایمیل دریافت نماید.

 

 رزرو آنلاین پرواز,سایت الی گشت

 
پشتیبانی:
در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال در فرآیند خرید آنلاین، شما می توانید در هر لحظه با تماس با سامانه 8540-021 از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به لینک راهنمایی رزرواسیون با خدمات ارائه شده بیشترآشنا شوید.