گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

تلفیق سفر و عکاسی و روسری!


در این مطلب ایده های جالب یک طراح نیوزیلندی را انتخاب کرده ایم که عکس های سفرهای خود را روی روسری های ابریشمی چاپ کرده است. این طراح Lillie Toogood نام دارد و نقش روسری های زیر عکس هایی هستند که لی‌لی در طول سفرهای خود به مراکش، برلین، پاریس یا ملبورن گرفته است.



صبح بخیر: در این مطلب ایده های جالب یک طراح نیوزیلندی را انتخاب کرده ایم که عکس های سفرهای خود را روی روسری های ابریشمی چاپ کرده است. این طراح Lillie Toogood نام دارد و نقش روسری های زیر عکس هایی هستند که لی‌لی در طول سفرهای خود به مراکش، برلین، پاریس یا ملبورن گرفته است.

در ادامه خاطرات گرفته شدن این عکس ها را مطالعه کنید.

بندر ایسائورا، مراکش

هنگام سفر به بندر ایسائورا در مراکش، در هتل آپارتمانی در کنار اسکله اقامت کردم. این آپارتمان پشت دیوار دریا بود، اتاق های بزرگ، راحت با طراحی مراکشی داشت. تراس این اتاق، چشم‌انداز 360 درجه به شهر و اسکله داشت و می شد قایق ها و ماهی گیرها را از آنجا تماشا کرد.

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری



FONTE GAIA، ایتالیا

شهر سی‌ینا در ایتالیا از نظر من یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. قدم زدن در خیابان های قدیمی و کهنسال که در و دیوار ساختمان ها هنوز اصالت صد سال پیش خود را حفظ کرده اند یکی از جاذبه های این شهر است. این عکس نیز در طول سفرم به این شهر زیبا گرفته شده است. 

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


شانزالیزه، فرانسه

خیابان شانزالیزه یکی از مشهورترین خیابان های دنیا است که در شهر پاریس در فرانسه قرار دارد. غذا خوردن در کافه ها و رستوران های این خیابان یکی از لذت های دنیا است. در این خیابان انواع بازارها و فروشگاه های قدیمی و لوکس قرار دارد و به نظر من هر فردی حداقل یک بار باید به پاریس سفر کند. 

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


لندن، انگستان

یکی از زیبایی های شهر لندن این است که صبح های زود روز جمعه به خیابان پورتوبلو بروی و قهوه و کیک بادامی بخوری و فروشنده و غرفه های فروش آنها را تماشا کنی. لندن یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است و در آن انواع بازارچه، فروشگاه های لوکس و پاساژهای گران قیمت را می توانید بیابید. 

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


آپارتمان های فیتزوری، استرالیا

این آپارتمان ها در شهر ملبورن در خیابان برانزویک قرار دارند. در این منطقه می توانید انواع غذاهای تایلندی را میل کنید و موسیقی های جالب بشنوید. همچنین می توانید از سینماهایی که در پشت بام این آپارتمان ها هستند، دیدن کنید. 

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


نوای برلین، آلمان

دیوار برلین از جمله آثار مشهور این شهر آلمانی است. با قدم زدن در خیابان های این منطقه می توانید از نوع و سبک زندگی در برلین در طول جنگ سرد آگاه شوید.   

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


نوسازی رم، ایتالیا

رم یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است. این شهر فوق العاده است و اقامت در آن یکی از خوشحالی ها من به شمار می رود. به همین دلیل تصمیم گرفتم یکی از عکس های این شهر را روی روسری های ابریشمی چاپ کنم.

تلفیق سفر و عکاسی روی روسری


ویدیو مرتبط :
آموزش عکاسی دانش سارویی - عکاسی و سفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی یک خانم 26 ساله با تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری +تصاویر



یک خانم هنرمند خلاق که به صورت حرفه ای عکاسی مشغول بود به شغل آرایشگری پرداخته است و با تلفیق هنرهایش موفق شد آثار بدیعی را خلق کند.

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای
این خانم 26 ساله اسپانیایی " اوا سنین پرناس" نام دارد و با الهام از صحنه های بعضی فیلمهای رومانتیک و آمیختن هنر آرایشگری و عکاسی به هم این آثار را خلق کرده است . او برای خلق این تصاویر زیبا از رژ لب، خط لب ، خط چشمهای مایع استفاده کرده است و با استفاده از نگین ، پولک و اکلیل آنها را تزئین کرده است.
او در وبلاگش نوشته است که از دوران نوجوانی دیوانه وار عاشق طراحی و آرایش روی صورت بوده است و اخیرا تلاش کرده است تا بتواند در رشته مورد علاقه خود فعالیت کند ، او اضافه میکند عاشق آرایش و همه چیزهای مرتبط با آن است و حالا تلاش میکند تا این فعالیت مورد علاقه اش پس زمینه عکسهایش باشد.
او این تصاویر را از طریق وب سایت خودش به فروش میرساند. وی میگوید ابتدا طرحها را با خط چشم روی لبها پیاده میکند و سپس رنگها را به نوبت در طرح به کار میبرد و در آخر با استفاده از نگینهای رنگی و یا پولک و اکلیل آنها راتزئین میکند..... /  pardad.ir

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای