گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

تایلند سرزمین لبخندها



پادشاهی تایلند کشوری بسیار زیبا در جنوب شرقی آسیا می باشد که پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر آن بانکوک است. کشور تایلند دارای ۵۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد که ۴٪ آن را آب تشکیل داده‌است. تایلند در قلب جنوب شرق آسیا، در شمال خلیج تایلند و شرق دریای آندامان واقع شده است. بانکوک، پوکت، پاتایا، چیانگ مای و ساموئی مراکز اصلی گردشگری و توریسم تایلند هستند.


بطور کلی تایلند دارای یک آب و هوای گرمسیری و مرطوب است. مردم تایلند تقریبا همیشه و در هر موقعیتی لبخند بر لب دارند، به همین دلیل تایلند را به اسم سرزمین لبخند نیز می شناسند. مردم تایلند بسیار میهمان نواز، صبور و اهل مدارا بوده و از رفتارهای تند و توهین آمیز دوری می کنند. دست زدن به سر افراد یا اشاره با پا به چیزی، در این کشور بسیار بد شمرده می شود زیرا تایلندی ها سر را مقدس ترین و پا را پست ترین بخش بدن می دانند. کتاب ها از جمله اشیای پر ارزش برای آنها به شمار می روند بنابراین نباید آنها را روی میز سر داده یا روی زمین قرار داد. فیل ها نیز دارای جایگاه بالایی هستند و مردم تایلند رابطه ای نزدیک با این حیوانات دارند.


پادشاه در نزد مردم از بالاترین جایگاه برخوردار است و از کسانیکه تور تایلند را انتخاب می کنند انتظار میرود که به پادشاه احترام بگذارید. سکه ها و اسکناسهای تایلند منقش به تصاویر پادشاه را نباید لگد مال و کثیف کرد و گذاشتن کف پا بر روی سکه ای که روی زمین افتاده بی احترامی بزرگیست. هنگام بازدید از معابد یا کاخ پادشاهی نیز گردشگران باید لباس مناسب و نسبتا پوشیده ای به تن داشته و بدون کفش وارد این آثار باستانی شوند. تایلند کشور بودایی است که در آن تصاویر بودا مقدس شمرده می شوند.  مجازات توهین به مقدسات زندان است حتی اگر توریست خارجی مرتکب این عمل شود.

 

تور تایلند,آژانس هواپیمایی الفبای سفر

 

آژانس هواپیمایی الفبای سفر با کادری مجرب در زمینه ی گردشگری آماده ارائه خدمات گردشگری و مشاوره شما عزیزان برای انتخاب بهترین تورهای داخلی و خارجی می باشد, شما عزیزان می توانید برای داشتن یک خاطره ی به یاد ماندنی در تور تایلند، با آژانس الفبای سفر تماس بگیرید تا با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بتوانید به آنتالیا سفر کنید.


 برای مشاهده ی تورهای نوروزی تایلند اینجا کلیک کنید.


همچنین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید برای نوروز 94 خود برنامه ریزی ویژه ای داشته باشید. آژانس مسافرتی الفبای سفر با برنامه ریزی بهترین تورهای داخلی و خارجی، می تواند خدمات منحصر به فردی را برای سفرهای خاطره انگیز نوروزی شما داشته باشد.



ویدیو مرتبط :
تور تایلند بلیط تایلند ویزای تایلند هتل تایلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تور تایلند سرزمین شادی ها



تور گردشگری تایلند,بهترین کشور دنیا,مکان های دیدنی تابلند


تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال بابرمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است.

زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است.


در حالی علاقه گردشگران ایرانی به سفرهای خارجی رو به افزایش است که کار‌شناسان ارائه خدمات بهتر با قیمت مناسب و برخی جاذبه‌های دیگر را یکی از مهم‌ترین عوامل این علاقه‌مندی عنوان می‌کنند.


در سال‌های اخیر تمایل ایرانی‌ها برای سفر به کشورهایی چون تایلند، ارمنستان، ترکیه، دبی و... بسیار زیاد شده است، از این رو هر ساله با شروع فصل تابستان آژانس‌های کشور رقابت شدیدی را برای برقراری تور به مقصد این کشور‌ها آغاز می‌کنند.


این در حالی است که صرف هزینه‌های گزاف برای انجام این سفر‌ها، خروج قابل توجه ارز و آثار سوء فرهنگی و اجتماعی برخی از آن‌ها همواره محل انتقاد بوده است و حتی رهبر انقلاب در سخنانی خاطرنشان کردند: «پول را به جاى سرمایه‌گذارىِ تولیدى، صرف تجملات می‌کنند؛ سفرهاى خارجى بیهوده، بى‌ثمر، پرخرج و احیاناً فسادآور» که نشان از عمق موضوع و حساسیت‌های آن دارد.


