گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

تور تصویری: سردترین شهر دنیا


در حال حاضر که در فصل زمستان به سر می بریم، برف و سرما و یخبندان و مشکلات و زیبایی های آنها را در همه جای دنیا می بینیم، غیر از کشور خودمان!

 
 
 
 
 صبح بخیر: در حال حاضر که در فصل زمستان به سر می بریم، برف و سرما و یخبندان و مشکلات و زیبایی های آنها را در همه جای دنیا می بینیم، غیر از کشور خودمان!

 شاید در برخی شهرها برف زیادی باریده باشد اما ما تهرانی ها که چند سال است از نعمت برف و برف‌بازی محروم شده ایم. امسال حسرت به دلمان ماند که از خواب که بیدار می شویم، برویم پشت پنجره و خیابان و درختان و ماشین ها را سفیدپوش ببینیم و از هیجان زیاد جیغ شادی بکشیم.

حالا برعکس ما، در شهر یاکوتسک در خاور سیبری در روسیه هوا به قدری سرد و برف به حدی زیاد است که زندگی مردم دچار مشکل شده است. این شهر حدود 270 هزار نفر شهروند دارد و امسال به عنوان سردترین شهر دنیا معرفی شده است.

























ویدیو مرتبط :
نحوه زندگی مردم در سردترین شهر دنیا با دمای منفی 46 درجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ راهنمای تصویری انواع حجاب در دنیا