گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

بهترین هتل های جدید سال 2013 (5)


سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

 
 
 
  صبح بخیر:سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

ساوث پلیس (South Place) در لندن، انگلستان

ساختمان اداری سابق تبدیل به یک هتل 80 اتاقه در منطقه تجاری لندن شد. تجهیزات آن شامل سه کافی شاپ (یکی روی بام)، دو رستوران برجسته می شود. این هتل که توسط Allies and Morrison طراحی شده است برای مسافرین تجاری طراحی شده است. دکوراسیون داخلی با اجناس لوکس و رنگ های ملایم (مرمر سیاه، سنگ و پارکت) تزئین شده است و مبلمان رنگی و نورپردازی هوشمند دارد. بخش های عمومی این هتل با هنرهای تجسمی و مجسمه های مختلف تزئین شده اند.




اوبرژ دو ژو دو پوم (Auberge du Jeu de Paume) در شانتیلی، فرانسه

یک هتل 92 اتاقه در کاخ قرن هجدهمی قدیمی که به خاطر فعالیت های اسب سواری معروف است. اتاق ها و سوئیت هایی که به زیبایی دکوره شده اند، سب مبلمان آن به سبک لوئی پانزدهم است و موتیف های طرح چینی در فضاها دیده می شوند.




هتل لو کا دو (Hotel Le K2) در کورشوول، فرانسه

5 کلبه و 29 اتاق در پیست کوسپیو در کورشوول، فرانسه قرار دارد. تجهیزات این هتل شامل یک استخر گرد، یک حمام و یک اسپا می شود. در اتاق ها آیپد، پلی استیشن 3 و گاوصندوق و ... فراهم شده است. این هتل بیشتر یک لژ هیمالیایی است تا یک گردشگاه اسکی بازی و روی قرنیزهای چوبی، طرح ها و تصاویر تبتی حکاکی شده است.




ماما شلتر (Mama Shelter) در مارسی، فرانسه

یک هتل شش طبقه 127 اتاقه در شهر مارسی قرار دارد. شهر مارسی امسال پایتخت فرهنگی اروپا شد. این هتل توسط فیلیپ استارک طراحی شده و سبک مینیمالیسم در گرافیتی های سقف و دیگر جلوه های مدرن این هتل قابل مشاهده است.




لو کایلا (Le Kaïla) در مریبل، فرانسه

این هتل سبک خانوادگی – که اولین هتل 5 ستاره برای گردشگاه اسکی بازی است – دسترسی مستقیم به دره های سه گانه دارد. 38 اتاق دکوره شده آن درهای مشترک دارند و همه آنها بالکن و تراس مجزا دارند. این مکان در نزدیکی آسانسور اصلی قرار دارد و دسترسی به ورودی و خروجی اسکی از طبقه پنجم میسر است. تجهیزات اتاق ها شامل وان های بزرگ حمام، سونی پلی استیشن، محصولات حمام هرمس و ... می شود.




سوزو هتل (Sozo Hotel) در نانت، فرانسه

هتل 28 اتاقه جدیدی در میان یک نمازخانه قرن نوزدهمی در شهر نانت، بندری زیبا در دهانه لوار قرار دارد که یکی از پر رشد ترین شهرهای فرانسه است. این هتل شیک ساخته شده است تا اگر قرار شد روزی تخریب شود، به نمازخانه تاریخی دور آن آسیبی نرسد. بسیاری از اتاق ها دکوراسیون داخلی تمام سفید دارند و پنجره های آنها از شیشه رنگی است و عناصر معماری در سازه اصلی آن دیده می شوند.




هتل ورنوی (Hotel Verneuil) در پاریس، فرانسه

یک هتل شهری قرن هفدهمی بازسازی شده در قلب سن ژرمن دی پره قرار دارد و موزه اورسای درست در همان خیابان است. رنگ های آن از خود پاریس ملهم شده اند و رنگ طوسی آن از بام های روی شهر و رنگ بژ آن از نماهای آهکی و آب های زیتونی رنگی رود سن ملهم شده است. الوارهای چوبی و پلکان مرکزی و تأسیسات آهنی پنجره ها همه حسی از این مکان می دهند.




دبلیو پاریس-اپرا (W Paris-Opéra) در پاریس، فرانسه

نود و یک اتاق در هتلی در پشت اپرا گارنیه قرار دارند. نمای این هتل بازسازی شده به سبک "دیوار روشن" است که مدلی از مجسمه ال ای دی است. اتاق ها سقف های بلند و گچبری های زیبا دارند. پالت رنگی اتاق ها نیز به رنگ طوسی، مشکی و خاکستری زیبایی است. مبلمان اتاق ها نیز به سبک معاصر است.




