گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

ترسناک ترین شهربازی های جهان


اگر می خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، به شهربازی هایی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم سری بزنید. شما سریع ترین، بلندترین و شیب دار ترین وسایل بازی جهان را در این مکان ها تجربه خواهید کرد.





صبح بخیر: اگر می خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، به شهربازی هایی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم سری بزنید. شما سریع ترین، بلندترین و شیب دار ترین وسایل بازی جهان را در این مکان ها تجربه خواهید کرد.

ترسناک ترین شهربازی های جهان

1.Six Flags Great Adventure

ترسناک ترین شهربازی های جهان

بلندترین و سریع ترین ترن هوایی جهان در این مکان قرار دارد. این ترن هوایی با سرعت 128 مایل در ساعت حرکت می کند.


2.Crocosaurus Cove

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این پارک که در داروین استرالیا واقع شده است، فضایی برای بازدید کنندگان ایجاد کرده که در کمترین فاصله از خطرناک ترین حیوان یعنی کروکودیل قرار بگیرند. شما می توانید به «قفس مرگ» بروید و کروکودیلی که در چند متری شما در آب شناور است را از نزدیک مشاهده کنید.


3.Nagashima Spa Land

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این شهربازی ژاپنی یکی از مشهورترین مکان های جهان است. بزرگ ترین چرخ و فلک و بلندترین ترن هوایی جهان با طول 2500 متر، در این مکان واقع شده است.


4.Canada's Wonderland

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این شهربازی که در وان واقع شده، بزرگترین شهربازی کانادا است. دو ترن هوایی آن به نام بهیموث و لویاتان واقعا هیجان انگیزند. لویاتان با ارتفاع 92 متر از نظر سرعت و ارتفاع هشتمین ترن هوایی جهان محسوب می شود.


5.Yokohama Hakkeijima Sea Paradise

ترسناک ترین شهربازی های جهان

یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان در ژاپن قرار دارد که شما می توانید از نزدیک دنیای زیر آب، حتی کوسه ها را مشاهده کنید.


6.Thorpe Park

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این شهربازی در ساری انگلستان قرار دارد. آیا جرات سوار شدن آن را دارید؟


7.Brazilian Washuzan Highland Park

ترسناک ترین شهربازی های جهان

هیجان این وسیله بازی نه به سرعت که به ارتفاع آن است. شما در این مکان که در اوکایاما ژاپن قرار دارد می توانید در ارتفاعی زیاد دوچرخه سواری کنید و از مناظر زیبای اطراف نهایت لذت را ببرید.


8.Ferrari World

ترسناک ترین شهربازی های جهان

بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده جهان در دبی واقع شده است. شما می توانید از سریع ترین ترن هوایی با سرعت 240 کیلومتر در ساعت نیز نهایت لذت را ببرید.


9.Dreamworld

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این ترن هوایی با سرعت 160 کیلومتر در ساعت و ارتفاع 115 متر در استرالیا شهرت دارد. اگر چه از نظر سرعت در رتبه چهارم قرار دارد اما همچنان یکی از هیجان انگیز ترین تجربه های شما خواهد بود.


10.Dickens World

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این مکان که در کنت انگلستان قرار دارد، دوره ویکتورایی و زمان چارلز دیکنز را برای بازدیدکنندگان شبیه سازی کرده است. اگر عاشق خواندن رمان هستید از این فضا بسیار لذت خواهید برد.


11.Dollywood

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این شهبازی متعلق به دالی پارتن، خواننده سبک کانتری و هنرپیشه آمریکایی است که جزو یکی از جاذبه های گردشگری تنسی محسوب می شود.


12.PortAventura

ترسناک ترین شهربازی های جهان

این شهربازی در بارسلون اسپانیا واقع شده که با 4 میلیون بازدید در سال جزو مشهورترین مکان های اروپا است. ترن هوایی آن سرعتی حدود 135 کیلومتر در ساعت دارد.


