گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

بهترین هتل های جدید سال 2013 (12)


سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.





صبح بخیر: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

هتل مرسر (Hotel Mercer) در بارسلونا، اسپانیا

این هتل یک خیابان از دیوارهای روم باستان در محله گوتیک فاصله دارد. رافائل مونئو معمار اسپانیایی آن را طراحی نموده است. مرسر مبلمان سبک مدرن دانمارکی را با ویژگی های معماری کاتالان مانند پاسیوهای و راهروهای تاقدار سنگی ترکیب کرده است. 65 اتاق برای مهمانان وجود دارد که در عین سادگی لوکس و تجملی هستند و دیوارهای سنگی آنها زیبایی خاصی بوجود آورده است.




ات هم (Ett Hem) در استکهلم، سوئد

یک خانه روستایی 12 اتاقه متعلق به سال 1910 در محله ای باکلاس در استکهلم قرار دارد. این ملک یک باغچه زیبا هم دارد که بهترین معمار فضای سبز سوئد، یعنی اولف نوردفیل آن را طراحی کرده است. یک سونای زیبا هم برای این هتل طراحی شده است.




الپینا گستاد (Alpina Gstaad) در اوبربورت، سوئیس

پنجاه و شش اتاق و سوئیت که هر کدام تراس یا بالکن خصوصی دارند، در یکی از گردشگاه های درجه یک اسکی سوئیس واقع شده اند. مناظر کوه های آلب و دهکده شونرید یا گستاد و یخچال های دیابلرت از این هتل پیداست. از تجهیزات آن می توان به رستوران ژاپنی، استخرهای سرپوشیده و سرباز و اسپا اشاره کرد.




هتل و اسپای بی 2 بوتیک (B2 Boutique Hotel & Spa) در زوریخ، سوئیس

هتلی 60 اتاقه که روی تپه های مشرف به مرکز زوریخ واقع شده است و ساختمان آن محل دفاتر سوئیسی گوگل نیز هست. نمای تمام سفید ساختمان آن و دودکش آجری نمایانگر زیبای پساصنعتی است که شامل استفاده از جعبه های چوبی قدیمی به عنوان میز در اتاق های سقف بلند و کفپوش پارکت و حمام های شیشه و کاشی می شود.




25 ساعت (25 Hours) در زوریخ، سوئیس

ساختمانی از شیشه و فولاد که چندین کاربری دارد، شامل 126 اتاق مهمان در منطقه هنری زوریخ قرار دارد. آلفردو هابرلی، معماری زوریخی، طراحی کاربردی آن را به عهده داشته و فضاهای عمومی آن را با کفپوش پارکت، مبلمان معاصر و قالی های رنگی طراحی کرده است. با آنکه دکور و تجهیزات آن متفاوت است، ولی اکثر اتاق ها پرده های بنفش، مبلمان بادنجانی، دیوارهای خاکستری و لوستر های زیبا دارند.




کمپ خیمه های کنار رودی سینجیتا مارا (Singita Mara River Tented Camp) در سینجیتا لامای، تانزانیا

شش خیمه تجملی، یک استخر و یک قسمت نشیمن روی رود مارا، مکانی است که به مهمانان جایی برای مشاهده مهاجرت سالانه حیوانات وحشی می دهد، بدون آنکه نیاز به ترک کمپ باشد. بوید فرگوسن، طراح آفریقایی از مبلمانی استفاده که نوستالژی دوره استعمار را دارد.




هتل کابوچون (Cabochon Hotel) در بانکوک، تایلند

هتلی با ستون های سفید که از سونامی توریست های مرکز شهر به دور است، ولی به کافی شاپ ها و رستوران های باکلاس شهر نزدیک است. این ساختمان چهارطبقه 8 اتاق باکلاس دارد و روی بام آن استخر ساخته اند. فضاهای داخلی آن کفپوش سرامیک، سقف بلند و بالکن های سطرنجی دارند.




سیام (The Siam) در بانکوک، تایلند

هتلی 39 اتاقی در کنار آب به مساحت سه جریب که به چائو فرایا مشرف است. این ملک سک استخر بی کران زیبا، اتاق تلویزیون، اسپای فول سرویس و رینگ بوکس دارد و قایق های شاتل آن مهمانان را به هر دو سوی رودخانه می رسانند. این قصر زیبای روی آب نشان دهنده کلکسیونی از هنر آسیایی و آنتیک های در سطح موزه است.




