گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

جشنواره تابستانی لوفت هانزا


هواپیمایی لوفت هانزا در نظر دارد بین مسافرانی که تا تاریخ نوزده مرداد ماه امسال بلیط خود را از ایران خریداری کرده و تا قبل از دهم مهر ماه سفر نمایند قرعه کشی روزانه، هفتگی و ماهانه انجام داده و جوایزی از قبیل...


 


هرجا تو بخوای!

هرچی تو بگی!


جایزه ویژه: بلیطهای رفت و برگشت مجانی به هرکجای دنیا


 جشنواره تابستانی لوفت هانزا
 
هواپیمایی لوفت هانزا در نظر دارد بین  مسافرانی که تا تاریخ نوزده مرداد ماه امسال بلیط خود را از ایران خریداری کرده و تا قبل از دهم مهر ماه سفر نمایند قرعه کشی روزانه، هفتگی و ماهانه انجام داده و جوایزی از قبیل بلیط رفت و برگشت، تلویزیون LED   ، تلفن هوشمند و ... را به برندگان تقدیم نماید.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و آشنایی با  نحوه قرعه کشی  به آدرس اینترنتی LH.com/iran   مراجعه نمایند.

لوفت هانزا به عنوان بزرگترین خط هواپیمایی  اروپایی هرساله میزبان هزاران مسافر ایرانی است و برای شما خدمات ویژه ای از قبیل امکان رزرو و خرید اینترنتی بلیط و پرداخت ریالی به وسیله کارت های شتاب را فراهم آورده است.

هواپیمایی لوفت هانزا با بیش از 57 سال سابقه پروازی به تهران هم اکنون با پروازهای روزانه خود به فرانکفورت و با بیش از 1000 پرواز روزانه به 400 مقصد دیگر پذیرای شما عزیزان گرامی می باشد.
شما نیز می توانید یکی از 125000مسافر روزانه لوفت هانزا بوده و جزء برندگان خوش شانس جشنواره تابستانی باشید. 

منبع: lufthansa.com/iran


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد لوفت هانزا و بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره فروش لوفت هانزا به مناسبت سال نو میلادی


25% تخفیف و قرعه کشی هفتگی یک دستگاه تلویزیون 43 اینچ تنها تا 30 دی ماه فرصت دارید.



لوفت هانزا هواپیمایی آلمان به مناسبت سال نو میلادی و قدردانی از مسافران ایرانی اقدام به برگزاری کمپین آغاز سال 2014 نموده است.
بر این اساس مسافرانی که بلیط خود را از سایت رسمی این شرکت به نشانی lufthansa.com/iran  خریداری نمایند علاوه بر برخورداری از 25% تخفیف  در قرعه کشی هفتگی یک دستگاه تلویزیون پلاسما 43 اینچ نیز شرکت داده خواهند شد.




مسافران لوفت هانزا که به آمریکا و کانادا سفر مینمایند در صورت اجازه ورود به آلمان (مرز شنگن) و در صورت توقف بیشتر از 7 ساعت در فرودگاه فرانکفورت به یکی از هتل های نزدیک فرودگاه ترانسفر شده و زمان توقف بین دو پرواز را میهمان این هواپیمایی خواهند بود.


امکان دیگری که برای خریداران بلیط Business Class لوفت هانزا فراهم شده است استفاده  رایگان  از سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره)  و پارکینگ اختصاصی آن است. شایان ذکر است  لوفت هانزا پیش از این دسترسی به سالن تشریفات را تنها برای مسافران First Class و اعضای باشگاه مشتریان کثیرالسفر خود(HON members )فراهم آورده بود.

لوفت هانزا با 57 سال پرواز به تهران پرسابقه ترین خط هوایی خارجی ایران بوده  و با پروازهای روزانه خود از تهران به فرانکفورت و 400 مقصد دیگر دارای بزرگترین شبکه پروازی شناخته شده در اروپا است .
خدمت رسانی به جامعه ایرانیان داخل و خارج از کشور را ارج می نهیم. سال نو میلادی مبارک!

طرح جدید پرداخت برخط (Online)


مسافران در زمان رزرو بلیط ‌های خود از وب سایت lufthansa.com/iran می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای پرداخت اقدام نموده و از تخفیف ویژه رزرو برخط استفاده نمایند.  این تخفیف شامل سی تا پنجاه دلار برای کلاس اقتصادی در مسیر کشورهای اروپایی ، آمریکای شمالی و جنوبی و 100 دلار برای کلاس تجاری است.
 همچنین زمانی که بصورت برخط بلیط خود را رزرو می‌کنند ولی بصورت برخط پرداخت نمی‌نمایند، یک ایمیل تاییدیه رزرو و لینکی به درگاه پرداخت الکترونیک بانک سامان دریافت می‌نمایند. مشتریان پس از دریافت این ایمیل می توانند با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب خود از طریق این درگاه نسبت به پرداخت اقدام نموده و بلیط الکترونیکی پس از تصدیق پرداخت از طریق پست الکترونیک برای آنها ارسال خواهد شد.  
فایل آموزشی این روش را از اینجا دریافت کنید.



ناوگان گروه هوایی لوفت هانزا در حال حاضر شامل بیش از 700 فروند هواپیما است.علاوه بر این 168 هواپیما به ارزش کلی 17 میلیارد یورو برای تحویل بین سالهای 2012 تا 2018 سفارش داده شده است.  این گروه پیوسته  ناوگان خود را مقرون به صرفه تر و عملیات خود را با محیط زیست سازگارتر می سازد.