گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا


خوشبختانه پیش بینی مایاها اشتباه از آب در آمد و هنوز دنیا تمام نشده است. بنابراین، برای مسافرت و دیدن مکان های زیبا و اقامت در هتل های مجلل فرصت کافی داریم. اگر جیب پر پول و وقت آزاد دارید،

 
 
 
 
  صبح بخیر: خوشبختانه پیش بینی مایاها اشتباه از آب در آمد و هنوز دنیا تمام نشده است. بنابراین، برای مسافرت و دیدن مکان های زیبا و اقامت در هتل های مجلل فرصت کافی داریم. اگر جیب پر پول و وقت آزاد دارید، حتما به هتل هایی که در ادامه معرفی می کنیم سر بزنید. این هتل ها با امکانات و زیبایی هایی که دارند، مورد پسند همه سلیقه  ها هستند.

1. هتل Savoy، لندن

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل در شهر لندن واقع شده و در سال 2010 میلادی، پس از صرف هزینه 350 میلیون دلاری برای بازسازی طراحی داخلی آن، بازگشایی شد. طراحی دکو و ادواردین این هتل بی نظیر است. موقعیت مکانی هتل نیز عالیست. این ساختمان درست بالای رودخانه تایمز با منظره ساختمان پارلمان، چشم لندن و Gherkin قرار دارد.

2. هتل Post Ranch، بیگ سور (شهر ساحلی در کالیفرنیا)

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل چهارستاره مکانی است که دوست دارید چند روزی را آنجا حسابی استراحت کنید. پنجره های کلبه های چوبی این هتل بسیار ساکت و آرام به روی ساحل بیگ سور باز می شود و منظره خیره کننده ای دارد. این کلبه های زیبا، بالکن اختصاصی، شومینه های هیزمی و وان آب گرم در بیرون از ساختمان دارند. در رستوران سیرامار این هتل، خوشمزه ترین غذاها سرو می شوند و می توانید هر چه دوست دارید سفارش دهید. در ضمن، اسپاهای فوق العاده ای نیز در قلب درختان دارد. منظره و چشم انداز این هتل به قدری زیباست که می توان آن را به بهشت تشبیه کرد.

3. ol Donyo Lodge، کنیا

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

در سفر به آفریقا، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت، ol Donyo Lodge است. این هتل چوبی در قلب پارک ملی چیولو هیلز در جنوب شرقی کنیا واقع شده و چشم انداز زیبایی از کوه مشهور کلیمانجارو و دشت وسیع دارد. در محوطه بیرون هتل، فیل ها در رفت و آمد هستند و حیوانات وحشی همچون زرافه، کرگدن، شیر، پلنگ، چیتا و حتی بوفالو نیز در این پارک پیدا می شوند. اما مهم ترین مساله ای که در مورد ol Donyo آدم را جذب می کند، توجه آنها به حفظ محیط زیست و نگهداری از حیات وحش، به ویژه گربه های وحشی آفریقاست.

4. Minaret Station، رودخانه واناکا، نیوزیلند

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

جالب ترین چیز در مورد اقامت در این هتل، دسترسی آن است. فقط با هلی کوپتر می توانید به هتل Minaret Station بروید. این هتل یکی از دور از دسترس ترین و البته مجلل ترین هتل های کلبه ای در جهان است. کف این هتل با پوست گوسفند فرش شده و حمام فرنگی های خصوصی با آبگرم در بالکن دارد.  می توانید از  بالکن این هتل، منظره زیبای آلپ جنوبی را تماشا کنید. این هتل، برنامه های تفریحی بسیار جالبی نیز همچون ماهیگیری، آموزش عکاسی و آشپزخانه کوهستانی دارد.

5. هتل و اسپا Monastero Santa Rosa، سالرنو، ایتالیای جنوبی

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل بسیار زیبا و متفاوت روی لبه صخره کنار ساحل آمالفی در ایتالیای جنوبی واقع شده است. این هتل 20 اتاق دارد که یکبار نیز توسط راهبه ها به طور کامل رزرو شده بود. داخل هتل با لوازم عتیقه ایتالیایی تزئین شده است. سقف طاقدار، پنجره های باز و چشم انداز خلیج سالرنو و سواحل چشمگیر از زیبایی های این هتل هستند. در این مکان می توانید زیر گرمای آفتاب استراحت کنید، غذاهای خوشمزه میل کنید و از دیدنی های سرسبز لذت ببرید.

6. هتل چهارفصل Bora Bora

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

بورا بورا یکی از جزایر سوسایتی پلینزی فرانسه است و در اقیانوس آرام قرار دارد. این هتل با کلبه های ییلاقی بسیار زیبایش که روی آب قرار دارند، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت است. این مکان همچون بهشت روی زمین است. این هتل در آغوش مرداب فیروزه ای رنگ با پوشش گیاهی پرپشت جای خوش کرده است. این هتل با آب های روشن، ساحلی با شن های سفید و چشمه های آب گرم روباز، فضایی فوق العاده برای استراحت و تفریح محسوب می شوند.


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین هتل های دنیا..!!!! دیدنی و جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جالب‌ترین هتل‌های دنیا


در کشورهای مختلف دنیا هتل های بسیار جالبی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. در میان انبوه هتل های زیبا، عجیب و دوست داشتنی، ما 10 نمونه از صبح بخیر را انتخاب کرده ایم.

 
 
 
 
صبح بخیر: در کشورهای مختلف دنیا هتل های بسیار جالبی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. برخی زیر دریا و در میان زندگی ماهی ها قرار دارند و نام پوسیدون – خدای دریاهای اساطیر یونانی – به خود گرفته اند و برخی دیگر همچون تز پایان نامه دانشجوهای هنر است که خلاقیت های خود را در تک‌تک اتاق های هتل پیاده کرده اند. در میان انبوه هتل های زیبا، عجیب و دوست داشتنی، ما 10 نمونه از صبح بخیر را انتخاب کرده ایم.

هتل Barcelo Raval – بارسلونا – اسپانیا



قدم زدن و از این طرف به آن طرف رفتن در لابی این هتل خودش یک تفریح سرگرم‌کننده است. هتل «بارسلو راوال» که چندسالی است در بارسلونا گشایش یافته است بسیار زنانه و اغواکننده به نظر می رسد. در لابی این هتل شاهد صندلی های بسیار جالب و جذابی هستید که در کنار درخشش سنگ‌های سیاه و سفید دیوارها و ستون ها خودنمایی می کنند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 139 دلار آمریکا شروع می شود.

رازدل گفتن با دیوار بزرگ چین – بیجینگ



اگر هوای استراحت و آرمیدن در دل طبیعت و کوهستان به سرتان زده است، کوهستان شویگوآن در فاصله 8 کیلومتر مربعی از دیوار بزرگ چین یکی از بهترین سازه های معماری را در دل خود جا داده است. این سازه چیزی نیست جز یک هتل 236 اتاق خوابه که سوئیت های زیبایی نیز برای مهمانان خود دارد. با اقامت در این هتل می توانید چشم‌اندازی از دیوار بزرگ چین داشته باشید. این هتل را هنرمندی به نام «کویی کای» طراحی کرده است و یک شاهکار شیشه ای اصیل و بی عیب و نقش است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 366 دلار آمریکا شروع می شود.

هتل یخی، Jukkasjarvi – سوئد




بنای یخی هنرمندانه که نخستین بار در سال 1990 میلادی توسط یک هنرمند فرانسوی گشایش یافت، اکنون به یک هتل سرد اما جذابی تبدیل شده که پذیرای مهمانان بی‌شماری از سراسر جهان است. بسیاری از گردشگران دوست دارند تجربه خوابیدن روی تخته های یخی را تجربه کنند. باید بدانید این هتل هرسال توسط هنرمندان و کارشناسان ساختمان سازی مورد بازسازی قرار می گیرد. در این هتل دمای داخلی هرگز زیر 23 درجه فارنهایت نمی رود و مسافران باید لباس های گرمایشی از زیر بپوشند و کلاه به سر بگذارند و درون کیسه های خوب روی بلوک هایی از یخ بخوابند. آنها پتوهای بسیار گرم و ضخیم در اختیار خواهند داشت. در این تصویر یک لوستر بسیار زیبا را می بینید که در سالن هتل آویخته شده است. این هتل از 10 دسامبر تا اواسط آوریل پذیرای مهمانان خود است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از 303 دلار آمریکا شروع می شود.

هتل Boscolo  - نیس، فرانسه



این هتل زیبا و عجیب که در فرانسه گشایش یافته به سبک Belle Epoque ساخته شده است و در طراحی داخلی آن هیچ اثری از گذشته و طرح های قدیمی دیده نمی شود. کافه این هتل که توسط هنرمندی به نام «ماسیمو آیوسا قینی» طراحی شده است، ساختاری شبیه درخت دارد و همه سقف و دیوار نیز با انواع لامپ های عجیب و جالب تزئین شده اند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 325 دلار آمریکا شروع می شود.

برج‌العرب – دبی – امارت متحده عربی



این هتل بسیار زیبا در ساحل جزیره ای نشسته که ساخته دست بشر است. برج‌العرب هتلی بسیار مدرن است که نمای ظاهری آن به شکل قایق بادبانی است که در دریا شناور شده است. این برج حدود 321 متر ارتفاع دارد و طراح آن، «تام رایت» بوده است. برج‌العرب یکی از بزرگ ترین برج های مسکونی دنیا به شمار می رود و نماد شهر دبی است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 1000 دلار آمریکا شروع می شود.

هتل فاکس – کوپنهاگ – دانمارک




این هتل 61 اتاق دارد و توسط گروهی 21 نفره از  هنرمندان طراحی  شده است. هتل Fox طراحی خاص و منحصربه فرد خود را دارد که در هیچ هتلی دیگری نمونه آن را نمی توانید پیدا کنید. دکور هر اتاق با دیگری فرق دارد. در عکس نمونه هایی از اتاق های مختلف را مشاهده می کنید.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 165 دلار آمریکا شروع می شود.

هتل زیردریایی پوسیدون – فیجی



استراحت در اعماق آب های لاجوردی در جزیره فیجی فقط با کرایه یکی از اتاق های هتل پوسیدون ممکن است. این هتل 12 متر زیر دریا قرار دارد. در اینجا می توانید چشم‌انداز فوق العاده ای از دریا داشته باشید و هر چند ساعت می خواهید آن زیر بمانید و نگران کم آوردن اکسیژن هم نباشید. لذتی دارد تماشای دنیای زیر آب در این هتل. در میان امواج دریا خوابیدن و فرورفتن در دل اقیانوس هیجان بسیاری دارد. این هتل در اوایل سال 2010 میلادی گشایش یافت.

هتل La Purificadora – Puebla – مکزیک




هتل‌دار بزرگ مکزیکی به نام «کارلوس کوتری‌یر»، مرکز تصفیه آب برجا مانده از قرن 19 میلادی که در مرکز شهر قرار داشت را به فضایی مینیمال و مدرن برای استراحت مسافران تبدیل کرد. مبلمان ارغوانی در کنار استخر آکواریوم مانند این هتل را به مکانی عجیب و البته عالی برای اقامت موقت تبدیل کرده اند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 155 دلار آمریکا شروع می شود.

Les Cols Pavellones – اولوت – اسپانیا



همه قسمت های این هتل از در گرفته تا دیوار، سقف و حتی کف از شیشه سبز و استیل مشکی تهیه و ساخته شده اند. این ساختمان سورئال طرحی از آینده دارد و کمی عجیب و شاید ترسناک به نظر برسد. اما نگران نباشید همه شیشه ها بسیار مستحکم هستند. این هتل نمایی از طببعت سبز را به بیننده القا می کند. شیشه های سبز کف باعث می شوند تا مسافران زمین را زیر پای خود ببینند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 155 دلار آمریکا شروع می شود.

برج بزرگ Hyatt Capital – ابوظبی – امارات متحده عربی




این هتل خمیده که سر بر آسمان افراشته است، قرار نبوده که بلندترین یا بزرگ ترین برج دنیا باشد، قرار بوده زیباترین باشد که واقعا هست. نمای خارجی و طراحی داخلی این هتل واقعا خیره کننده است و اقامت در آن برای مسافران خاطره های ماندگاری بر جا می گذارد.