آرتمیز (L’Artemise) در اوزس، فرانسه

این هتل قرن شانزدهمی 8 سوئیت، یک اسپا و رستوران درجه یکی دارد و در کنار دهکده اوزس و در میان باغ های زیبایی قرار گرفته است. دیواری سفید و سقف های سفید و کارهای هنری معاصر که توسط میزبان جمع آوری شده اند را می توانید در این هتل ببینید.




داس استو (Das Stue) در برلین، آلمان

هتل 80 اتاقه ای در محله سفارت که در نزدیکی باغ وحش برلین قرار گرفته است، حاصل کار بازسازی سفارت دانمارک توسط معماران محلی است که منجر به ساخت یک ورودی زیبا و مدرن و صدها لامپ کوچک آویزان از سقف بر روی یک مجسمه کروکودیل است. طراحی اسپانیایی، پاتریشیا اورکیولا، سبک های قدیمی و مدرن را مخلوط کرده و فضاهای عمومی راحت و شیی خلق کرده است که همانطور که از نامش (das Stue) پیداست، به معنای اتاق نشیمن است.



ویدیو مرتبط :
سال نو جشنواره نوروزی هتل شیرینو سال 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)


مجموعه آپارتمان های آناستاسیس در جزیره سانتورینی یونان، شامل 10 آپارتمان و سوئیت می شوند که هر کدام با سلیقه و ذوق فراوانی دکوره شده اند و با مناظر بکر دریای اژه، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل زوج ها محسوب می شود.

صبح بخیر:

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

1. آپارتمان های آناستاسیس، یونان

مجموعه آپارتمان های آناستاسیس در جزیره سانتورینی یونان، شامل 10 آپارتمان و سوئیت می شوند که هر کدام با سلیقه و ذوق فراوانی دکوره شده اند و با مناظر بکر دریای اژه، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل زوج ها محسوب می شود. علاوه بر چشم اندازها و مناظر طبیعی، تسهیلات این مجموعه شامل استخر بی کران، محل استراحت، خدمات عروسی، منوی جامع، خدمات ماساژ و غیره می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

2. لا مینروا، کاپری، ایتالیا

هتل لا مینروا در منطقه ای آرام و خوش منظره در مرکز جزیره کاپری در ایتالیا واقع شده است و شامل 18 اتاق در 5 طبقه می شود. اتاق های این هتل به سبک معماری سنتی کاپری کاشیکاری شده اند و اتاق های دولوکس آن مجهز به جکوزی، تراس های رو به دریا و تزئینات و دکوراسیون ویژه است.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

3. کرانلی بوتیک، باونس آن ویندرمیر، انگلستان

انی هتل 5 ستاره فقط چند قدم از دریاچه ویندرمیر در انگلستان فاصله دارد و دنج و لوکس بودن آن باعث شده که مکانی منحصر بفرد برای زوج ها باشد. هر اتاق و سوئیت آن با دقت و ظرافت خاصی طراحی و دکوره شده است و تسهیلات آن شامل ماساژ و اسپا، جکوزی، صبحانه محلی، تجهیزات تمام کنترلی، استخر و سالن ورزشی و نورپردازی جالب حتی داخل حمام می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

4. هتل رستوران سدار مانور، ویندرمیر، بریتانیا

این هتل رستوران شیک و تجملی با قیمت های عالی در دامنه های ویندرمیر در قلب منطقه لیک بریتانیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره ده سوئیت شیک دارد که جایزه دکوراسیون داخلی را برده است. تجهیزات آن شامل تختخواب ها و وان حمام های بزرگ، ملحفه های نخی مصری، باغچه های خصوصی و درخت سدار قدیمی و غیره می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

5. باروس مالدیوز

باروس مالدیوز یک جزیره مرجانی کوچک و اختصاصی در اقیانوس هند است و با قایق فقط 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد. این گردشگاه شیک و دنج، چندین جایزه بین المللی را برده است و تاریخی طولانی در ارائه خدمات تجملی دارد. ویلاهای دریایی، استخرهای خصوصی، پوشش گیاهی انبوه و غیره باعث شده که این مجموعه ویلاها مکانی دنج و رمانتیک برای زوج ها باشد. غذاهای مدرن، گشت های آبی و غواصی زیر آب و ماساژ و اسپا فقط چند نمونه از تسهیلات این مجموعه است.