گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

تصاویری از بهترین هتل های ساحلی دنیا


تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

صبح بخیر: تفاوت هتل های ساحلی با هتل های معمولی در چیست؟ هتل های ساحلی منظره نامحدود از ساحل و دریا دارند و به جای تماشای خیابان و ساختمان های بلند شهر، می توانید زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

تماشای مناظر زیبا از پنجره هتل های ساحلی حس نوعی آزادی را به انسان منتقل می کند. هتل هایی که در ادامه این مطب نام برده ایم همگی علاوه بر اینکه در نزدیکی دریا و اقیانوس هستند، معماری زیبا، آسایش و امکانات عالی نیز دارند.

بهترین هتل های ساحلی دنیا

1.    کلبه اقیانوسی جنوبی

جزیره کانگرو – استرالیا

این هتل زیبا با معماری معاصر و مناظر فوق العاده عالی در فاصله 30 دقیقه ای از آدلایلد قرار دارد. هر 21 سوئیت این هتل، کفپوش های سنگی، تراس های بیرونی دارند و  توسط صنعتگران محلی ساخته شده اند. این اتاق ها به سیستم تهویه هوا نیازی ندارند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که می توان از هوای طبیعی لذت برد. برای لذت بردن از حمام هایی با چشم انداز اقیانوس باید سوئیت های «اوسپری پاویلیون» را برای خود رزرو کنید که جکوزی اختصاصی و وان های بزرگ نیز دارند.



بهترین هتل های ساحلی دنیا
2.    سواحل دیسکاوری

بوراکای – فیلیپین

مساحتی حدود 2.5 مایل که با نام ساحل سفید شناخته می شود و نرم ترین شن های ساحلی دنیا را دارد، جایی است که هتل سواحل دیسکاوری در آن قرار دارد. این هتل 88 سوئیت با جکوزی های اختصاصی دارد. آب های دریای سیبویان در جلوی این هتل برای شیرجه زدن در آب و جت اسکی روی آب جان می دهد. 



بهترین هتل های ساحلی دنیا

3.    اقامتگاه جزیره لیزارد

¬سد آبسنگى‌ كبیر - ساحل‌ شمال‌ شرقى‌ ایالت‌ كوینزلند -‏ استرالیا

با 24 ساحل در کنار ¬سد آبسنگى‌ كبیر و اقامتگاهی که فقط برای 40 زوج ظرفیت دارد، جزیره ایزارد استرالیا دسته بندی اختصاصی خود را دارد. سوئیت هایی با طراحی باز این هتل به رنگ های آبی درباری و سفید محض رنگ آمیزی شده اند و به نوعی می توان گفت تقلیدی از دریای مرجانی زیر پای هتل است.

در ضمن، تختخواب های ننو مانند و تراس های خوش منظره دارند. تماشای غروب آفتاب و غذاهای دریایی این هتل عالی هستند. برای اینکه از ایوان شخصی و اختصاصی خود برای گرفتن حمام آفتاب بتوانید استفاده کنید بهتر است سوئیت های آنکور بِی را رزرو کنید.




بهترین هتل های ساحلی دنیا

4.    هتل سانتا کاترینا

آمالفی – ایتالیا

این هتل که در حال حاضر توسط نسل چهارم خانواده گامباردلا مدیریت می شود، از سال 1904 میلادی تاکنون هنوز هم در Belle Époque خودنمایی می کند. اتاق ها در اطراف ساختمان اصلی، دو ویلا، یک کلبه سه بخشی ماه عسل که با وسایل عتیقه محلی دکور شده است، قرار دارند. آسانسور این هتل به ساحلی اختصاصی، استخر آب شور، باشگاه بدنسازی و  پیتزافروشی هایی به شکل آلاچیق با سقف های پوشالی و منقل های ماهی پزی می رسد. اگر در میان باغ مرکبات این هتل قدم بزنید، حس می کنید در بهشت هستید.



بهترین هتل های ساحلی دنیا

5.    لایو آکوآ

کنکان – مکزیک


اگر به دنبال یافتن آرامش با همه امکانات در کنکان هستید، هتل لایو آکوا بهترین گزینه است. در این هتل مکان های مخصوص برای مکاشفه و مراقبه با اسانس درختان اکالیپتوس و یاس وجود دارد که به مسافران کمک می کند در طول روز استرس های خود را از بین ببرند. همه 371 اتاق این هتل با مواد طبیعی تکمیل شده اند و 8 استخر مجزا با دماهای مختلف دارد. برای بهره بردن از جکوزی های اختصاصی بهتر است اتاق هایی که در گوشه قرار دارند را انتخاب کنید.