13.Cedar Point

ترسناک ترین شهربازی های جهان

اگر عاشق ترن هوایی هستید، به شهربازی اوهایو نیز سری بزنید. آدرنالین شما همانقدر که می خواهید ترشح می شود.


ویدیو مرتبط :
ترسناک ترین تاب جهان در شهربازی کلورادو آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!



 

در این کره خاکی افراد زیادی هستند از هیجان و ترس خوششان می‌آید و داستان‌ها‌ و فیلم‌ها‌ی ترسناک یکی از تفریحات مورد علاقه‌شان است. حال اگر مکان‌ها‌ی توریستی ترسناک و عجیب را به این افراد معرفی کنیم حتما خوششان می‌آید. پس اگر شما از جمله افرادی هستید که از هیجان خوشتان می‌آید و مکانهای توریستی معمولی برایتان کسل کننده هستند با ما همراه شوید.

 

در این لیست ما ترسناک ترین و عجیب‌ترین مکان‌ها‌ی توریستی جهان را به شما معرفی می‌کنیم؛ یکی ترسناک‌تر از دیگری....

 

 


موزه موتر تاریخ پزشکی، ‌فیلادلفیا

 

 

موزه موتر تاریخ پزشکی در ‌فیلادلفیا موزه پاتولوژی، شامل تجهیزات قدیمی‌ پزشکی و نمایش اقلام زیست شناختی است. شهرت اعظم این موزه به خاطر مجموعه عظیمی ‌از اسکلت‌ها‌ی انسان است.

 

 

تالاب ترانک، جزایر مایکرونیزیا

 

بخش زیادی از نیروی نظامی ‌ارتش ژاپن حالا در اعماق آب تالاب ترانک در مایکرونیزیا سمت جنوب غربی ‌ها‌وایی خوابیده است. در اعماق این ابهای آبی می‌توانیم لاشه کشتی‌ها‌ی جنگی و هواپیماها را ببینیم. اینها سال 1944 به عمق آب فرو رفتند و حالا برای توریست‌ها‌ نمایش داده می‌شوند.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!


 

 


فروشگاه جادوگری سونارا در مکزیکو سیتی، مکزیک


بازار سونورا همه روزه میزبان مسافران و توریست‌ها‌یی است که از راه دور برای پیشگویی آینده‌شان و وعده زندگی بهتر به مکزیکو سیتی می‌آیند. مردم در اینجا جنس‌ها‌ی «ماوراءطبیعی» مثل خون مار زنگی یا مرغ مگس خشک شده را برای داشتن شانس در زندگی خریداری می‌کنند.

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 


جزیره ایستر، شیلی

 

یکی از مرموزترین مکان‌ها‌ی روزی زمین همین جزیره ایستر است، با مجمسه‌ها‌ی سنگی غول‌پیکری که درون آنها روح هزاران سال رشد کرده است. این مجسمه‌ها‌ به آسمان خیره شده اند، گویی که به خاطر برخی جنایت‌ها‌ی مرموز احساس گناه می‌کنند.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 

 

مرداب مانچاک، لوزیانا

 

کشتی‌ها‌ی حامل توریستی در حالی روی این مرداب‌ها‌ شناورند که نور مشعل راهشان را روشن کرده و درختان سرو و رشته‌ها‌ی خزه که از درختان آویزانند آنها را احاطه کرده اند. مرداب مانچاک به نام «مرداب ارواح» نیز شهرت دارد.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 

 

سرداب پاریس، فرانسه

 

استخوان‌ها‌ و اسکلت‌ها‌ی بسته بندی شده مثل اجناس داخل یک انبار در دو ضلع یک راهرو قرار گرفته‌اند. هوای اینجا خشک است و به همین دلیل میزان فساد و پوسیدگی در اینجا بسیار ناچیز است. همچنین نوشته‌ها‌یی به چشم می‌خورد که به طور کلی شامل تاریخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهی و اشراف‌زادگان است. این مکان حدود 187 کیلومتر از بخش زیرین کل شهر را دربرگرفته است و اما بخش ناچیزی از آن برای عموم قابل بازدید است.

تعداد نمایش ۱۴۹ بار

 

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!