گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

به دروازه اروپا قدم بگذارید


مردادماه و اوایل شهریورماه گرم‌ترین فصول روسیه هستند. برای سفر به روسیه نیاز به ویزای مخصوص روسیه که از سفارت آن کشور قابل دریافت است؛ برای رانندگی نیز به گواهینامه بین‌المللی (IDP) نیاز است.

مردم روس نژادی از نژادهای اسلاو شرقی هستند، که مردمان این نژاد عمدتاً در روسیه و کشورهای همسایه سکونت دارند. نام روسیه از همین نام منشأ گرفته‌است. روس‌ها به زبان روسی سخن می‌گویند. جمعیت این گروه قومی در روسیه ۱۱۵٬۸۸۹٬۱۰۷ نفر و با احتساب سایر کشورها این رقم به ۱۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.



ویدیو مرتبط :
با بازی Fall Out 4 به پایان دنیا قدم بگذارید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس مسئولان فدراسیون با دروازه بان استقلال/ رحمتی یک قدم تا بازگشت به تیم ملی



تماس مسئولان فدراسیون با دروازه بان استقلال/ رحمتی یک قدم تا بازگشت به تیم ملی

مهدی رحمتی با تماس های مکرر مسئولان فدراسیون در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی که مدتی پیش اعلام کرد مدتی از تیم ملی کناره گیری می کند و در این مدت مورد غضب کارلوس کی روش قرار گرفته بود با تماس های متعدد مسئولان فدراسیون در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار دارد.

رحمتی که هم اکنون در شمال از کشور حضور دارد در صورت مهیا شدن سفر به امارات راهی دوبی خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز چهاردهم خرداد ماه در دوحه به مصاف قطر می رود./فارس