بهترین هتل های ساحلی دنیا


6.    اسپا و هتل گراند وِلا


پلایا دل کارمن – مکزیک

این هتل در مساحتی حدود 80 هکتار در میان درختان چندل و ساحلی با شن های سفید و مناظر شگفت انگیز قرار دارد. این هتل دو بخش خانوادگی و مخصوص بزرگسالان و اسپای 89 هزار فوت مربعی دارد. این اسپا بزرگ ترین اسپای مکزیک نیز به شمار می رود و 40 اتاق درمانی و چند وان هیدروماساژ  دارد. این هتل همچنین 8 رستوران مجزا دارد.



بهترین هتل های ساحلی دنیا


7.    اقامتگاه چهارفصل


هوآلالای – جزیره بزرگ – هاوایی

همه 228 اتاق این اقامتگاه فوق العاده زیبا در یک ساختمان یک طبقه قرار دارند. زمین، مرز میان ساحل صخره ای آتشفشانی و استخرهای شنای آب تازه و آب دریاست. اسپا در فضای باز با گیاهان گرمسیری، یوگا، آموزش شخصی و کلاس های بدنسازی در تمام روز از امکانات این هتل هستند. زمین گلف جک نیکلاس با مساحت 7100 فوت مربع در ساحل اقیانوس قرار دارد که گدازه های مشکی آن حکم موانع شنی گلف را دارند.



بهترین هتل های ساحلی دنیا

8.    اقامتگاه چهارفصل بورا بورا

بورا بورا – پولینسیا فرانسه

این کلبه های کوچک و یک طبقه که همگی روی آب قرار دارند، زیباترین و وسوسه انگیزترین هتل های چهارفصل دنیا به شمار می روند. این اقامتگاه ساحلی، 107 کلبه مجزا در کنار ساحل و روی تالاب جزیره بسیار کوچک دارد. دیوارهای این خانه ها از سنگ های آتشفشانی ساخته شده اند و سقف پوشالی آن نیز با چوب های ساج و الوارهای مِربو دکور شده اند. همه این کلبه ها چشم انداز فوق العاده زیبایی به اقیانوس جنوبی مرجانی با آب های فیروزه ای و قله صخره های مشکی مونت اوتِمانو و مونت پاهیا دارند.



بهترین هتل های ساحلی دنیا

9.    پلازا آوینو

راولو – ایتالیا

از باشگاه گرفته تا پنجره زیر آب در استخر آب گرم، دریا از همه جای این کاخ زیبای قرن 12 میلادی در ساحل آمالفی به خوبی دیده می شود. نام قدیم این هتل، کاخ ساسو بوده است. برای بهترین چشم انداز 360 درجه بهتر است به سولاریوم موجود در پشت بام که دو جکوزی دوقلو نیز دارد، بروید. اتاق های این هتل با وسایل عتیقه قرن 17 تا قرن 19 میلادی و اسباب و وسایل مارک فِرِت و بولگاری تزئین شده اند. کف اتاق نیز از کاشی های ویتری پوشانده شده است.



بهترین هتل های ساحلی دنیا


10.    کلبه ای در دونبِگ


کانتری کلر – ایرلند

این کاخ بزرگ و زیبا در سواحل سرسبز امرالد ایزله واقع شده است. در داخل این کاخ شومینه هایی که با هیزم و چوب های واقعی می سوزند لابی را گرم می کنند و تختخواب ها همه از پر قو پر شده اند و چای صبحانه ایرلندی هر روز صبح سرو می شود. در این هتل مجلل امکانات فوق العاده ای برای استراحت و آرامش وجود دارد از جمله می توان توصیه کرد به حمام جلبک دریایی در اسپای اسب سفید بروید.


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت لگو - هتل ساحلی 41101

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از بهترین هتل دنیا در سال 2015



معمولا وقتی صحبت از بهترین هتل دنیا می شود ، کشورهای اروپای غربی و یا آمریکا را مد نظر می گیریم .

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

 

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا


بهترین هتل دنیا در سال جاری، هتل اوبروی اودایویلاس در منطقه راجستان هند است که از نظر 99 درصد مسافران بهترین گزینه سال بوده است . رای گیری مذکور بین بیش از 6.5 میلیون خواننده و بازدید کننده سایت مجله Travel + Leisure صورت گرفته است .

 

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

 

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا

 

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین هتل دنیا,تصاویر بهترین هتل دنیا


اخبار گوناگون - خبرآنلاین