گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

به ارزان ترین کشورهای اروپایی سفر کنید


شاید شما نیز بدانید که هزینه های اروپا نسبت به سال های پیش کمتر شده است. پس برای سفر کردن فرصت مناسبی به نظر می رسد. اما اروپا کشور بزرگی است و اگر بخواهیم سفری اقتصادی و نسبتا کم هزینه را پیش رو داشته باشیم، باید بدانیم به کجا سفر کنیم.


ویدیو مرتبط :
مشکلات کشورهای اروپایی ..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل مهم سفر ظریف به کشورهای اروپایی


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ظریف پس از ژنو برای تدوام گفت و گوهای هسته ای و موضوعات بین المللی به چند کشور اروپایی دیگر می رود.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ظریف پس از ژنو برای تدوام گفت و گوهای هسته ای و موضوعات بین المللی به چند کشور اروپایی دیگر می رود.

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در این باره که آیا وزیر امور خارجه قرار است به طور مشخص در سفر به ژنو به دیگر کشورهای اروپایی سفر کرده و به غیر از جان کری، دیدار و گفتگو با سایر همتایان خود در گروه ۱+۵ داشته باشد، اظهار داشت: از فرصتی که آقای ظریف در ژنو و اروپا هستند، استفاده خواهد شد و مشورت ها درباره آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای با سایر اعضای ۱+۵ در سطح عالی انجام می شود و متناسب با روندی که طی می شود و پایان یافتن هر دور از گفتگوها نسبت به آن، اطلاع رسانی خواهیم کرد که کدام برنامه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون برنامه برای ما روشن است، اما برنامه‌های مذاکراتی در بعضی از اوقات و در برخی دورها به دلیل طولانی شدن و گسترده بودن بحث ها ممکن است تغییر زمان بندی شکل بگیرد و لذا اطلاع‌رسانی متناسب با آخرین وضعیت هر برنامه صورت خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری در این باره که آیا ایران برای شرکت در نشست حل بحران سوریه در مسکو که دو هفته آینده برگزار می شود، دعوت شده و در این نشست شرکت خواهد کرد نیز گفت: هنوز دعوتنامه رسمی به منظور اطلاع رسانی در اختیار من نیست اما مشورت های سیاسی با سوریه و روسیه به منظور اینکه این اقدام سیاسی و انجام گفتگوها بتواند شکل بگیرد و چارچوب دقیق و درستی پیدا کند، انجام می شود و اینکه همه طرف های ذیربط که خواهان راه حل سیاسی هستند، درگیر این بحث شوند.

افخم با اشاره به اینکه گفتگوها در سطوح مختلف جریان دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران گفتگوها و مشورت هایی را با هر دو کشور انجام می دهد این موضوع را دنبال می کنیم هم به عنوان کشوری که خواهان حل سیاسی موضوع هستیم و هم به دلیل تماس های خوبی که با هر دو کشور داریم، مشورت ها در این موضوع انجام می شود.

وی تاکید کرد: در زمانبندی باقی مانده که شاید چیزی حدود ۹ یا ۱۰ روز باشد، بر این اساس که میزبان روسیه است و طرف‌ها معارضین دولت سوریه هستند، انشاءالله نسبت به اینکه آیا قرار است از کشور ثالثی دعوت شود و سطح حضور چگونه خواهد بود، چنانچه تصمیم گیری صورت گیرد اطلاع رسانی خواهد شد.