پنج دلیلی که تایلند را به بهترین کشور دنیا تبدیل می‌کند
غذای تایلندی
از ارزان‌ترین دستفروش‌های خیابانی گرفته تا بهترین رستوران‌ها، غذاهای تایلندی حس بسیاری خوبی القا می‌کنند. نودل پَدتای (Pad Thai)، سوپ تام یام (Tom Yum)، سالاد تند پاپایا، ماهی تند، انبه با برنج کته، شِیک هندوانه و … از غذاهای لذیذ تایلند هستند. وقتی که این غذاها را مزه می‌کنید، ممکن است غذاهای تایلندی به طور کامل لیست ۱۰ غذای برتر شما را تشکیل دهند.
 

تور گردشگری تایلند,مکان های دیدنی تابلند,بهترین کشور دنیا


جشنواره سانکِران
سانکران، فستیوال آب که اواسط آوریل برگزار می‌شود، جشن سال نوی تایلندی‌ها است. شاید این جشن، باشکوه‌ترین جشنی باشد که یک شخص می‌تواند تجربه کند. در این فستیوال، تمام مردم کشور به مدت دو تا سه روز آب بازی می‌کنند، با سطل آب، شلنگ، تفنگ آب‌پاش و هر چیزی که به ذهن‌تان برسد. حتی ممکن است با «شوخی کارگری» مواجه شوید و شما را در حوض آب پرت کنند. با انجام این رسوم، تمام گناهان و اضطراب‌های سال پیش شما شسته می‌شوند و آماده‌ی یک شروع جدید می‌شوید.

 

مکان های دیدنی تابلند,تور گردشگری تایلند,بهترین کشور دنیا

 
ماساژ تایلندی
با پرداخت چند دلار در تایلند می‌توانید ماساژ اعتیاد آوری بگیریدکه تمام وجودتان را زنده می‌کند. مردم تایلند به صورت مرتب به سالن‌های ماساژ می‌روند، چون از نظر آن‌ها برای سلامتی لازم است. ماساژ تایلندی بر خلاف سبک غربی‌ها که با آرامش همراه است، می‌تواند شامل گپ و گفت‌ و گو بوده و در جمعی خوش مشرب صورت گیرد. دو ساعت ماساژ از نظر آن‌ها زیاد نیست و انتظار داشته باشید که بر روی شما راه بروند!


مردم تایلند
حتی پس از سونامی در تایلند، محلی‌ها با این که بسیاری از داشته‌هایشان را از دست دادند و چیز زیادی برایشان باقی نمانده بود، به نشان دادن سخاوت، مهمان‌نوازی و حس شوخ طبعی خود ادامه دادند. بیرون از مناطق توریستی، محلی‌ها همواره علاقه‌مند به صحبت با بازدیدکنندگان هستند و با لبخند از آن‌ها استقبال می‌کنند. در سفر به تایلند با مردمی شاد برخورد خواهید کرد و از معاشرت با آن‌ها لذت خواهید برد.


راهبان بودایی
در تایلند، اکثر مردان حداقل یک یا دو سال زندگی خود را به عنوان راهب  می‌گذرانند که با ردای نارنجی شناخته می‌شوند. خدمت کردن در معابد به عنوان کمکی برای دنیای پس از مرگ افراد خانواده در نظر گرفته می‌شود، بنابراین کاری ارزشمند است. مطمئن باشید از معاشرت با راهبان تایلندی پشیمان نخواهید شد، چون با شهروندان دیگر هیچ تفاوتی ندارند.
 

بهترین کشور دنیا,مکان های دیدنی تایلند,تور گردشگری تایلند


برای این که تایلند واقعی را تجربه کنید، باید به آن جا بروید و با محلی‌ها وقت بگذرانید. کایا ریسپانسیبل تراول (Kaya Responsible Travel)، اِکسپرینشال لِرنینگ اینترنشنال (Experiential Learning International) و جیو ویژنز (GeoVisions) برنامه‌هایی را در تایلند برای شما فراهم می‌کنند. کایا به طور ویژه‌ اقدامات اجتماعی‌ خاصی نیز در بر دارد که شامل کمک به قربانیان قاچاق انسان، آموزش زبان انگلیسی به جوامع قبیله‌ای و کمک به آن‌ها و همچنین  پروژه‌های زیست محیطی برای کار روی تپه‌های جزیره‌ای یا فیل‌ها است.
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور تایلند، تور لحظه آخری تایلند، تور تایلند بهار 95و بلیط ارزان تایلند به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.mehrparvaz.ir