سوفیتل سو (Sofitel So) در بانکوک، تایلند

هتلی بزرگ با 238 اتاق در مرکز تجاری پایتخت تایلند، در برج 30 طبقه شیشه ای در کنار پارک لومپینی قرار دارد. تجهیزات آن شامل استخر بی کران با دیوارهای شیشه ای در طبقه دهم و سالن ورزشی با مناظری بینظیر و کافی شاپی روی بام می شود.




خانه 137 ستونی (137 Pillars House) در چیانگ می، تایلند

یک سری خانه دوطبقه در محله وات گیت که اتاق ها و فضاهای عمومی اش با چوب ساج براق تزئین شده اند. دکوراسیون داخلی آن بسیار باکلاس است و پارتیشن های ضخیم و زیبای آن با پیچک های زیبا پوشیده شده اند.



ویدیو مرتبط :
12 سال بردگی 2013 Twelve Years A Salve

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)


مجموعه آپارتمان های آناستاسیس در جزیره سانتورینی یونان، شامل 10 آپارتمان و سوئیت می شوند که هر کدام با سلیقه و ذوق فراوانی دکوره شده اند و با مناظر بکر دریای اژه، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل زوج ها محسوب می شود.

صبح بخیر:

رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

1. آپارتمان های آناستاسیس، یونان

مجموعه آپارتمان های آناستاسیس در جزیره سانتورینی یونان، شامل 10 آپارتمان و سوئیت می شوند که هر کدام با سلیقه و ذوق فراوانی دکوره شده اند و با مناظر بکر دریای اژه، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل زوج ها محسوب می شود. علاوه بر چشم اندازها و مناظر طبیعی، تسهیلات این مجموعه شامل استخر بی کران، محل استراحت، خدمات عروسی، منوی جامع، خدمات ماساژ و غیره می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

2. لا مینروا، کاپری، ایتالیا

هتل لا مینروا در منطقه ای آرام و خوش منظره در مرکز جزیره کاپری در ایتالیا واقع شده است و شامل 18 اتاق در 5 طبقه می شود. اتاق های این هتل به سبک معماری سنتی کاپری کاشیکاری شده اند و اتاق های دولوکس آن مجهز به جکوزی، تراس های رو به دریا و تزئینات و دکوراسیون ویژه است.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

3. کرانلی بوتیک، باونس آن ویندرمیر، انگلستان

انی هتل 5 ستاره فقط چند قدم از دریاچه ویندرمیر در انگلستان فاصله دارد و دنج و لوکس بودن آن باعث شده که مکانی منحصر بفرد برای زوج ها باشد. هر اتاق و سوئیت آن با دقت و ظرافت خاصی طراحی و دکوره شده است و تسهیلات آن شامل ماساژ و اسپا، جکوزی، صبحانه محلی، تجهیزات تمام کنترلی، استخر و سالن ورزشی و نورپردازی جالب حتی داخل حمام می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

4. هتل رستوران سدار مانور، ویندرمیر، بریتانیا

این هتل رستوران شیک و تجملی با قیمت های عالی در دامنه های ویندرمیر در قلب منطقه لیک بریتانیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره ده سوئیت شیک دارد که جایزه دکوراسیون داخلی را برده است. تجهیزات آن شامل تختخواب ها و وان حمام های بزرگ، ملحفه های نخی مصری، باغچه های خصوصی و درخت سدار قدیمی و غیره می شود.




رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال 2013 (1)

5. باروس مالدیوز

باروس مالدیوز یک جزیره مرجانی کوچک و اختصاصی در اقیانوس هند است و با قایق فقط 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد. این گردشگاه شیک و دنج، چندین جایزه بین المللی را برده است و تاریخی طولانی در ارائه خدمات تجملی دارد. ویلاهای دریایی، استخرهای خصوصی، پوشش گیاهی انبوه و غیره باعث شده که این مجموعه ویلاها مکانی دنج و رمانتیک برای زوج ها باشد. غذاهای مدرن، گشت های آبی و غواصی زیر آب و ماساژ و اسپا فقط چند نمونه از تسهیلات این مجموعه است.